Co o webu GE Capital Leasing soudí porotci Peníze.CZ
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Dušan Hradil | 29. 3. 2002
Články | Jaroslav Brodacký | 9. 4. 2002
Možnost levně či zadarmo telefonovat na takřka libovolné místo na světě pomocí internetu je bezesporu velmi lákavá. Co je k tomu potřeba a co tato možnost může přinést českému uživateli?
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001
ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Simona Ely Plischke | 5. 12. 2003
Předposlední kolo soutěže Best Web skončilo a další královny internetových prezentací sejmuly závoj. Po desetidenním klání, kterého se účastnilo 16 pojišťoven, září dvě zlaté korunky. Komu padnou jako ulité a kdo do nich ještě musí dorůst?
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Zdeněk Fekar | 9. 2. 2001
Už dávno se internet nepoužívá jenom jako levnější alternativa papírové pošty nebo prostor pro komerční prezentaci firem, případně pro zábavu. Internetové obchody i v Česku rostou dynamičtěji – měřeno meziročním nárůstem tržeb -, než jejich kamenní příbuzní. I e-banking je spíš než převratnou novinkou nutností, která ve strategii žádné pořádné banky nesmí chybět. Když už se na webu nakupuje a dokonce i platí, proč by se nedalo po síti také podávat daňové přiznání?
Stránka 2/2