Redakce je pojem pro označení skupiny pracovníků, která společně pracuje na tvorbě, úpravě nebo jiné správě obsahu médií nebo knih. Zahrnuje různé pracovní role a pozice, od šéfredaktora, novináře, kameramana po korektora nebo grafika. Hlavním cílem redakce je zajistit publikování obsahu, který je přesný a srozumitelný pro koncového uživatele. Účelem obsahu má být pobavit a informovat publikum, přičemž složka inforamtivní a zábavná můžou být v různém poměru. Kontakty na redakci webu Peníze.cz najdete zde.
Redakce je ale také označení procesu úpravy a přípravy textu jako takové. Redigování má mnoho fází od konzultací s autorem přes faktickou a stylistickou kontrolu a úpravu obsahu po pravopisné korektury. Redakce je prováděna u různých typů médií, od knih a tištěných novin a časopisů přes online weby po rozhlas a televizní vysílání.
Články | Lenka Fialová | 3. 3. 2001
Slabou stovku hrubého vynese sčítacímu komisaři každá domácnost - a to musí být čtyřčlenná. Slasti a strasti své dočasné řehole líčí jedna z těch, kteří právě v těchto dnech vybírají ve vašich domácnostech sčítací listy.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 2. 2001
Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?
Články | redakce Peníze.CZ | 22. 11. 2001
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc korun.
Články | Lukáš Půda | 23. 5. 2001 | 4 komentáře
Nastává doba dovolených. Stovky tisíc lidí využívají každoročně služeb cestovních kanceláří. U koho si zájezd koupit? Dát přednost malé nebo větší cestovce? Rozhodování sice ovlivňuje cena, ale důležitou roli hraje také příjemné chování a informovanost pracovníků pobočky. Reportér Peněz.CZ po roce zopakoval test s cílem zjistit, nakolik se chování cestovek zlepšilo.
Články | Simona Ely Plischke | 30. 5. 2003
Než si vyberou peníze z bankomatu, nechají jej prověřit u tajné služby. Počítač by vyměnili za fotoaparát a místo práce s daty by fotili nahé dívky. O koho jde? O vás, naše čtenáře. Vyhodnotili jsme odpovědi v anketách a vytvořili postavu Jiřího Anketníka, typického představitele Peněz.CZ. Poznáváte se?
Články | Tomáš Skřivánek | 8. 12. 2000
Vymazat z mysli zaměstnanců a veřejnosti negativní asociace spojené se značkou IPB a nahradit je jednotnou, velkou a významnou ČSOB, je momentálně největší pracovní výzvou pro Jana Stolára (51), šéfa komunikace a tiskového mluvčího Československé obchodní banky.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | redakce Peníze.CZ | 21. 3. 2002
Přetiskujeme email, který dnes přišel do naší redakční schránky: "Zdravím všechny všechny oslovené a chci Vás varovat před nepříjemnostmi,
které jsem na vlastní kůži včera zažila!"
Články | Jiří Šedivý | 8. 6. 2005 | 1 komentář
Banky uzavíraly smlouvy, rozhodovaly podle svého, kroutily hlavou v případě reklamací. Pod tíhou rozhodnutí finančního arbitra musejí ale nyní uznat, že jejich pravda není pravdou tak absolutní. Internetové bankovnictví není 100% bezpečné a banky se nesmějí realitě vyhýbat! O své peníze snad ale nadále přicházet nemůžeme.
Články | redakce Peníze.CZ | 24. 1. 2002 | 1 komentář
Hledáte práci? Nic složitého. Personalističtí supové se o Vás poperou, ale pravděpodobnost, že najdete opravdu zajímavou práci je minimální. Tisk se hemží atraktivními inzeráty, z www stránek na Vás každou chvíli bliká neopakovatelná nabídka té správné práce, na jejímž konci je splnění snů o kariéře.