16. 11. 2011 | Jan Müller | 16 komentářů
Na Peníze.cz jsme o už psali o churningu. Tedy praxi, kdy makléř s vašimi investicemi pracuje nad míru: koupí, prodá, koupí, prodá – až celou investici rozpustí v poplatcích za každou koupi a prodej, za koupi a za prodej. Makléř má z poplatků provizi a vy – vy máte vztek.
9. 11. 2011 | Jan Müller | 11 komentářů
Když se na trhu objevil první šampon a kondicionér v jednom, byl to marketingový trhák. Profesionálové kadeřníci ovšem zůstávali u dvou lahviček. A světe div se – chodí mezi námi řada krásných kštic, jejichž majitelé ani nevědí, že kondicionéry existují. Co říkají profesionálové na pojištění a investice v jednom?
2. 11. 2011 | Jan Müller | 12 komentářů
Jan Müller ze serveru Malépeníze.cz odpovídá na otázky čtenářů Peníze.cz. Tentokrát rozebere na prvočinitele cenu pohonných hmot. A asi tušíte, k čemu dojde – ano, víc než polovičku z každého litru lijete do bezedné nádrže eráru.
26. 10. 2011 | Jan Müller | 32 komentářů
Stavební spoření: donedávna nejoblíbenější konzervativní investice. Ministerstvo financí však uvažuje, že státní podporu, která stavebnímu spoření tuto pozici vydobyla, bude napříště přísně vázat na účely bydlení. Bude tedy stavebko nadále jedničkou? Není proč, říká Jan Müller.
19. 10. 2011 | Jan Müller | 2 komentářů
Malépeníze.cz odpovídají na dotazy čtenářů Peníze.cz. Reklama slibuje zajištěné fondy s výnosem dvakrát větším, než dostanete na spořicím účtu. Je to možné jen v reklamách a pohádkách, nebo na tom něco bude?
5. 10. 2011 | Jan Müller | 9 komentářů
Další z odpovědí na čtenářské dotazy týkající se bankovních a pojišťovacích služeb či investování. Minule jsme odpovídali na otázku o strukturovaných finančních produktech. A nyní tu jeden máme v plné kráse. Ač garantovaný, investorka na něm ve výsledku prodělala. Jak se to stalo?
21. 9. 2011 | Jan Müller | 5 komentářů
Peníze.cz navázaly spolupráci se serverem Malé peníze. Jednou týdně odpovídáme na nejzajímavější čtenářské dotazy. Nedbáme o starosti magnátů, kam ulít pohádkové zisky. Zajímá nás v dobrém slova smyslu „malý člověk“ a jeho – malé peníze. Kam s nimi? Pro koho jsou „garantované“ strukturované produkty?