Kdopak to volá? Falešné asociace a triky nepoctivých pojišťováků

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 5. 8. 2014 | 21 komentářů
„Haló? Tady Novák z Asociace pojišťoven. Musíme vám zkontrolovat smlouvu…“ „Dobrý den, Mráček z Centra pojišťoven. Víte, že máte nárok na slevu? Kdy se sejdeme?“ Nepoctiví pojišťováci se kryjí za neexistující instituce s úctyhodným názvem. Důvod? Chtějí navodit dojem, že jsou z „vaší pojišťovny“ nebo příbuzné organizace a přetáhnout ke konkurenci. Nemusí se to vyplatit. Dejte pozor, kdo volá.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 8. 2017 12:45, Silvie

Není to tak dávno, co jsem hledala brigádu a zalíbil se mi inzerát na stránkách Jobs.cz společnosti SMS finanční poradenství, kde se jednalo o telefonické kontaktování klientů společnosti a domlouvání schůzek finančním poradcům. V inzerátu se i doslova psalo, že se nejedná o žádný prodej či nabízení služeb po telefonu. OK, domluvila jsem si schůzku a šla na pohovor. Jelikož jsem chvíli předtím telefonovala pro jinou společnost, která nabízela finanční produkty, tak jsem měla nějakou představu o tom, jak není lehké získat klienty, takže jsem měla několik otázek jako např., jestli to jsou opravdu jejich klienty. Bylo mi řečeno, že a no. A to jich máte tolik, že potřebujete tolik telefonistů na domlouvání schůzek? To má tolik lidí zájem o vaše produkty. Na všechno mi bylo řečeno ANO. Vysvětli mi, o co jde, že mají call script i zpracované argumenty. OK, nemám problém, to bude pohoda. Domluvili jsme se na další den školení cca 5 hodin. Vysvětlil mi, jak to u nich chodí, že po zapracování se dá volat i z domu, protože používají mobilní telefony a když je venku pěkně a někomu to jde moc dobře, tak může jí telefonovat ven. Nabízeli 100 korun na hodinu plus bonusy za domluvenou schůzku. Ale proč ty bonusy za domluvenou schůzku, když jsou to lidi, kteří mají o jejich produkty zájem. Spousta otazníků, ale brala jsem to tak, jak mi bylo řečeno. V inzerátu také popisují práci v IS. No tak na 11 lidí 2 notebooky, vše se čmárá po papírech a v IS se pouze zapisují finančním poradcům domluvené schůzky. Finanční poradci si za tu služby navolávání klientů platí a zaplatí za každou domluvenou schůzku, byť z toho ve finále nic nemá, protože klienta neudolá. No ale teď dál k tomu, co se mi stalo. Prošli jsme call skript, párkrát jen tak face to face zkusili i spár nevinnými argumentami a šla jsem v rámci praktické části školení vola. Lidičky, po asi dvaceti telefonátech mi vše došlo. Stačilo slyšet reakci pár "klientů" a zkusit použít argumenty, které vypovídaly o všem. Zůstala jsem sedět jako opařená. To, že jsem slízla pár pěkných sprch, to bych i překousla, ale dost divné, že od jejich klientů, kteří mají zájem o jejich produkty. Dokonce ty lidi tu společnost ani neznali. Nebo ani neměli žádnou pojistku. Nebo telefon nefungoval, dotyčný zemřel, manželka pracovala v bance a spravovala rodině pojistky...atd. Prostě hnus. Mají zpracovaný argument na to, že ty lidi tu společnost neznají. Argument na to, když se někdo zeptá, kde vzali jeho telefonní číslo,...prostě na cokoliv, s čím se zřejmě v praxi setkali. Call skript je založený na tom, že operátor volá kvůli tomu, že se změnily podmínky pojištění (různých i penzijního připojištění) a že klient má nárok na levnější a výhodnější pojistku a že je nutné, aby ho navštívil jeho finanční poradce, který má na starosti jeho lokalitu a bude tam zrovna tehdy a tehdy navštěvovat i jiné klienty, aby jim o tomto pověděl a že schůzka je na cca 20 minut, popřípadě se můžou sejít někde v kavárně apod. Dost mě zarazilo telefonování kolegů, kteří tam používali, že je musí s tím obeznámit. Prakticky nátlak a tlačili je. Vedoucí či co to bylo, u mě chvíli seděl. Z druhé strany sprcha a výsměch. Ať jsem použila jakýkoliv argument, jen se mi vysmíval a pak už mě ani ke slovu a k dalšímu argumentu ani nepustil. Hovor jsem ukončila a vedoucímu popsala situaci. Odsekl mi, že jsem málo argumentovala a šel pryč. Až jsem tam seděla jak zkoprnělá, přišel za mnou, sedl si vedle mě, loket si opřel o koleno, pěstí podepřel bradu tak, že že mu ruka částečně překrývala ústa a už nebyl tak hovorný a mluvil na mě přes tu pěst, jako by nechtěl, aby to někdo z okolí slyšel, nevím. Moc dobře věděl, co dělají a lhal mi. Zeptal se mě, co se děje. Omluvila jsem se za svoji indispozici a že nevím, co se se nou děje, ale že mám zvláštní pocit a že mi tam něco nehraje, ale že to může být těmi sprchami těch klientů a popsala jsem mu dva případy, kdy prostě bylo jasné, že to není jejich klient. Řekla jsem mu, že nemůžu pokračovat, že nemám ráda obtěžující hovory a nehodlám je ani dělat a že mi přijde, že jde o obtěžující hovory. Řekl mi, že ne, ale že to záleží na mně, že mě nenutí to dělat a že ať si to klidně promyslím a pak ať mu napíšu na mail. I tak byl schopný mi tvrdit, že to prostě jsou jejich klienti a že to jen prostě špatně pochopili, protože jim třeba někdo volal už od T-Mobile. Řekla jsem mu na rovinu, co si o tom myslí, že mi to spíš přijde, že přetahují klienty a toto já dělat nemůžu. Odešla jsem domů a už jsem se jim neozvala. Nebyl žádný důvod. Na internetu stále vychází jejich inzeráty v různých formách apod., jen aby někoho udolali. Dost divné také bylo to, že při tom telefonování se mělo také zjistit, jestli dotyčný spadá do kategorie věk do 65 let, protože když byl nad, tak se hovor ukončil. Kdyby to byl jejich klient, tak by přeci věděli, kolik komu je a zbytečně by nevolali. Opravdu hodně záhad a to popisování papírů apod., no děs. Pozor na ně. Jestli chcete o tom více, klidně napíšu. Víte, bylo tam spousta mladých studentů, kteří tam jeli jeden hovor za druhým jako roboti. Ale byli tam i starší. Zřejmě na to měli žaludek. Já ne. Byť jsem peníze potřebovala, tak za tuto cenu opravdu nemůžu. Neumím lhát a podvádět a toto bylo proti mému přesvědčení. A chápu, že ti studenti jednak potřebovali peníze a za další že jsou ještě mladí a nezkušení životem a tím vlastně naivní a lehce se nechají oklamat lží pana vedoucího a to pravé, co se vlastně děje, nevisí, protože slepě věří panu vedoucímu. A v poslední době, co se týká telefonování, mám více zkušeností, ale to sem nepatří, to se týká zase něčeho jiného,ale je to také dost zajímavé. Jsou to mé zkušenosti, které mi otevřely o trochu víc oči a zvedl se mi z toho i žaludek. Prostě hnus, co jsou firmy schopné udělat, aby si vydělaly na něčí blbosti a naivitě. A takových podvodných firem je víc. A dost nechápu jednu věc, ze když se něco takového provalí a dost se o tom mluví, že to těm zakladatelům takových firem hladce prochází a fungují klidně dál. Ale kdyby obyčejný smrtelník někoho povedl, tak už z toho má problémy. Ale to, že tyto firmy mají podvod jako hlavní živnost, tak s tím se nic nedělá. Opravdu hnus, co se tady děje.

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 4. 2015 17:32, Richard Mokroš

Je mi Vás líto :) A nebojím se aspoň podepsat :)

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 21 komentářů)

26. 6. 2020 13:55 | Leo Taška

Také mi volala firma která zajišťuje finanční služby formou poradenství. Zpracovali si osovní údaje. Domluvili si schůzku na datum. Dnes tedy přijel finanční poradce.Pouze skontroloval Životní Úrazové, a pak když se dovědět že jsem dělník, poděkoval a odešel. Smlouvu pročetl a nabídl pouze služby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 3. 2020 12:39 | Daniel

"Nemohu tedy souhlasit s tvrzením, že spotřebitele kontaktuje pracovník, který se chce vnutit na schůzku s účelem překontrolovat pojistnou smlouvu.“ Ano, sám pracovník call centra se na schůzku vnutit zřejmě nechce, přijede nějaký "odborník," jinak je to přesné.
Dnes mi zavolali, neznělo to jako reklama, že prý zastupují pojišťovny, s nimiž mám uzavřené smlouvy, tak jsem hned nezavěsil. Byl jsem ale extrémně obezřetný, napsal jsem si název společnosti (mimochodem, nadiktovali mi ho špatně - Klientské centrum, s. r. o., což také existuje, ale průběh hovoru byl úplně stejný jako u Klientského centra pojišťoven, s. r. o.), přičemž se volající vztekal, že mi to musí opakovat.
Vyjmenoval asi deset typů pojistných smluv a podobný počet pojišťoven - namítl jsem, že toto všechno uzavřené nemám, ať mi tedy řekne, o kterou smlouvu a pojišťovnu se jedná, na což mi odvětil, že k tomu nemá přístup. Zvláštní, když zastupuje ty pojišťovny.
Toto číslo mi volalo asi dva měsíce několikrát do týdne, až dnes jsem to zvedl - přesto poradce musel přijít hned zítra! (Ale pozor, mohl jsem si vybrat, jestli dopoledne nebo odpoledne!) Hloupě jsem se prořekl, že mám školu - operátorovi došlo, že studuji, smlouvy platí rodiče - takže jsem mu měl nadiktovat telefonní číslo na své příbuzné!! To mi přišlo jako nehoráznost, ale chtěl jsem být stále slušný, tak jsem řekl, že to prokonzultujeme doma a s pojišťovnou - což operátora strašně vytočilo: "Co budete jako konzultovat s pojišťovnou!? Pojišťovna vám řekne jen to, co chce!" Ironicky jsem odpověděl, že jim určitě pojišťovna řekne mnohem více než mně o mně samém.
Nakonec jsem po asi desetiminutovém nepříjemném hovoru jsem docílil nevídané věci - operátor zavěsil sám. Prý jsem to vůbec nepochopil a že se zbytečně snažil mi to vysvětlit (měl jsem z toho dojem, že okrádám sebe, svou rodinu a porušil jsem světový mír:-). Člověk aby na tyhle filuty měl snad právnické vzdělání.
Buďte prosím obezřetní, nikomu nepřeji, aby platil za něco, co nechce a nepotřebuje!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2017 12:45 | Silvie

Není to tak dávno, co jsem hledala brigádu a zalíbil se mi inzerát na stránkách Jobs.cz společnosti SMS finanční poradenství, kde se jednalo o telefonické kontaktování klientů společnosti a domlouvání schůzek finančním poradcům. V inzerátu se i doslova psalo, že se nejedná o žádný prodej či nabízení služeb po telefonu. OK, domluvila jsem si schůzku a šla na pohovor. Jelikož jsem chvíli předtím telefonovala pro jinou společnost, která nabízela finanční produkty, tak jsem měla nějakou představu o tom, jak není lehké získat klienty, takže jsem měla několik otázek jako např., jestli to jsou opravdu jejich klienty. Bylo mi řečeno, že a no. A to jich máte tolik, že potřebujete tolik telefonistů na domlouvání schůzek? To má tolik lidí zájem o vaše produkty. Na všechno mi bylo řečeno ANO. Vysvětli mi, o co jde, že mají call script i zpracované argumenty. OK, nemám problém, to bude pohoda. Domluvili jsme se na další den školení cca 5 hodin. Vysvětlil mi, jak to u nich chodí, že po zapracování se dá volat i z domu, protože používají mobilní telefony a když je venku pěkně a někomu to jde moc dobře, tak může jí telefonovat ven. Nabízeli 100 korun na hodinu plus bonusy za domluvenou schůzku. Ale proč ty bonusy za domluvenou schůzku, když jsou to lidi, kteří mají o jejich produkty zájem. Spousta otazníků, ale brala jsem to tak, jak mi bylo řečeno. V inzerátu také popisují práci v IS. No tak na 11 lidí 2 notebooky, vše se čmárá po papírech a v IS se pouze zapisují finančním poradcům domluvené schůzky. Finanční poradci si za tu služby navolávání klientů platí a zaplatí za každou domluvenou schůzku, byť z toho ve finále nic nemá, protože klienta neudolá. No ale teď dál k tomu, co se mi stalo. Prošli jsme call skript, párkrát jen tak face to face zkusili i spár nevinnými argumentami a šla jsem v rámci praktické části školení vola. Lidičky, po asi dvaceti telefonátech mi vše došlo. Stačilo slyšet reakci pár "klientů" a zkusit použít argumenty, které vypovídaly o všem. Zůstala jsem sedět jako opařená. To, že jsem slízla pár pěkných sprch, to bych i překousla, ale dost divné, že od jejich klientů, kteří mají zájem o jejich produkty. Dokonce ty lidi tu společnost ani neznali. Nebo ani neměli žádnou pojistku. Nebo telefon nefungoval, dotyčný zemřel, manželka pracovala v bance a spravovala rodině pojistky...atd. Prostě hnus. Mají zpracovaný argument na to, že ty lidi tu společnost neznají. Argument na to, když se někdo zeptá, kde vzali jeho telefonní číslo,...prostě na cokoliv, s čím se zřejmě v praxi setkali. Call skript je založený na tom, že operátor volá kvůli tomu, že se změnily podmínky pojištění (různých i penzijního připojištění) a že klient má nárok na levnější a výhodnější pojistku a že je nutné, aby ho navštívil jeho finanční poradce, který má na starosti jeho lokalitu a bude tam zrovna tehdy a tehdy navštěvovat i jiné klienty, aby jim o tomto pověděl a že schůzka je na cca 20 minut, popřípadě se můžou sejít někde v kavárně apod. Dost mě zarazilo telefonování kolegů, kteří tam používali, že je musí s tím obeznámit. Prakticky nátlak a tlačili je. Vedoucí či co to bylo, u mě chvíli seděl. Z druhé strany sprcha a výsměch. Ať jsem použila jakýkoliv argument, jen se mi vysmíval a pak už mě ani ke slovu a k dalšímu argumentu ani nepustil. Hovor jsem ukončila a vedoucímu popsala situaci. Odsekl mi, že jsem málo argumentovala a šel pryč. Až jsem tam seděla jak zkoprnělá, přišel za mnou, sedl si vedle mě, loket si opřel o koleno, pěstí podepřel bradu tak, že že mu ruka částečně překrývala ústa a už nebyl tak hovorný a mluvil na mě přes tu pěst, jako by nechtěl, aby to někdo z okolí slyšel, nevím. Moc dobře věděl, co dělají a lhal mi. Zeptal se mě, co se děje. Omluvila jsem se za svoji indispozici a že nevím, co se se nou děje, ale že mám zvláštní pocit a že mi tam něco nehraje, ale že to může být těmi sprchami těch klientů a popsala jsem mu dva případy, kdy prostě bylo jasné, že to není jejich klient. Řekla jsem mu, že nemůžu pokračovat, že nemám ráda obtěžující hovory a nehodlám je ani dělat a že mi přijde, že jde o obtěžující hovory. Řekl mi, že ne, ale že to záleží na mně, že mě nenutí to dělat a že ať si to klidně promyslím a pak ať mu napíšu na mail. I tak byl schopný mi tvrdit, že to prostě jsou jejich klienti a že to jen prostě špatně pochopili, protože jim třeba někdo volal už od T-Mobile. Řekla jsem mu na rovinu, co si o tom myslí, že mi to spíš přijde, že přetahují klienty a toto já dělat nemůžu. Odešla jsem domů a už jsem se jim neozvala. Nebyl žádný důvod. Na internetu stále vychází jejich inzeráty v různých formách apod., jen aby někoho udolali. Dost divné také bylo to, že při tom telefonování se mělo také zjistit, jestli dotyčný spadá do kategorie věk do 65 let, protože když byl nad, tak se hovor ukončil. Kdyby to byl jejich klient, tak by přeci věděli, kolik komu je a zbytečně by nevolali. Opravdu hodně záhad a to popisování papírů apod., no děs. Pozor na ně. Jestli chcete o tom více, klidně napíšu. Víte, bylo tam spousta mladých studentů, kteří tam jeli jeden hovor za druhým jako roboti. Ale byli tam i starší. Zřejmě na to měli žaludek. Já ne. Byť jsem peníze potřebovala, tak za tuto cenu opravdu nemůžu. Neumím lhát a podvádět a toto bylo proti mému přesvědčení. A chápu, že ti studenti jednak potřebovali peníze a za další že jsou ještě mladí a nezkušení životem a tím vlastně naivní a lehce se nechají oklamat lží pana vedoucího a to pravé, co se vlastně děje, nevisí, protože slepě věří panu vedoucímu. A v poslední době, co se týká telefonování, mám více zkušeností, ale to sem nepatří, to se týká zase něčeho jiného,ale je to také dost zajímavé. Jsou to mé zkušenosti, které mi otevřely o trochu víc oči a zvedl se mi z toho i žaludek. Prostě hnus, co jsou firmy schopné udělat, aby si vydělaly na něčí blbosti a naivitě. A takových podvodných firem je víc. A dost nechápu jednu věc, ze když se něco takového provalí a dost se o tom mluví, že to těm zakladatelům takových firem hladce prochází a fungují klidně dál. Ale kdyby obyčejný smrtelník někoho povedl, tak už z toho má problémy. Ale to, že tyto firmy mají podvod jako hlavní živnost, tak s tím se nic nedělá. Opravdu hnus, co se tady děje.
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2015 17:32 | Richard Mokroš

Je mi Vás líto :) A nebojím se aspoň podepsat :)
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 11. 2014 21:57 | Petr

A já mám zase v mobilu aplikaci, která automaticky nahrává veškeré hovory. V případě, že jsem upozorněn, že hovor je monitorován, pak upozorním, že i z mé strany je hovor nahráván. Pokud mne volá nějaký podobný podvodníkus elementus, upozorním ho na nahrávání hned. Většinou velmi rychle zavěsí....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 10. 2014 17:03 | kinki

schreku dělám práci finančního nebo pojišťovacího poradce více jak 10 let a nepřipadám si jako žumpa nebo šmejd, a jsem rozhodně slušný člověk. Myslím si že se slušností máte problém pouze VY a je mi vás líto, jelikož nevíte ani co píšete. Nejdříve čtěte, pak piště.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 8. 2014 13:12

Ať Vám nepraskne žaludeční vřed, Schreku. Beztak nejste pojištěný.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 8. 2014 22:43 | Schrek

Finanční poradci a pojišťováci jsou jedna velká žumpa šmejdů, už aby vám schválili novelu zákona 38 a natáhli vám ručení za provize za smlouvy životního pojištění minimálně na 10 let. V Anglii, Finsku, Austrálii a Holandsku moc dobře vědí, proč zákonem zakázali vyplácení provizí pojišťovákům od pojišťoven. Mezi vámi a pochybnými prodejci hrnců bezbranným penzistům není žádný rozdíl, slušný člověk tuto práci nemůže dělat - toť můj názor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 8. 2014 15:24 | FN

Jak on na mě, stejně já na něj, on dopředu neřekl, že je prodavač produktů, kdyby řekl, poděkuju mu a řeknu, že nemým zájem... Obuvníka také nenazýváme poradcem a také mi doporučí z více značek...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 8. 2014 14:09 | Lakland

To byste taky tu společnost mohl informovat voláním do lesa. Správný postup je, že sednu a napíšu e-mail. Nebo zatelefonuju a stěžuju si hubou. Skopávání ze schodů je postup nesprávný a neetický.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2014 20:19 | krysa

Měl jste jít já na takové schůzce byla, bylo to zajímavé špinění mojí pojišťovny a vychvalování konkurenční. U mé kamarádky pojištěné jinde se scénář odehrával stejný jen naopak. V problematice pojištění se celkem vyznám, můj kontrolor smluv však ne. Jedno mu ale upřít nemohu byl velmi snaživý a komunikativní, prostě ten typ co" vymámí z jalové krávy tele."
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2014 20:11 | krysa

Uvedené jednání je velmi časté bohužel lidé při slově sleva, udělají vše co po nich tito podvodníci chtějí. Nechápu proč nevěří svému pojišťovákovi, když mu věřili v době, kdy smlouvu podepisovali. Uvedení poradci jsou schopni uzavřít smlouvu do 100 let klienta a pojistí ho na trvalou invaliditu, když ten již pobírá starobní důchod, pro provizi udělají cokoliv. Osttně jou na to školeni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2014 18:11 | Zaujímavé

Jak se to jmenuje? Jaké je riziko, že tam někdo z čiré zlomyslnosti přidá třeba i moje číslo – byť nic nenabízím?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2014 18:03 | tOM

Mám chytrý telefon a v něm nainstalovanou aplikaci na blokování nežádoucích čísel kterých už je několik desítek. Sem tam se ještě někomu podaří dovolat, ale hned jak vyrukuje s nabídkou čehokoliv nebo začne vyzvídat tak pokládám a přidávám na seznam...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2014 9:15 | Roman

ČNB že potřebuje více informací :-)) ?? Ti nevidí ani nos mezi svýma očima a je úplně jedno kolik informací mají. Je to spolek právníků, kteří přestírají, že finanční poradenství neexistuje. Stačí se podívat na obsah testů pro registraci pojišťovacích a investičních zprostřekovatelů. Hypoteční zprostředkovatelé dle ČNB neexistují vůbec.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 8. 2014 6:54 | Tomaš

Pokud po mě chce někdo monitorována rozhovor tak stačí říct že s rozhovorem nesouhlasíte.A pokud je neodbytný tak zavěsím.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2014 15:53 | FN

Dobrý den, jmenuji se tak a tak , volám Vám na doporučení našeho společného známého XY, pomáhám mu zařizovat dotace a zároveň s blížící se reformou mám pro Vás velmi zajímavé informace, jak se na ní připravit, myslíte, že by Vám tento týden v odpoledních hodinách vyhovovala schůzka? (Ani slovo o společnosti, vůbec nic, zjištěno až od kamaráda, co to je za pitomce a proč volal)
Správný a etický postup: Dobrý den, jmenuji se tak a tak, jsem ze společnosti Partners a nabízím Vám prodej pojistek a investic...
Proto varuji tuto společnost, že pokud mi ještě jednou někdo od nich zavolá a v první větě krom jména neřekne i společnost,ale jen plané plky, úmyslně se s ním sejdu a dotyčný okusí, co to je proletět se po schodech v kotrmelcím... Doprčic, to je jak u debilů, ja když někomu neznámému volám , říkam, kdo jsem, odkud jsem, co chci a vejde se mi to do jedné věty a nemelu nějaké keci o dotacích a zajímavých informacích,ale mluvím konkrétně...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2014 14:38 | Honza

Taky mě (myslím loni) oslovila po telefonu jakási "asociace pojišťoven", která prý zastupuje vůbec všechny pojišťovny a chtěla kontrolovat smlouvy a nabízela slevy. Namítl jsem, že nové smlouvy nemám v úmyslu uzavírat a staré nemám v úmyslu měnit. A prý dostanu slevu i bez uzavírání nových smluv a měnění starých. To mne zaujalo: Jak to chtějí udělat. Tak jsem si domluvil schůzku. Pak jsem obvolal všechny pojišťovny, se kterými mám smlouvy a ty mě potvrdily, že nic takového nemají s žádnou "asociací" dohodnuto. Chtěl jsem se sejít čistě se zvědavosti, s čím ta obchodní zástupkyně vyrukuje, ale manželka to nedoporučila: Ani ze zvědavosti. Tak jsem schůzku (přes SMS a posléze po jejich zavolání i telefonicky) zrušil.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2014 14:18 | Peo

Ano, tahle firma mě taky oslovila a název té společnosti mě okamžitě donutil zbystřit pozornost. Paní na druhé straně mi neustále tvrdila,že mi musí zkontrolovat mé pojistky,že je z mé pojišťovny a že si je mám nachystat na určité datum - přijedou je zkontrolovat. Vyděsilo mě, že znají mou adresu, jméno, telefon, přitom mi nebyli schopni říct, kde kontakt na mě vzali. Protože tyhle praktiky mě vytáčí, paní jsem sjel na tři doby (ač za to asi nemůže, dělala co jí přikázali) a zadal jsem podnět na ÚOOÚ, ale to asi nebude mít žádný výsledek...A že toho je stále víc a víc, nechápu, že jim stále někdo může věřit, Partners a ostatní, je to stejná sebranka, na důvěryhodného poradce jsem opravdu ještě nenarazil a že mě jich už opravdu hodně otravovalo.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2014 11:57 | MH

Tak toto se mi přesně stalo cca 4 měsíce zpátky. Možná víc. Jsem na toto opatrná, ale skoro jsem si schůzku domluvila. Chlapík na druhé straně telefonu, že by mi mohli udělat slevu na pojistném a já nevím, co ještě.Zarazilo mě až to,že si mám na schůzku přinést svojí pojistku. No a to mě docvaklo, že to asi nebude z mé pojišťovny, když nemá mojí pojistku. Tak jsem mu zavolala zpátky a dost ostře jsem schůzku zrušila. Pěkní podvodníci. Dost mě to vytočilo,protože mi lhal.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  12 455 309 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Gastro procházka letní Prahou: Dejte si langoše, koktejl i rajskou, po karanténě si to zasloužíte

Gastro procházka letní Prahou: Dejte si langoše, koktejl i rajskou, po karanténě si to zasloužíte

Letošní léto je pro většinu Čechů ve znamení tuzemských dovolených. Nejrůznější kampaně...více

Test Toyota C-HR. Stylový malý tank, který umí šetřit

Test Toyota C-HR. Stylový malý tank, který umí šetřit

V jejím designu se míchá kupé a terénní auto, technika zase dynamiku kombinuje se spořivostí....více

Nejsem oběť a nebudu zticha! Nahrajte si do mozku nouzový software pro nouzovou situaci

Nejsem oběť a nebudu zticha! Nahrajte si do mozku nouzový software pro nouzovou situaci

Dá se za dvě hodiny naučit, jak se ubránit při napadení? Je lepší vyjednávat, kopnout...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Jahn

manažer

Daniel Beneš

manažer

Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
46,15 %

z 26 duelů
×
Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
46,67 %

z 15 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.