Sedm lekcí z 645 e-booků prodaných bez nakladatele
Jak na to | Michal Kašpárek | 11. 1. 2013 | 3 komentáře
Slyšte dobrodružný příběh jednoho podnikatelského experimentu a vezměte si užitek z jeho výsledků.
Redakce je pojem pro označení skupiny pracovníků, která společně pracuje na tvorbě, úpravě nebo jiné správě obsahu médií nebo knih. Zahrnuje různé pracovní role a pozice, od šéfredaktora, novináře, kameramana po korektora nebo grafika. Hlavním cílem redakce je zajistit publikování obsahu, který je přesný a srozumitelný pro koncového uživatele. Účelem obsahu má být pobavit a informovat publikum, přičemž složka inforamtivní a zábavná můžou být v různém poměru. Kontakty na redakci webu Peníze.cz najdete zde.
Redakce je ale také označení procesu úpravy a přípravy textu jako takové. Redigování má mnoho fází od konzultací s autorem přes faktickou a stylistickou kontrolu a úpravu obsahu po pravopisné korektury. Redakce je prováděna u různých typů médií, od knih a tištěných novin a časopisů přes online weby po rozhlas a televizní vysílání.
Další články na téma redakce najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Jak na to | Michal Kašpárek | 11. 1. 2013 | 3 komentáře
Slyšte dobrodružný příběh jednoho podnikatelského experimentu a vezměte si užitek z jeho výsledků.
Články | redakce Peníze.CZ | 20. 11. 2001
Vážená redakce, chci se s vámi podělit o zkušenost, jakou jsem udělal s hypotečním bankovnictvím. Neustále čteme v tisku články o tom, jak jsou hypotéky dostupné již i středním příjmovým vrstvám. Při řešení dofinancování stavby RD chtěli moji rodiče využít hypotečního úvěru. Takže "nasvítím" situaci:
Články | Stanislav Volek | 22. 6. 2001
O indexovém investování bylo již napsáno hodně. Statistika říká, že akciové indexy vyspělých kapitálových trhů rostou dlouhodobě asi o dvanáct procent ročně. Nic na tom nezmění ani razantní nárůst technologických akcií v posledních letech, ani jejich následný pád. Navíc je známo, že většina aktivně řízených fondů není schopna dlouhodobě index překonat (poplatky, určitá hotovost v portfoliu).
Články | Lukáš Půda | 15. 5. 2001
Blíží se doba letních dovolených. Kdo přemýšlí o cestě do zahraničí, neměl by zapomenout na cestovní pojištění. To znamená vybrat si pojišťovnu, navštívit její pobočku a uzavřít smlouvu. Málokdo ale ví o pohodlnější možnosti - kartičku o pojištění můžete získat, aniž byste vytáhli paty z domu. Stačí k tomu... telefon nebo počítač připojený k internetu.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2001
V černých číslech zakončily druhý letošní měsíc otevřené podílové fondy. Pokračoval v lednu započatý růst majetku pod správou. Nebyl ale nikterak ohromující, za celý únor přibylo do fondů jen za 173 milionů korun nových vkladů.
Články | Zdeněk Fekar | 22. 3. 2001
Proč si jako zaměstnanec nemohu vybrat jakýkoliv penzijní fond, chci-li od svého chlebodárce dostávat příspěvek na penzijní spoření? Je vůbec správné, když zaměstnavatel svým jednostranným rozhodnutím omezuje svobodný výběr spotřebitele? A je takový výběr v souladu s etikou?
Články | E-Vosh McKinsey | 1. 4. 2001
Redakci Peníze.CZ se podařilo získat exkluzivní materiál renomovaného amerického odborníka, který analyzuje následky kartelové dohody, přinášející dalekosáhlé změny ve velmi atraktivní oblasti.
Články | redakce Peníze.CZ | 8. 2. 2002
Na základě doporučení investičního poradce jsem v červnu 2000 uzavřel smlouvu o investování se společností Finnex Trust Praha. K dnešnímu dni zbyla z mých investovaných peněz jen setina.
Články | Lukáš Půda | 26. 4. 2001
V souvislosti s finančními problémy majoritního akcionáře Živnostenské banky se na redakci Peníze.CZ obrátili čtenáři s obavami, zda tato situace nemůže mít vliv na bezpečnost jejich vkladů. Někteří z nich se dokonce svěřili, že uvažují o změně banky...
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Stránka 2/2