Aktuálně.cz | Petr Kučera | 17. 1. 2016 | 4 komentáře
![]()
Konkrétní příklady triků, jimiž vás obchodníci lákají nejen při novoročních slevách. Některé poměrně intenzivně kontroluje Česká obchodní inspekce a existují i soudní rozhodnutí. V jiných případech je dokazování obtížné, ale ne zcela nemožné. Poradíme vám, jak se lze bránit.
Co se děje | Petra Dlouhá | 5. 8. 2014 | 22 komentářů
![]()
„Haló? Tady Novák z Asociace pojišťoven. Musíme vám zkontrolovat smlouvu…“ „Dobrý den, Mráček z Centra pojišťoven. Víte, že máte nárok na slevu? Kdy se sejdeme?“ Nepoctiví pojišťováci se kryjí za neexistující instituce s úctyhodným názvem. Důvod? Chtějí navodit dojem, že jsou z „vaší pojišťovny“ nebo příbuzné organizace a přetáhnout ke konkurenci. Nemusí se to vyplatit. Dejte pozor, kdo volá.
Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 9. 2013 | 50 komentářů
![]()
„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.