Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co je Marketing

Marketing je: Komplexní přístup k trhu, tedy souhrn opatření, která směřují k tomu, aby výrobek byl dodán spotřebiteli za správnou cenu, správnou obchodní metodou a ve správné formě. Marketingová politika musí vycházet z průzkumu potřeb zákazníků.

Zdroj: Ing. Jindra Chválová, Minislovník ekonomických výrazů





Články na téma "Marketing"

19. 12. | Martin Vlnas | 4 komentáře

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

26. 11. | Petra Dlouhá | 12 komentářů

Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map

Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte... více

Hledáte ideální tiskárnu pro domácnost?

17. 7.  | PR článek

Hledáte ideální tiskárnu pro domácnost?

Vyzkoušejte multifunkční tiskárnu od HP s mimořádně nízkými náklady na stránku. HP přichází s řešením... více

Ceny nemovitostí stoupají, i přesto je o hypotéky enormní zájem

17. 7.  | PR článek

Ceny nemovitostí stoupají, i přesto je o hypotéky enormní zájem

Navzdory zvýšení úrokových sazeb kvůli novele spotřebitelského zákona, ceny nemovitostí rostou. Lidem... více

24. 11. | Martin Víta

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a... více

5. 11. | Gabriel Pleska | 26 komentářů

Fénix z popela: Poštovní spořitelna se vrací, Era se jde zahrabat

Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny... více

26. 3. | Gabriel Pleska | 13 komentářů

Jména hloupých ve všech sloupích? Prodáš, co o sobě víš i nevíš

Kamkoli se pohneš, vědí o tobě. Ale neznepokojuje tě to. Je to oukej. Tyhle informace jsou tvoje platba za různé služby a službičky, i za úplné ptákoviny. Jen jestli nejdeš s cenou zbytečně a zatraceně... více

24. 2. | Monika Hájková , Martin Vlnas | 3 komentáře

Zbyněk Veselý: Finanční gramotnost roste, lidé chtějí vědět, o co hrají

Klienti nejsou hloupí, proč by nakupovali za dvacet, když jinde je to za deset? Při koupi auta se dnes lidé ptají, kolik je bude stát pojištění, financování a také servis. Dřív je zajímalo jediné – kolik... více

14. 2. | Ondřej Tůma | 4 komentáře

Už dávno nejsme konzervy, říká alkoholový guru Richard Švéda

„Například u vína jsou Češi stále znalejší a mají chuť poznávat a ochutnávat nové věci. Je dobře, že se tu už nerozlišuje jen mezi bílým a červeným, krabicí a lahví,“ říká v rozhovoru generální ředitel... více

21. 1. | Vladimír Zuzák | 4 komentáře

Prodáváme byt: Inzerát má ukázat přednosti nemovitosti, ale lhát se nemá

Patnáct řádků textu, pět fotek a jedna cena – to je standardní inzerát na realitním serveru. Vaše omezené hřiště, na kterém musíte předvést to nejlepší, abyste zaujali. Aby vám zavolali, aby byt chtěli,... více

30. 8. | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové

Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla... více

4. 7. | Michal Kašpárek | 5 komentářů

Facebook. Myšičko, a co teď?

Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.

3. 4. | Petra Dlouhá | 27 komentářů

Naštvaní ptáci útočí na vaše peněženky. Přes vaše děti!

Spolehlivě vás donutí jít právě do supermarketu X či Y. A utratit v něm víc, než potřebujete. Víc, než chcete. Obchodní řetězce mají v boji o zákazníka nebezpečného spojence: vaše dítě. Dobře vědí, že... více

29. 3. | Ondřej Tůma | 6 komentářů

Jakub Lohniský: Oblek vybírejte radši bez manželky

„Pomalu se dostáváme do fáze, kdy se lidi už tak nezajímají o samotnou značku, jako spíš o materiály a zákonitosti toho, jak se správně oblékat. Už nechceme být navlečení do polyesteru, nosit strakaté... více

22. 3. | Ondřej Tůma | 6 komentářů

Jakub Lohniský: Chlapi chtějí všechno naráz, nebaví je courat po obchodech

„Lidi by tu měli pochopit, že když se jdou v neděli odpoledne projít do centra Prahy, tak by na sebe neměli navléknout tepláky a šusťákovou bundu,“ říká v rozhovoru pro server Peníze.cz zakladatel značky... více

12. 1. | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Sexuální marketing

Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.

20. 12. | Michal Kašpárek | 24 komentářů

Sleva pro pravičáky: blbý nápad, ale žádný zločin

Může sleva podněcovat k nenávisti? Kde končí a začínají práva a povinnosti podnikatelů? Je bonzování vizitkou Zemanových voličů?

1. 11. | Michal Kašpárek | 54 komentářů

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.

24. 10. | Ondřej Podlešák | 6 komentářů

A inženýři ekonomie mlčí. I před volbami

Je známý fakt, že většina české populace podceňuje výběr finančních produktů. A nejinak se chová v předvolebním období. Součástí finanční gramotnosti je totiž i výběr vhodné politické strany. Jím rozhodujete... více

7. 10. | Petr Hampl | 11 komentářů

Proč a jak volíme: Marketing, marketing a zas jen marketing

Parlament ovládne ten, kdo dokáže sehnat nejvíc peněz a pořídit za ně takovou kampaň, která nejvíc odpovídá tomu, co voliči chtějí slyšet. Volič tomu odmítá věřit, má přece svoji hlavu. A připustit si... více

12. 9. | Petra Dlouhá | 21 komentářů

Povinná elektronická komunikace se sociálkou. Pro doktory ne, pro živnostníky jo? Stát to s námi neumí!

Povinné elektronické neschopenky příští rok nebudou. Lékařská komora hrozila, že pacienti přijdou o nemocenskou a část starších doktorů ordinaci zavře. Vybojovali si odklad na rok 2016. Jenže: co se odpustilo... více

29. 8. | Petra Dlouhá | 34 komentářů

Příšery ze střední: necháme vykrvácet vaše peněženky a doženeme vaše děti k šílenství

Je mi patnáct. Mám úžasnej zabijáckej styl, ideální postavu do světa módy… A jednu vadu. Občas se mi – v té nehorší situaci – uvolní stehy. Jednou mi při nacvičování s týmem roztleskávaček ulítla do davu... více

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  6 854 441 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Insolvence
Poradna > Poradna při finanční tísni

Otázka: Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli je možné podat návrh na insolvenci když už jednu platím za svou matku jako dárce.Jsem zaměstnanec.příjem 15000.Doteď jsem své závazky platil včas ale začína to byt... více

Daně

Investiční poradna

Hypoteční úvěr

Karty, účty, úvěry

Pojištění a penzijní připojištění

Sociální poradna

Dotace z EU

Právní poradna

Stavební spoření

Rodinné právo

Realitní poradna

Spotřebitelská poradna

Spoření na stáří

Poradna při finanční tísni

Elektronická evidence tržeb (EET)

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivo Lukačovič

podnikatel, Seznam.cz

Jan Mládek

politik

Ivo Lukačovič
ÚSPĚŠNOST
81,82 %

z 22 duelů
×
Jan Mládek
ÚSPĚŠNOST
10,20 %

z 49 duelů

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK