Navigace je proces určení místa, trasy anebo směru. Vyskytuje se nejčastěji v dopravě, kdy slouží k navádění trasy k dosažení určeného konkrétního cíle. Cílem je ušetřit čas, zdroje a také minimalizovat možnost ztráty a tak dalšího zdržení. Navigace jsou dnes dostupné v chytrých zařízeních, jako jsou mobilní telefony nebo tablety.
Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002
Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…
Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001
Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.
Články | Leoš Bárta | 4. 7. 2002
Třetí kolo soutěže Best Web 2002 věnované investičním společnostem se blíží ke svému závěru. Předposlední hodnocenou prezentací jsou www stránky společnosti ŽB Trust. No vážně, přijměte opět naše pozvání a zkuste hodnotit s námi všechny její klady a zápory.
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Lukáš Půda | 13. 7. 2001
Pětkrát jsme vždy po týdnu hodnotili internetové stránky největších investičních společností. Dnes je již z hodnocení porotců zřejmé, kdože si cenu Peníze.CZ za nejlepší web roku odnese. Celkem zaslouženě to bude společnost Pioneer investments.
Články | Leoš Bárta | 24. 5. 2002
A jsme ve finále! Dnešním hodnocením www prezentace Všeobecné stavební spořitelny KB končí další kolo soutěže Best Web 2002. Poté, co vyřknete svůj ortel, již nebude pochyb, kdo je vítězem a kdo poraženým. Pojďte spolu s námi rozhodnout o výsledku.
Články | Simona Ely Plischke | 5. 12. 2003
Předposlední kolo soutěže Best Web skončilo a další královny internetových prezentací sejmuly závoj. Po desetidenním klání, kterého se účastnilo 16 pojišťoven, září dvě zlaté korunky. Komu padnou jako ulité a kdo do nich ještě musí dorůst?
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru
a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?