Výrobek je výsledek výrobního procesu. Je to fyzický produkt, který vytvořil člověk anebo stroj. Slouží pro použití nebo k prodeji, patří sem například průmyslové výrobky, konzumní výrobky, zemědělské výrobky nebo řemeslné výrobky.
Výrobek je klíčovým prvkem v ekonomice, tvoří potřebu a je tak základní jednotkou obchodu i hospodářské aktivity.
Články | Zdeněk Fekar | 24. 4. 2001
Jarní změny počasí ohrožují vaše zdraví, jezte vitamíny - určitě i na vás s podobnou radou vyrukoval lékař. Nachystali jsme pro vás spoustu tipů, kde nejvýhodněji nakoupíte ovoce i zeleninu. Navrch dodáme pár informací, které vás snad přesvědčí o potřebnosti vitamínů. Seriál nejvýhodnějších nákupů budeme ve spolupráci s agenturou Incoma nyní přinášet pravidelně.
Podílové fondy | Jan Stuchlík | 1. 11. 2007
Ve Spojených státech se začínají rozmáhat podílové fondy, které si vybírají akcie do portfolia podle náboženských pravidel. Zapovězeny jsou třeba akcie firem vyrábějících alkohol, pornografii, zbraně, podporujících potraty, práva homosexuálů či šířících zábavu odporující hodnotám tradiční rodiny.
Články | Simona Ely Plischke | 19. 8. 2004
ČSOB představila výsledky analýzy porovnávající působení centrálních bank České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska. Studie sledovala, jak byla která z nich během uplynulých 5 až 7 let v péči o měnu úspěšná. Jakou známku si odnesla ČNB?
Články | David Petráček | 18. 3. 2002
Trhy v minulém týdnu klesaly. Proti trendu šly jen farmacie a petrolejářské firmy. Kterým titulům nyní investoři věří?
Články | Michal Hazi | 28. 5. 2001
Určit největší událost minulého týdne tentokrát představuje mimořádně obtížný úkol. Krach investiční společnosti Private Investors a události kolem těžko mohou vytlačit volbu předsedy KDU-ČSL či volbu Rady České televize a naopak. Zkusme si tedy ty nejdůležitější události zrekapitulovat.
Články | Martin Pawinger | 6. 12. 2001
V nákupních centrech to v těchto dnech vypadá jako v lese. Nevystaví-li některý z desítek obchodníků u vchodu ozdobený jehličnan, jako by snad ani neexistoval.
Životní situace | Věra Tůmová | 14. 11. 2007
Češi jsou optimisté, tuzemskou ekonomiku považují za zdravou a plánují o Vánocích utrácet. Většina Evropanů naopak hodlá podle výzkumu společnosti Deloitte na dárcích šetřit. Straší je především růst cen potravin a energií a nevěří ani dalšímu vývoji národních ekonomik.