Logo je grafický symbol nebo značka. Jeho cílem je jednoznačně identifikovat firmu, organizaci nebo podnikání. Jde o reprezentativní vizuální prvek, který zákazníkům pomáhá rozpoznat tuto firmu a také se logo váže k image firmy.
Logo může mít podobu slov, značek, grafických symbolů anebo jejich kombinací. Hlavními funkcemi log jsou identifikace, tvorba značky, rozlišení od konkurence a komunikace se zákazníky i dalšími firmami.
Články | Roman Stuchlík | 3. 10. 2006
Riziko zpronevěry je u investic do otevřených podílových fondů sníženo na minimum. Zásluhu na tom má oddělení majetku investora od majetku investiční společnosti. Šance, že se peníze "někde ztratí", se blíží nule. Čím to je? Co se stane, když se investiční společnost, broker či depozitář dostanou do ekonomických problémů? A jak je možné, že u některých obchodníků s cennými papíry lidé přišli o peníze?
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 7. 2. 2024 | 1 komentář
Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.
Aktuality | Petr Kučera | 6. 1. 2023 | 5 komentářů
Česká spořitelna inovuje logo a celkový vizuální styl. Základní barvou bude bílé písmo na modrém podkladu, dosavadní kombinace byla modro-červená. Nová tvář vychází z digitálního bankovnictví George.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 8. 4. 2024
Značka Pepsi po čtrnácti letech mění celosvětově svůj design. Změnu oznámila nejprve loni v USA k 125. výročí vzniku nápoje. Teď se dotkne i českého trhu, kde tento nápoj vyrábí společnost Mattoni 1873.
Aktuality | Pavla Adamcová | 21. 3. 2024
Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard kopíruje svým vzhledem logo Lidlu a firma ho musí přestat používat.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.