Články | Dušan Hradil | 26. 2. 2003
S novým způsobem ovládání běžného účtu přijde počátkem března eBanka, která svým klientům nabídne přístup k penězům pomocí kapesního počítače (PDA). Jak taková aplikace vypadá a co všechno umožňuje?
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | Danuše Pecharová | 16. 3. 2001
Největší banka v zemi – ČSOB má velmi nedokonalé a jednoduché webové stránky. Informace na nich jsou velmi nepřehledně organizovány, uživatel je nucen v některých sekcích dlouze rolovat, obsahují mnoho textu na jednu stránku.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Články | Leoš Bárta | 22. 3. 2002
Třetí medailový post na bankovním trhu zastává Komerční banka. Je její internetová podoba v něčem výjimečná? Jaké jsou její silné stránky? A je něco, za co by se měli tvůrci www prezentace stydět? Zúčastněte se spolu s námi třetího kola soutěže Best Web 2002!
Články | Lukáš Půda | 13. 7. 2001
Pětkrát jsme vždy po týdnu hodnotili internetové stránky největších investičních společností. Dnes je již z hodnocení porotců zřejmé, kdože si cenu Peníze.CZ za nejlepší web roku odnese. Celkem zaslouženě to bude společnost Pioneer investments.
Články | Leoš Bárta | 23. 11. 2001
Hodnocení www prezentací finančních institucí se dostalo v posledním letošním kole do zvláštní situace. Hodnotit se totiž budou stránky finančních produktů, tzv. produktové microsites. To je ale trochu jiná práce, než na kterou jsme byli zvyklí. Přicházejí nová měřítka a jiné souvislosti. A zůstanou jen dobré weby.
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Tomáš Skřivánek | 3. 4. 2001 | 1 komentář
Zatímco významné světové banky, naposledy ABN Amro Bank, ustupují od záměru vybudovat internetové banky, v ČR je situace opačná. Jen během dubna se chystají do ringu vstoupit tři banky. První z nich – Komerční banka – své internetové bankovnictví spustila hned počátkem měsíce.