Logo Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.

Kontakty

AdresaOlbrachtova 1929/62Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailcsas@csas.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://george.csas.cz/

Další informace

IČO45244782
Kód banky0800
SWIFT kódGIBACZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, česká spořitelna, a.s.

Bez aplikace si připlatíte. Banky znevýhodní ověřovací SMS

19. 9. 2023 | Petr Kučera | 19 komentářů

Bez aplikace si připlatíte. Banky znevýhodní ověřovací SMS

Další dvě banky zavedou poplatek za potvrzovací SMS k internetovému bankovnictví. Chtějí klienty přesvědčit, aby začali využívat aplikaci v chytrém mobilu. Začíná se mluvit také o zastaralosti samotného internetového bankovnictví.

Nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nové porovnání

13. 9. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře

Nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nové porovnání

Úroky na spořicích účtech v létě nerostly, výjimkou je nová nabídka od Komerční banky. Na druhou stranu u většiny bank ani neklesly, zůstávají stabilní stejně jako základní úroková sazba České národní banky.

Platby na číslo mobilu mohou začít. ČNB zveřejnila pravidla

4. 9. 2023 | Olga Skalková, Petr Kučera

Platby na číslo mobilu mohou začít. ČNB zveřejnila pravidla

Posílání peněz se zjednoduší. Místo čísla bankovního účtu stačí, když zadáte číslo mobilu. Nový systém může odstartovat na konci října.

Spořitelna zruší samostatný George klíč. Je čas na změnu, říká

1. 9. 2023 | Olga Skalková | 15 komentářů

Spořitelna zruší samostatný George klíč. Je čas na změnu, říká

Česká spořitelna sloučí dvě dosud samostatné aplikace do jediné. George klíč začlení do hlavní bankovní aplikace George v mobilu. Co to znamená pro klienty?

Další útok na české banky. Problémy hlásí Moneta, Raiffeisenbank a Max banka

30. 8. 2023 | redakce Peníze.CZ | 2 komentáře

Další útok na české banky. Problémy hlásí Moneta, Raiffeisenbank a Max banka

Jen den po masivním útoku ruských hackerů na systémy pěti českých bank, hlásí problémy s internetovým i mobilním bankovnictvím další banky – Max banka, Moneta Money Bank a Raiffeisenbank.

George porovná ceny energií. Spořitelna investovala do startupu

21. 8. 2023 | redakce Peníze.CZ

George porovná ceny energií. Spořitelna investovala do startupu

Fond Seed Starter České spořitelny získal desetiprocentní podíl ve startupu encall. Klienti banky díky tomu dostávají jednoduchý srovnávací nástroj, který tento startup vyvinul a přispívá k optimalizaci domácích výdajů za energie.

Banky zrušily stovku poboček za rok. Končí i pokladny

18. 8. 2023 | Olga Skalková | 1 komentářů

Banky zrušily stovku poboček za rok. Končí i pokladny

Nejvíce poboček za poslední rok ubylo v síti České spořitelny, výrazněji je po letech omezila i Moneta. Dál klesá i počet bankovních přepážek na příjem a výdej hotovosti, některé banky si ale drží pokladny jako konkurenční výhodu.

Opravdu volá vaše banka? Podvod odhalíte snadněji

14. 8. 2023 | Olga Skalková | 1 komentářů

Opravdu volá vaše banka? Podvod odhalíte snadněji

Banky nasazují nový způsob, jak si ověřit, že vám skutečně telefonuje jejich pracovník. Funguje sice jen v mobilní aplikaci, přesto jde o užitečnou službu v době, kdy počet podvodů prudce roste.

Číslo karty už umí ukázat i George České spořitelny

2. 8. 2023 | Petr Kučera

Číslo karty už umí ukázat i George České spořitelny

Kompletní údaje k platebním kartám už umí ukázat i elektronické bankovnictví George od České spořitelny.

REICO investiční společnost ČS má nového šéfa

1. 8. 2023 | redakce Peníze.CZ

REICO investiční společnost ČS má nového šéfa

Novým předsedou představenstva REICO investiční společnosti České spořitelny se stal Dušan Sýkora. Vystřídal na tomto postu Tomáše Jandíka, který bude zastávat pozici místopředsedy představenstva.


Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti

17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!


Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje.
Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení.
My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat.
Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla


Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu.
Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze.
Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.

Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983

6 měsíců mi trvalo než jsem prokoukla tu neochotu předchozí banka kb si aspoň brala k srdci návrhy na zlepšení tady vůbec čekám co bude dál
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč


Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna

Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.


Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2024 18:54 | Žeha

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Zrusili mi ucet bez uvedeni duvodu. Na reklamaci mi jen zaslali vytazek smluvnich podminek, kde je uvedeno, ze ho mohou zrusit. Poplatky maji vysoke, smenny kurz valut velmi nevyhodny. V online dobe se musi resit velmi mnoho veci primo na pobocce banky.





Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2024 22:20 | Žeha

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.




Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat.
Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod.
I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete.
Děkujeme, ať se daří!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna

Citace - Domča / 29.06.2023 22:22

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.


Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách.
Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit.
Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví.
Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 6. 2023 22:22 | Domča

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2023 15:10 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.




Dobrý den, mrzí nás, že jsme vás zklamali. Dovolte nám však, prosím, vyjádřit údiv nad tím, že jste chtěla pro Českou spořitelnu pracovat i přesto, že s ní nemáte dobrou zkušenost.
Bohužel nepíšete, z čeho konkrétně vaše negativní zkušenost pramení, proto můžeme reagovat pouze obecně. Neustále rozšiřujeme množství úkonů, které lze provádět on-line bez návštěvy pobočky. Pokud klient preferuje komunikaci s bankéřem, ale nemá čas (nebo nechce) přijít na pobočku, může se se svým bankéřem setkat virtuálně. Pokud dojde při této virtuální schůzce k uzavření smlouvy, zašleme klientovi smlouvu k podpisu do bankovnictví George. Drtivou většinu bankovních úkonů, včetně sjednávání nových produktů, je však možné provádět on-line i bez asistence bankéře.
Pokud se klient rozhodne své záležitosti řešit osobně na pobočce, ochotně s ním budeme komunikovat v soukromí uzavřené jednací místnosti.
Zaměstnanci ČS nejsou nijak diskriminováni, zaměstnance si vybíráme na základě jiných kritérií, věk v nich nehraje žádnou roli.

Pokud si přejete řešit nějakou konkrétní stížnost, můžete nás kdykoliv kontaktovat prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů.
Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2023 11:03 | B

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 23.01.2023 11:56

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.



Dobrý den, na veškeré náměty, které jste zde přednesla, jsme se snažili reagovat co nejsrozumitelněji, abychom vám vysvětlili naše stanovisko. Pokud jsme nějaký váš dotaz přehlédli a zůstal tak bez odpovědi, neváhejte se znovu zeptat. Nejlépe prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů.
Děkujeme za čas, který jste této diskuzi věnovala.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 393 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Česká spořitelna změní úroky na spořicím účtu. Většině lidí klesnou

Česká spořitelna změní úroky na spořicím účtu. Většině lidí klesnou

Česká spořitelna změní od 1. června způsob úročení na svém spořicím účtu. Většině klientů...více

Ve Sberbank zůstávají miliony korun. Termín pro výplatu se naposledy prodloužil

Ve Sberbank zůstávají miliony korun. Termín pro výplatu se naposledy prodloužil

Své vklady ze zkrachovalé banky Sberbank CZ zatím získalo asi devět z celkem 15 tisíc...více

Sdílené bankomaty začnou fungovat i pro vklady. Už brzy

Sdílené bankomaty začnou fungovat i pro vklady. Už brzy

V projektu sdílené sítě bankomatů brzy přibude přelomová novinka. Komerční banka, Moneta,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services