Tým odborných poradců je tu pro vás.
Hello bank! - Hello spoření
Poslední aktualizace: 1. 5. 2022
Základní údaje
Poskytovatel | Hello bank! |
---|---|
Typ produktu | spořicí účet |
Určeno pro | občané standardní |
Vyžadován běžný účet | ne |
Vyžadováno internetové bankovnictví | ne |
Min. počáteční vklad | žádný |
Měna | CZK |
Připisování úroků | měsíčně |
Typ úrokové sazby | variabilní |
Způsob úročení | pásmové |
Poplatky
Otevření depozitního účtu | zdarma |
---|---|
Vedení depozitního účtu | zdarma |
Zrušení depozitního účtu | zdarma |
Výpisy elektronicky bez rozlišení frekvence | zdarma |
Předčasný výběr | zdarma |
Úrokové sazby*
Vklady v: CZK
Platí k: 16.05.2022
Splatnost | Od CZK | Do CZK | Úrok (% p.a.) |
žádná lhůta | 0 | 200 000 | 3,10 |
žádná lhůta | 200 000 | výše | 0,00 |
Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.
Chcete spořit? V naší nabídce najdete všechny klíčové spořicí produkty.
Hello bank! - Hello spoření - Diskuze
1. 12. 2021 14:37 | Eva Barešová
22. 7. 2020 13:14 | tom
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 8. 2019 8:31
22. 7. 2019 13:02 | Spokojený
Peníze se připisují až po půlnoci, takže účet byl k dispozici až od následujícího dne, kdy jsem také poslal peníze a od dalšího dne úročím 1,5% :)
24. 2. 2019 2:54 | random
Dobrý den,
rád bych se podělil o svou zkušenost s Hello Bank. Chtěl jsem si založit účet, ale po přijetí na adresu "pobočky" jsem zjistil, že je téměř nedohledatelná. Na dané adrese žádná informace, kde přesně se nachází a ani na jejich stránkách není uvedeno umístění v rámci budovy natožpak nedej bože telefonní číslo na obchodního zástupce na dané pobočce. Na infolince HelloBank nejprve netušili, že na dané adrese mají pobočku než se asi podívali na své vlastní stránky... no a samozřejmě nebyli schopni dát nějaké telefonní číslo. Tímto můj první pokus skončil. Po jisté době se ozval zástupce dané "pobočky" a upřesnil umístění, takže jsem učinil pokus druhý. Po nalezení "pobočky" (Stůl a židle skryté za paravanem uprostřed obchodní plochy zcela jiné firmy.), bohužel i tento pokus selhal, protože byla po mě požadována kopie občanského průkazu a tu nedávám nikomu (kromě zákonem určeným, např. PČR,...). Nemám kopii u žádné z více jak osmi finančních institucí a ani jinde. Není to povinnost, zákon to bankám nenařizuje, pouze umožňuje. Bohužel nevím, zda banka může vyžadovat kopii OP jako součást obchodních podmínek (a bez kopie odmítnout poskytování služeb) nebo zda to možné není. Nikde jsem to nenašel. Nicméně každá finanční instituce, u které mám nějaké služby, si po mém nesouhlasu s kopií OP udělala opis, a tak nevím proč by zrovna HelloBank měla být výjimkou... Takže závěrem má druhá návštěva skončila opět neúspěchem. S HelloBank mám tedy negativní zkušenosti a to ani nemám jejich produkt či služby. HelloBank svým přístupem ve mě nevzbuzuje důvěru a tak si říkám, že když mě "osud" dvakrát varoval, tak bych se této "bance" měl nejspíš vyhýbat...
Zobrazeno všech 5 komentářů