Co je Marketing

Marketing je: Komplexní přístup k trhu, tedy souhrn opatření, která směřují k tomu, aby výrobek byl dodán spotřebiteli za správnou cenu, správnou obchodní metodou a ve správné formě. Marketingová politika musí vycházet z průzkumu potřeb zákazníků.

Zdroj: Ing. Jindra Chválová, Minislovník ekonomických výrazů





Články na téma "Marketing"

8. 1. | Petr Kučera | 171 komentářů

Triky Mountfieldu mají skončit. Pravidla pro slevy zpřísní

Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.

3. 12. | Jakub Balada | 15 komentářů

Pravda o slevách: Podívejte se, jak e-shopy čarují s cenou

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?

30. 11. | Martina Fojtů | 2 komentáře

Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing

Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval... více

3. 9. | Jan Traxler | 5 komentářů

Investice, které vydělaly víc. Nebojte se vsadit na dobrou pověst

Mají společensky odpovědné investice šanci na úspěch? Podívejme se, jak si stojí v porovnání s průměrem trhu.

2. 9. | Jan Traxler | 2 komentáře

Firmy se špatným chováním nechceme. Proč roste zájem o odpovědné investice

Proč se dnes firmy snaží chovat společensky odpovědně? Je to jenom móda, nebo na tom nakonec vydělají i ekonomicky? Vyplatí se do nich investovat? Přinášíme první ze tří dílů seriálu.

2. 8. | Jiří Hovorka , Petr Kučera | 15 komentářů

Nové prémie ke stavebku: Lákají na 4000 Kč, dají nejvýš půlku

Z atraktivně vypadající prémie, kterou se stavební spořitelna snaží porazit konkurenci, zůstane v lepším případě polovina.

9. 5. | Petr Kučera | 15 komentářů

Mažu si tě z přátel. Banka končí na Facebooku, sklízí posměch

UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.

18. 11. | Ondřej Tůma | 4 komentáře

Pavel Turek: Tvář sportu určuje marketing už dávno

„Sport musí přinášet silné zážitky. Nikdo se nechce dívat na fotbalový zápas, který skončí 0:0, nebo na nudný závod formule 1. Tomu musí pořadatelé předcházet, jinak přijdou o diváky i o peníze,“ říká... více

18. 8. | Ondřej Tůma | 4 komentáře

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?

Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci?... více

19. 12. | Martin Vlnas | 4 komentáře

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

26. 11. | Petra Dlouhá | 12 komentářů

Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map

Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte... více

24. 11. | Martin Víta

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a... více

5. 11. | Gabriel Pleska | 29 komentářů

Fénix z popela: Poštovní spořitelna se vrací, Era se jde zahrabat

Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny... více

26. 3. | Gabriel Pleska | 13 komentářů

Jména hloupých ve všech sloupích? Prodáš, co o sobě víš i nevíš

Kamkoli se pohneš, vědí o tobě. Ale neznepokojuje tě to. Je to oukej. Tyhle informace jsou tvoje platba za různé služby a službičky, i za úplné ptákoviny. Jen jestli nejdeš s cenou zbytečně a zatraceně... více

24. 2. | Monika Veselíková , Martin Vlnas | 3 komentáře

Zbyněk Veselý: Finanční gramotnost roste, lidé chtějí vědět, o co hrají

Klienti nejsou hloupí, proč by nakupovali za dvacet, když jinde je to za deset? Při koupi auta se dnes lidé ptají, kolik je bude stát pojištění, financování a také servis. Dřív je zajímalo jediné – kolik... více

14. 2. | Ondřej Tůma | 4 komentáře

Už dávno nejsme konzervy, říká alkoholový guru Richard Švéda

„Například u vína jsou Češi stále znalejší a mají chuť poznávat a ochutnávat nové věci. Je dobře, že se tu už nerozlišuje jen mezi bílým a červeným, krabicí a lahví,“ říká v rozhovoru generální ředitel... více

21. 1. | Vladimír Zuzák | 4 komentáře

Prodáváme byt: Inzerát má ukázat přednosti nemovitosti, ale lhát se nemá

Patnáct řádků textu, pět fotek a jedna cena – to je standardní inzerát na realitním serveru. Vaše omezené hřiště, na kterém musíte předvést to nejlepší, abyste zaujali. Aby vám zavolali, aby byt chtěli,... více

30. 8. | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové

Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla... více

4. 7. | Michal Kašpárek | 5 komentářů

Facebook. Myšičko, a co teď?

Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.

3. 4. | Petra Dlouhá | 27 komentářů

Naštvaní ptáci útočí na vaše peněženky. Přes vaše děti!

Spolehlivě vás donutí jít právě do supermarketu X či Y. A utratit v něm víc, než potřebujete. Víc, než chcete. Obchodní řetězce mají v boji o zákazníka nebezpečného spojence: vaše dítě. Dobře vědí, že... více

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 557 734 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2020

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Smlouva o díle
Poradna > DaněDaně z příjmůStudenti a daně

Otázka: Dobrý den, pracuji jako elév v novinách a mám podepsanou smlouvu o díle, pobírám autorský honorář 140/hod. Můj měsíční plat není vyšší než 10 tisíc. Mohu podepsat růžový papír (jsem student)? A jak s v... více

Rodinné právo

Daně

Investiční poradna

Hypoteční úvěr

Karty, účty, úvěry

Pojištění a penzijní připojištění

Sociální poradna

Dotace z EU

Právní poradna

Stavební spoření

Realitní poradna

Spotřebitelská poradna

Spoření na stáří

Poradna při finanční tísni

Elektronická evidence tržeb (EET)

Články na Heroine.cz

Plamenný portrét zakázané lásky

Plamenný portrét zakázané lásky

Jednou za čas se v kinech objeví film, který se stane významným nejen pro určité publikum,...více

Feministky už nosí i růžovou. Pomohla tomu Karley Sciortino

Feministky už nosí i růžovou. Pomohla tomu Karley Sciortino

Feministka už dnes není jen stereotyp staré panny, která nenávidí muže, nemaluje se a...více

Jídlo s visačkou. Jste to, co, kde a odkud jíte

Jídlo s visačkou. Jste to, co, kde a odkud jíte

Jíst lokálně. To je trend, který je tu s námi už pár let. Od Pohlreicha objevujícího biofarmáře...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Motejlek

ekonomický žurnalista

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Miroslav Motejlek
ÚSPĚŠNOST
38,10 %

z 84 duelů
×
Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
67,00 %

z 100 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.