V době největší předvánoční špičky mají lidé problém zaplatit kartou od ČSOB v e-shopech nebo při platbě za jízdenku.
„Během dne jsme u některých našich klientů zaznamenali komplikace při potvrzování plateb na internetu prostřednictvím 3DS kódu (potvrzovací SMS zpráva). Znamená to, že někteří klienti neobdrželi potvrzovací SMS. Držitel karty se tak mohl setkat s odmítnutím platby na jakékoliv platební bráně jakéhokoliv poskytovatele plateb. Případné odmítání plateb bylo způsobeno výpadkem 3DS služby našeho dodavatele. Ten intenzivně pracuje na odstranění příčin výpadků. Za tyto komplikace se velice omlouváme,“ říká Patrik Madle, mluvčí ČSOB.
ČSOB už loni řešila velký problém s přetížením platební sítě v době před Vánocemi. Týkal se také terminálů v kamenných obchodech.
„Aktuální komplikace nemají žádnou spojitost s zvýšeným zatížením platebních terminálů ve špičkách v období vánočních nákupů,“ říká Madle. Problém se podle něj netýká ani platebních bran ČSOB v e-shopech, i když na to upozorňovali lidé na sociálních sítích.
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem