Samsung má problémy s otiskem prstu, banky reagují

| rubrika: Aktuality | 23. 10. 2019 18:45

Nejnovější telefony Samsung mají problémy s otiskem prstu. Po některých světových bankách na to reaguje i Komerční banka.

Klientům s mobily Galaxy S10, S10+, Note10 a Note10+ dočasně vypnula přihlašování do mobilního bankovnictví otiskem prstu, stejně jako autorizaci platebních příkazů otiskem.

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

+1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.