Zdroj: Ing. Jindra Chválová, Minislovník ekonomických výrazů
25. 7. | Petra Dlouhá | 24 komentářů
Nabourali mu auto, nehodu nezavinil. Postupoval přesně podle instrukcí pojišťovny viníka, a stejně nakonec škodu musel platit z vlastní kapsy. Argument pojišťovny: nepředložil jste servisní knížku, takže... více
10. 11. | Radek Pecák | 9 komentářů
Policie začala vyšetřovat Českou pojišťovnu kvůli jejímu postupu při likvidaci pojistných událostí z takzvaného povinného ručení.
18. 6. | Michaela Horáková | 16 komentářů
Před dvěma týdny jsme s Jiřím Pěnčíkem, odborníkem na pojištění ze společnosti Partners, mluvili o nejčastějších chybách, které lidé dělají při pojišťování majetku. Dnes jsme se ho ptali jakých chyb a... více
16. 5. | Ondřej Tůma | 29 komentářů
Pojišťovny často požadují po řidičích, kterým někdo naboural auto, doplacení části ceny nových součástek. Podle odborníků nezákonně.
18. 9. | Miroslav Zeman | 1 komentář
Přejeli vám nohu paletou se zbožím, roztrhli jste si v supermarketu kabát o hranu regálu? Žádejte odškodné. Hypermarket s tím počítá.
13. 2. | Věra Tůmová | 7 komentářů
Havarijní pojištění nestojí pakatel a pro některé vozy se vůbec nevyplatí. Majiteli staršího auta sice po nehodě uhradí třeba nový nárazník, ale při totální škodě si za vyplacené peníze nové auto nekoupí... více
29. 7. | David Petráček
Ohlašování hospodářských výsledků v uplynulém týdnu bylo víceméně rozporuplné a výhledy do budoucna naznačují ještě mírné zhoršení. Toto a mnoho dalších zpráv se podepsalo na pokračujících propadech na... více
13. 4. | Dušan Hradil
Minulý týden se rozvířila debata o výši poplatků za výběry z bankomatů. Vše odstartovala Česká spořitelna ohlášením úmyslu zvýšit servisní poplatky. Nakolik je její požadavek oprávněný a co přinese uživatelům... více