Výpočet čisté mzdy 2025
Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl otevře první outlet hned po Novém roce. Máme fotky
Obchodní řetězec Lidl otevře ve čtvrtek 2. ledna svoji první outletovou prodejnu v Česku....více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jan Světlík
podnikatel, Vítkovice Holding
Pavel Zeman
nejvyšší státní zástupce
50,00 %
z 22 duelů
50,00 %
z 10 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 8. 2017 12:45, Silvie
Není to tak dávno, co jsem hledala brigádu a zalíbil se mi inzerát na stránkách Jobs.cz společnosti SMS finanční poradenství, kde se jednalo o telefonické kontaktování klientů společnosti a domlouvání schůzek finančním poradcům. V inzerátu se i doslova psalo, že se nejedná o žádný prodej či nabízení služeb po telefonu. OK, domluvila jsem si schůzku a šla na pohovor. Jelikož jsem chvíli předtím telefonovala pro jinou společnost, která nabízela finanční produkty, tak jsem měla nějakou představu o tom, jak není lehké získat klienty, takže jsem měla několik otázek jako např., jestli to jsou opravdu jejich klienty. Bylo mi řečeno, že a no. A to jich máte tolik, že potřebujete tolik telefonistů na domlouvání schůzek? To má tolik lidí zájem o vaše produkty. Na všechno mi bylo řečeno ANO. Vysvětli mi, o co jde, že mají call script i zpracované argumenty. OK, nemám problém, to bude pohoda. Domluvili jsme se na další den školení cca 5 hodin. Vysvětlil mi, jak to u nich chodí, že po zapracování se dá volat i z domu, protože používají mobilní telefony a když je venku pěkně a někomu to jde moc dobře, tak může jí telefonovat ven. Nabízeli 100 korun na hodinu plus bonusy za domluvenou schůzku. Ale proč ty bonusy za domluvenou schůzku, když jsou to lidi, kteří mají o jejich produkty zájem. Spousta otazníků, ale brala jsem to tak, jak mi bylo řečeno. V inzerátu také popisují práci v IS. No tak na 11 lidí 2 notebooky, vše se čmárá po papírech a v IS se pouze zapisují finančním poradcům domluvené schůzky. Finanční poradci si za tu služby navolávání klientů platí a zaplatí za každou domluvenou schůzku, byť z toho ve finále nic nemá, protože klienta neudolá. No ale teď dál k tomu, co se mi stalo. Prošli jsme call skript, párkrát jen tak face to face zkusili i spár nevinnými argumentami a šla jsem v rámci praktické části školení vola. Lidičky, po asi dvaceti telefonátech mi vše došlo. Stačilo slyšet reakci pár "klientů" a zkusit použít argumenty, které vypovídaly o všem. Zůstala jsem sedět jako opařená. To, že jsem slízla pár pěkných sprch, to bych i překousla, ale dost divné, že od jejich klientů, kteří mají zájem o jejich produkty. Dokonce ty lidi tu společnost ani neznali. Nebo ani neměli žádnou pojistku. Nebo telefon nefungoval, dotyčný zemřel, manželka pracovala v bance a spravovala rodině pojistky...atd. Prostě hnus. Mají zpracovaný argument na to, že ty lidi tu společnost neznají. Argument na to, když se někdo zeptá, kde vzali jeho telefonní číslo,...prostě na cokoliv, s čím se zřejmě v praxi setkali. Call skript je založený na tom, že operátor volá kvůli tomu, že se změnily podmínky pojištění (různých i penzijního připojištění) a že klient má nárok na levnější a výhodnější pojistku a že je nutné, aby ho navštívil jeho finanční poradce, který má na starosti jeho lokalitu a bude tam zrovna tehdy a tehdy navštěvovat i jiné klienty, aby jim o tomto pověděl a že schůzka je na cca 20 minut, popřípadě se můžou sejít někde v kavárně apod. Dost mě zarazilo telefonování kolegů, kteří tam používali, že je musí s tím obeznámit. Prakticky nátlak a tlačili je. Vedoucí či co to bylo, u mě chvíli seděl. Z druhé strany sprcha a výsměch. Ať jsem použila jakýkoliv argument, jen se mi vysmíval a pak už mě ani ke slovu a k dalšímu argumentu ani nepustil. Hovor jsem ukončila a vedoucímu popsala situaci. Odsekl mi, že jsem málo argumentovala a šel pryč. Až jsem tam seděla jak zkoprnělá, přišel za mnou, sedl si vedle mě, loket si opřel o koleno, pěstí podepřel bradu tak, že že mu ruka částečně překrývala ústa a už nebyl tak hovorný a mluvil na mě přes tu pěst, jako by nechtěl, aby to někdo z okolí slyšel, nevím. Moc dobře věděl, co dělají a lhal mi. Zeptal se mě, co se děje. Omluvila jsem se za svoji indispozici a že nevím, co se se nou děje, ale že mám zvláštní pocit a že mi tam něco nehraje, ale že to může být těmi sprchami těch klientů a popsala jsem mu dva případy, kdy prostě bylo jasné, že to není jejich klient. Řekla jsem mu, že nemůžu pokračovat, že nemám ráda obtěžující hovory a nehodlám je ani dělat a že mi přijde, že jde o obtěžující hovory. Řekl mi, že ne, ale že to záleží na mně, že mě nenutí to dělat a že ať si to klidně promyslím a pak ať mu napíšu na mail. I tak byl schopný mi tvrdit, že to prostě jsou jejich klienti a že to jen prostě špatně pochopili, protože jim třeba někdo volal už od T-Mobile. Řekla jsem mu na rovinu, co si o tom myslí, že mi to spíš přijde, že přetahují klienty a toto já dělat nemůžu. Odešla jsem domů a už jsem se jim neozvala. Nebyl žádný důvod. Na internetu stále vychází jejich inzeráty v různých formách apod., jen aby někoho udolali. Dost divné také bylo to, že při tom telefonování se mělo také zjistit, jestli dotyčný spadá do kategorie věk do 65 let, protože když byl nad, tak se hovor ukončil. Kdyby to byl jejich klient, tak by přeci věděli, kolik komu je a zbytečně by nevolali. Opravdu hodně záhad a to popisování papírů apod., no děs. Pozor na ně. Jestli chcete o tom více, klidně napíšu. Víte, bylo tam spousta mladých studentů, kteří tam jeli jeden hovor za druhým jako roboti. Ale byli tam i starší. Zřejmě na to měli žaludek. Já ne. Byť jsem peníze potřebovala, tak za tuto cenu opravdu nemůžu. Neumím lhát a podvádět a toto bylo proti mému přesvědčení. A chápu, že ti studenti jednak potřebovali peníze a za další že jsou ještě mladí a nezkušení životem a tím vlastně naivní a lehce se nechají oklamat lží pana vedoucího a to pravé, co se vlastně děje, nevisí, protože slepě věří panu vedoucímu. A v poslední době, co se týká telefonování, mám více zkušeností, ale to sem nepatří, to se týká zase něčeho jiného,ale je to také dost zajímavé. Jsou to mé zkušenosti, které mi otevřely o trochu víc oči a zvedl se mi z toho i žaludek. Prostě hnus, co jsou firmy schopné udělat, aby si vydělaly na něčí blbosti a naivitě. A takových podvodných firem je víc. A dost nechápu jednu věc, ze když se něco takového provalí a dost se o tom mluví, že to těm zakladatelům takových firem hladce prochází a fungují klidně dál. Ale kdyby obyčejný smrtelník někoho povedl, tak už z toho má problémy. Ale to, že tyto firmy mají podvod jako hlavní živnost, tak s tím se nic nedělá. Opravdu hnus, co se tady děje.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 4. 2015 17:32, Richard Mokroš
Je mi Vás líto :) A nebojím se aspoň podepsat :)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 24 komentářů)
5. 8. 2021 14:15 | jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 4. 2021 13:34 | I
11. 1. 2021 11:42 | Martin
26. 6. 2020 13:55 | Leo Taška
3. 3. 2020 12:39 | Daniel
Dnes mi zavolali, neznělo to jako reklama, že prý zastupují pojišťovny, s nimiž mám uzavřené smlouvy, tak jsem hned nezavěsil. Byl jsem ale extrémně obezřetný, napsal jsem si název společnosti (mimochodem, nadiktovali mi ho špatně - Klientské centrum, s. r. o., což také existuje, ale průběh hovoru byl úplně stejný jako u Klientského centra pojišťoven, s. r. o.), přičemž se volající vztekal, že mi to musí opakovat.
Vyjmenoval asi deset typů pojistných smluv a podobný počet pojišťoven - namítl jsem, že toto všechno uzavřené nemám, ať mi tedy řekne, o kterou smlouvu a pojišťovnu se jedná, na což mi odvětil, že k tomu nemá přístup. Zvláštní, když zastupuje ty pojišťovny.
Toto číslo mi volalo asi dva měsíce několikrát do týdne, až dnes jsem to zvedl - přesto poradce musel přijít hned zítra! (Ale pozor, mohl jsem si vybrat, jestli dopoledne nebo odpoledne!) Hloupě jsem se prořekl, že mám školu - operátorovi došlo, že studuji, smlouvy platí rodiče - takže jsem mu měl nadiktovat telefonní číslo na své příbuzné!! To mi přišlo jako nehoráznost, ale chtěl jsem být stále slušný, tak jsem řekl, že to prokonzultujeme doma a s pojišťovnou - což operátora strašně vytočilo: "Co budete jako konzultovat s pojišťovnou!? Pojišťovna vám řekne jen to, co chce!" Ironicky jsem odpověděl, že jim určitě pojišťovna řekne mnohem více než mně o mně samém.
Nakonec jsem po asi desetiminutovém nepříjemném hovoru jsem docílil nevídané věci - operátor zavěsil sám. Prý jsem to vůbec nepochopil a že se zbytečně snažil mi to vysvětlit (měl jsem z toho dojem, že okrádám sebe, svou rodinu a porušil jsem světový mír:-). Člověk aby na tyhle filuty měl snad právnické vzdělání.
Buďte prosím obezřetní, nikomu nepřeji, aby platil za něco, co nechce a nepotřebuje!!
20. 8. 2017 12:45 | Silvie
6. 4. 2015 17:32 | Richard Mokroš
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 11. 2014 21:57 | Petr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 10. 2014 17:03 | kinki
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 8. 2014 13:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 8. 2014 22:43 | Schrek
7. 8. 2014 15:24 | FN
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 8. 2014 14:09 | Lakland
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 8. 2014 20:19 | krysa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 8. 2014 20:11 | krysa
6. 8. 2014 18:11 | Zaujímavé
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 8. 2014 18:03 | tOM
6. 8. 2014 9:15 | Roman
6. 8. 2014 6:54 | Tomaš
5. 8. 2014 15:53 | FN
Správný a etický postup: Dobrý den, jmenuji se tak a tak, jsem ze společnosti Partners a nabízím Vám prodej pojistek a investic...
Proto varuji tuto společnost, že pokud mi ještě jednou někdo od nich zavolá a v první větě krom jména neřekne i společnost,ale jen plané plky, úmyslně se s ním sejdu a dotyčný okusí, co to je proletět se po schodech v kotrmelcím... Doprčic, to je jak u debilů, ja když někomu neznámému volám , říkam, kdo jsem, odkud jsem, co chci a vejde se mi to do jedné věty a nemelu nějaké keci o dotacích a zajímavých informacích,ale mluvím konkrétně...
Stránka 1/2
Předchozí