Změnou sazebníků porušují banky zákon
18. 4. 2001 | Michal Hazi | 49 komentářů
Pokud vaše banka změnila sazebník poplatků a odměn a vy se s tím nechcete smířit, nemusíte. Zákon je na vaší straně. Banka nesmí měnit sazebník jen ze své libovůle!
Kontakty
Adresa | ul. 30. dubna 35, Ostrava, 702 00 |
---|---|
Telefon | 696 108 111 |
Fax | 222 018 304 |
union@union.cz | |
Web | http://www.union.cz/ |
Další informace
Majoritní vlastníci firmy | Union Group, a. s. (75,36%), Fores, a. s. (12,7%) |
---|---|
Základní kapitál | 2 444 400 000 Kč |
Způsoby obchodování
Přes internet | ne |
---|---|
Telefonicky | ne |
Na úvěr | ne |
Obchodování na trzích
České akcie - BCPP | ano |
---|---|
České akcie - RM Systém | ano |
USA | ano |
Německo | ano |
Velká Británie | ano |
Ostatní svět | všechny hlavní světové trhy |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
18. 4. 2001 | Michal Hazi | 49 komentářů
Pokud vaše banka změnila sazebník poplatků a odměn a vy se s tím nechcete smířit, nemusíte. Zákon je na vaší straně. Banka nesmí měnit sazebník jen ze své libovůle!
9. 4. 2001 | Alena Urubková | 8 komentářů
Milión korun za deset dní 'basy', to už se přeci vyplatí. Kreativci českých reklamních agentur jsou zřejmě extrémně drsní chlapíci. Evropská unie zase předvedla, jak vážně to s rozšiřováním myslí: chtějí nás, ale musíme se vzdát práv vyspělejších zemí. To a nejen to jsou autorská ohlédnutí za právě uplynulým týdnem.
5. 4. 2001 | Michal Hazi | 56 komentářů
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
28. 3. 2001 | Dana Zwiebová | 4 komentáře
V loňském roce jsme byli svědky historicky nejnižších úrokových sazeb. Snižování úroků se promítlo jak do nových půjček, tak bohužel i do vkladů. Na běžných účtech a termínovaných vkladem mají občané uloženo stále téměř osmdesát procent všech úspor. Tento vysoký podíl především drobných klientů bankám samozřejmě nahrává, a proto také stále více peněžních ústavů rozšiřuje svou orientaci právě na retailové bankovnictví.
21. 3. 2001 | Lukáš Půda | 7 komentářů
Kdo by se nesetkal v obchodě s logy platebních karet, kterými je možné nákup zaplatit? Mezi VISA, EC/MC a Maestro se však někdy zatoulá také logo červené královské koruny. Označuje místo, kde má zákazník možnost platit prostřednictvím Zaručeného šekového systému. Jen velmi málo spotřebitelů o takovém způsobu platby ví a ještě méně z nich jej využívá.
14. 3. 2001 | Dana Zwiebová | 8 komentářů
Všechny banky dnes svým klientům běžně nabízejí možnost, aby s jedním účtem disponovalo více osob. Jediné, co je pro to potřeba udělat, je zajít s vybranou osobou (osobami), kterým jste se rozhodli umožnit přístup ke kontu, na pobočku banky spravující peníze.
13. 3. 2001 | Dušan Hradil | 10 komentářů
Poté, co nabídku depozitních certifikátů Československá obchodní banka, včetně své divize IPB, zrušila a ostatní velké banky na ně také zanevřely, by se mohlo zdát, že plamínek tohoto zajímavého bankovního produktu vyhasl. Není tomu tak. Plzeňská banka a Raiffeisenbank stále plápolají, druhá jmenovaná banka navíc počátkem března přiložila do ohně novou emisí v objemu 250 milionů korun. Proč a k čemu vůbec depozitní certifikát?
26. 2. 2001 | Dana Zwiebová | 12 komentářů
Snad každému už se stalo, že potřeboval nutně něco zaplatit, ale neměl dost peněz. Pokud nebyli právě na dosah majetní známí, poslední "záchranou" byla banka a spotřebitelský úvěr.
11. 1. 2001 | Petr Vykoukal | 19 komentářů
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
9. 1. 2001 | Petr Vykoukal | 60 komentářů
"Placení kartou je zdarma", řekla mi úřednice na přepážce banky, když jsem si zřizoval svůj nový účet. Celý další měsíc jsem v obchodech platil kartou, vždyť je to přece zadarmo. Moje nadšení však vydrželo pouze do prvního výpisu z účtu. Každá transakce stála pět korun. Ne za to, že jsem platil kartou, ale za položky na výpise.
Stránka 3/4
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Velké banky kupují bitcoiny. Salvador ukázal, kolik jich má. Týden v kryptu
Americké banky investují do bitcoinových fondů, volatilita bitcoinu klesá, vývojář Tornado...více
Třetině Čechů chybí finanční znalosti. Ženy tápou častěji, ukázal průzkum
Jaký je rozdíl mezi běžným a spořicím účtem? Co se skrývá pod pojmem inflace a úročení?...více
Kongres USA proti regulaci krypta. V Argentině dělají bitcoin z odpadu. Týden v kryptu
Miliarda transakcí bitcoinem. Ethereum je zase inflační. Argentina vyrábí bitcoin z odpadu....více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Union banka - Zkušenosti
Žádný komentář nebyl vložen.