Články | Petr Vykoukal | 18. 5. 2006
Český leasingový trh loni svým růstem obnovil "tradici" každoročních přírůstků leasovaných objemů, za 15 let své existence klesal pouze jednou. Loňský rok byl dále charakteristický růstem služeb s přidanou hodnotou a pomalým přesunem spotřebitelů ke splátkovému prodeji.
Články | Dušan Hradil | 9. 12. 2004
Splátkové společnosti se snaží proniknout i na trh zájezdů. Jejich nabídky jsou zajímavé, umožní vám vyřídit všechno na místě a dokonce nemusíte zaplatit ani korunu navíc nad cenu zájezdu. To ale jen za určitých podmínek. Čím lákají splátkové společnosti a co nabízejí banky?
Články | Petr Vykoukal | 16. 6. 2003
Ačkoliv je českému leasingovému trhu již dlouho předpovídáno nasycení, stále se k němu ne a ne přiblížit. A letošní první čtvrtletí naznačuje, že loňský malý růst se zatím nestal pravidlem.
Články | Stanislav Andrejs | 31. 1. 2002
Od ledna vstoupil v platnost zákon, který mimo jiné nově upravuje, jakým způsobem má být spotřebitel informován o nákladech spotřebitelských úvěrů. Banky bohužel zatím zákon ve své většině ignorují.
Články | Petr Vykoukal | 29. 10. 2001 | 2 komentáře
Průzkumu společnosti Sofres Factum ukázal, že o možnosti si něco pořídit na splátky ví 96 procent Čechů, o existenci nákupních úvěrových karet však ví už jen polovina z nich. O těchto a dalších zajímavých skutečnostech o splátkovém prodeji v ČR si můžete přečíst v našem článku.
Články | Petr Vykoukal | 23. 10. 2001
Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispěl v minulém roce k dalším zvýšení objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.
Články | Petr Vykoukal | 23. 10. 2001
Co přinesl minulý rok v bankách? Která je největší česká leasingová společnost? Jak se loni zvýšil počet účastníků stavebního spoření? Odpovědi na tyto a další otázky najdete zde.
Články | Petr Vykoukal | 26. 9. 2001
Růst ekonomiky a s ním spojený vzestup investic přispívá ke zvyšování objemů leasingových obchodů. V oblasti finančního leasingu movitých věcí se již pohybujeme na úrovni vyspělé Evropy, v operativním pronájmu a leasingu nemovitostí však stále ještě na trhu existuje rozsáhlý prostor.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.