Zdroj: Ing. Jindra Chválová, Minislovník ekonomických výrazů
15. 4. | Petr Kučera
Air Bank a operátor O2 rozšíří výhody pro společné zákazníky z řad běžných spotřebitelů. Nově je nabídnou pod značkou Unity, do programu se později zapojí i další partneři ze skupiny PPF.
11. 4. | Pavla Adamcová
Online supermarket Košík.cz mění svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů nově zabarví do fialova. První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května, do prázdnin by barvu měli... více
11. 4. | Pavla Adamcová | 2 komentáře
Prodejci chtějí, abyste u nich nakoupili co nejvíc a vrátili se. Projděte si nejpoužívanější taktiky, jaké k tomu používají.
8. 4. | redakce Peníze.CZ
Značka Pepsi po čtrnácti letech mění celosvětově svůj design. Změnu oznámila nejprve loni v USA k 125. výročí vzniku nápoje. Teď se dotkne i českého trhu, kde tento nápoj vyrábí společnost Mattoni 1873. více
31. 3. | redakce Peníze.CZ | 1 komentář
Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
28. 3. | Pavla Adamcová | 3 komentáře
Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?
21. 3. | Pavla Adamcová
Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard kopíruje svým vzhledem... více
21. 3. | Pavla Adamcová | 3 komentáře
Chaos v cenách, bloudění po prodejně, špinavé a nedostupné košíky, ohmatané pečivo... V naší anketě jsme se čtenářů zeptali, co jim v obchodních řetězcích nejvíc vadí.
5. 3. | redakce Peníze.CZ | 1 komentář
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
19. 2. | Pavla Adamcová
Celkem 16 pokut vyšších než 100 tisíc korun uložila Česká obchodní inspekce řetězcům za nekalé praktiky v období od začátku roku 2022 do konce loňského třetího čtvrtletí. Celková výše pokut dosáhla 12,5... více
8. 2. | Pavla Adamcová
Řada obchodníků stále nepočítá slevy tak, jak by podle už rok platných unijních pravidel měla. Cenovkami často matou zákazníky. „Ta vynalézavost je neuvěřitelná,“ říká v rozhovoru Veronika Odrobinová,... více
7. 2. | Olga Skalková , Petr Kučera | 1 komentář
Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.
2. 2. | Pavla Adamcová | 5 komentářů
Novela spotřebitelského zákona platí v Česku už déle než rok. Prošli jsme, jak vypadají cenovky řetězců. Ukázalo se, že kouzlení se slevami nezmizelo, řada obchodníků si nová pravidla vyložila po svém.... více
25. 1. | Pavla Adamcová
Prodloužená záruka, pojištění proti krádeži a rozbití. Na první pohled lákavé doplňky k nákupu, se kterými velké e-shopy neváhají zákazníka oslovit třeba i po telefonu. Smí si to dovolit? A co si ohlídat,... více
19. 1. | Petr Kučera | 6 komentářů
O nové éře pořád jen slyšíme, stěžují si dosavadní klienti. Banka jim neodpustila ani poplatky, které přitom od nových klientů už nechce. Zklamáni jsou i ti, kteří si novou aplikaci vyzkoušeli: neumí ani... více
15. 12. | Kateřina Hovorková | 2 komentáře
Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria... více
15. 12. | Kateřina Hovorková
Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria... více
27. 11. | Jakub Balada | 1 komentář
Zákon o ochraně spotřebitele od letoška zpřísnil. Kouzlení se slevami by mělo být těžší. Jak to vypadá v praxi, ukazuje nová analýza Hlídače shopů. Zaměřila se na slevy během letošního Black Friday.
31. 10. | Kateřina Hovorková
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se začínají přejmenovávat na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky. Postupně... více
2. 10. | Kateřina Hovorková
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se přejmenují na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky.