Články | Simona Ely Plischke | 12. 1. 2005
První leden přinesl do oblasti pojišťovnictví významné změny. Tři nové úpravy ovlivnily jak podmínky pro pojistné smlouvy, tak i pravidla pro distribuci pojištění. Cílem zákonodárců bylo zajistit především lepší ochranu klientům a umožnit jim kvalifikovaněji zvolit nejvhodnější produkt. Jak se jim to povedlo a co na nás tedy letos čeká?
Články | Petr Fejtek | 17. 9. 2003
Jaký výnos dnes považujete za "solidní"? Jedno, dvě nebo dokonce tři procenta? Neohrnujte nos, protože o moc víc se čekat nedá. Najdou se ale i tací, kterým se prostředky zhodnocují o více než 8 % ročně...
Články | Martin Zika | 15. 1. 2003
ČSOB Pojišťovna je jedním z výsledků procesu, který byl zahájen v roce 2000 uvalením nucené správy na IPB. Vznikla fúzí původní ČSOB Pojišťovny a IPB Pojišťovny a pokud si chcete udělat obrázek o tom, co nabídne a jak změní tuzemský trh, přečtěte si její profil.
Články | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2002
Keith Nicholson, zodpovědný za oblast pojišťovnictví v KPMG ve Velké Británii, a Chris Swift, který obdobnou funkci vykonává ve Spojených státech, přední osobnosti oblasti pojišťovnictví v KPMG celosvětově, uvádějí své prognózy a doporučení změn ve sféře zajištění v důsledku událostí 11. září.
Články | Petr Vykoukal | 4. 12. 2001
Komu by se situace z titulku nelíbila? Pokud by však oním podpisem měl být váš autogram na životní pojistce, dejte si pozor, neuvážená touha ušetřit by vás totiž mohla přijít draho. Na pojištění svého života byste však určitě zanevřít neměli.
Články | Lukáš Půda | 26. 10. 2001
Články | Tomáš Skřivánek | 16. 7. 2001
Winterthur se začíná specializovat pouze na životní a úrazové pojištění. Zbytek pojistného kmene převezme číslo dvě tuzemského trhu: pojišťovna Kooperativa.
Články | Zdeněk Fekar | 13. 2. 2001
Letní turistická sezóna právě začala. Uplynulou sobotu v Praze veřejnosti otevřel své brány veletrh cestovního ruchu. Lidé, a možná právě i vy, začali horečnatě přemýšlet, komu letos svěří své peníze výměnou za příjemnou dovolenou. Dokáží cestovní kanceláře přesvědčit potenciální zákazníky, že jim ponocování v letištní hale nebo vyhazov z nezaplaceného hotelu už nehrozí?