Komerční banka oznámila svou novou klíčovou sponzoringovou aktivitu. Je z ní „banka českého hokeje“, když se stala hlavním partnerem extraligy ledního hokeje a zároveň hlavním partnerem národního hokejového týmu.
U příležitosti nově oznámeného partnerství Komerční banka od dnešního dne nabízí tematický design platební karty s motivem reprezentačního týmu. Kartu se znakem českého hokeje je možné objednat v rámci služby MojeKarta, se kterou vydání nové karty vyjde na 149 korun.
„Týmová spolupráce a fair play představují základní hodnoty během hokejových klání. Jsou klíčové i ve světě bankovnictví. My je v Komerční bance ctíme a rozhodnutí o spojení naší banky s jedním z českých národních sportů je tak naprosto přirozené,“ říká generální ředitel Komerční banky Jan Juchelka.
Platební karty se sportovní tematikou nabízí i ČSOB. Ta má klubové karty pro fanoušky některých ligových klubů v hokeji a ve fotbale. Konkrétně jde o Baník Ostrava, Mladou Boleslav, Viktorii Plzeň a Slovan Liberec ve fotbale a o Dynamo Pardubice, Kometu Brno a Vervu Litvínov v hokeji. Karty jsou zdarma k běžnému účtu a jsou s nimi spojené věrnostní klubové programy třeba se slevami na nákup ve fanshopu.
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem