Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

AXA pojišťovna a.s.

Kontakty

AdresaLazarská 13/8Praha 2120 00
Telefon255 021 111
Infolinka292 292 292
Emailinfo@axa.cz
Web

Další Informace

IČO28195604

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

AXA pojišťovna a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem axa pojišťovna, axa pojišťovna a.s.

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

10. 8. 2017 | Monika Hájková | 2 komentáře

Srovnání: Na kolik přijde povinné ručení

Kdo chce jezdit autem, neobejde se bez povinného ručení. Na kolik pojistka přijde a na co si dát pozor? Peníze.cz přináší porovnání online cen povinného ručení.

„Překontrolujeme vaši smlouvu.“ Podpásovky ve finančním poradenství

9. 9. 2013 | Petra Dlouhá | 49 komentářů

„Překontrolujeme vaši smlouvu.“ Podpásovky ve finančním poradenství

„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.

AXA pojišťovna a.s. - Zkušenosti

18. 5. 2018 18:20 | Simi

Nejlepší je,když si nikdo nečte pojistné podmínky, pak si dá auto do předraženého servisu (rohlík za 10 Kč si taky nekoupíte) a ohání se svými právy a nadává na pojišťovnu. A je jedno jakou.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 5. 2018 5:35 | Mája

Co se týče cestovního pojištění, nikdy jsem s žádnou pojišťovnou neměla problém. AXA je ale vyjímka. Záměrně používá systém zákaznické linky, aby váš telefonát byl nahrán a tam hledají záminku proč pojistné plnění neplatit. To, že vám asistentka slíbí, že uhradí vaše ošetření ještě neznamená, že tomu tak bude. Zkuste Kooperativu, Uniqu, VZP … cokoliv, JEN NE AXU!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

18. 5. 2018 5:34 | Marie

Dvě podobná zranění, dvě různé pojišťovny, dva různé postupy. 1. Zranění levého ramene - kontaktujete Kooperativu, ta vám pomůže vyhledat nejbližší nemocnici a vyrovnání zajistí s nimi, aniž byste si museli s čímkoliv dělat starosti. Stačí, že jste v šoku z vašeho zranění. 2. Zranění pravého ramene - voláte zákaznickou linku AXA Assistance, kde vám asistentka potvrdí uhrazení pojistného. Pár týdnů po ošetření vám však sdělí, že nárok na ošetření nemáte a že je tedy celá platba na vás.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

3. 5. 2018 15:06 | Mikela

Já na AXU právě nahlásila na ČOI - mimosoudní výzva. Nechtějí mi proplatit pojištění ze zahraničí. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 4. 2018 14:27 | Alena

Také se přikláním k výše napsaným komentařům k této pojištovně.Neproplatili nám cestovní pojištění na které máme nárok.KOMUNIKACE ŠÍLENÁ.
NEDOPOČUČUJI!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

26. 4. 2018 14:24 | Jiří

Nejhorší pojišťovna, nekomunikují a nakonec nic neproplatí. Nikdy více. NEDOPORUČUJI !!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

9. 4. 2018 10:25 | Mirek

Take mam spatnou zkusenost. no proste hruza. škoda vyčislena servisem je přes 30000 kč a oni mi napsali, že mi proplatí jen 6500 Kč. no proste hruza. NEDOPORUČUJÍ!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

28. 3. 2018 15:38 | Edita

S touto pojišťovnou už taky nechceme mít nic společného. Komunikace s ní je katastrofální.Nemaji žádné zkušenosti a nedokážou poradit. Vše si člověk musí nastudovat a pak teprve jednat pořád jen říkají, že na to nemáme nárok.stala se nám nehoda a celý týden jsme se nemohli na pojišťovnu dovolat. Nikdy více raději si připlatim o pár stokorun více
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 3. 2018 21:35 | Pavel Maštálko

Zdravím,
Rád bych se s Vámi podělil o zkušenost s pojišťovnu AXA. Tento komentář se týká především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

27. 3. 2018 20:17 | Pavel Maštálko

Zdravím,
normálně na Facebooku moc věcí nesdílím, ale tentokrát vás chci požádat o sdílení. Jedná se o pojišťovnu AXA a týká se to především lidí, kteří cestují do zahraničí a své cesty si pojišťují. Týká se to ale i ostatních lidí, kteří využívají jakýchkoliv služeb pojišťovny AXA.
V lednu jsme se s přítelkyní přestěhovali do Calgary v Kanadě. Přijeli jsme na Working Holiday víza, tudíž zatím na rok. Před odcestováním jsme si museli sjednat cestovní pojištění, což je povinnost pro udělení vstupu na území Kanady.
V úterý 6.3.2018, přibližně ve 2:00 ráno, jsem se probudil s nevolností. Myslel jsem, že jsem snědl něco špatného, jelikož bolesti vycházely z oblasti žaludku. Bolesti ale neustávaly ani po 45 minutách a to už mi docházelo, že mám ledvinový kamen, který jsem už jednou měl před 15 lety a tudíž se jedná o ledvinovou koliku. Zavolali jsme tedy záchrannou službu, která přijela do pěti minut. V tu dobu jsem byl rád, že jsem si u pojišťovny AXA sjednal to nejdražší cestovní pojištění (cca 19 500,-Kč po 50% slevě). Poplatky za lékařské služby jsou tady opravdu vysoké, což jsme si předem zjistili a i to byl důvod, proč jsme si s pojišťovnou sjednali to nejdražší pojištění. Hned na příjmu v první nemocnici jsem musel zaplatit 800CAD (přibližně 12 800 Kč) ze své karty.
Po převozu do nemocnice, která se specializuje na tyto problémy, jsem čekal v ordinaci asi 5-6 hodin, během kterých ke mně několikrát přišla sestra a říkala, že se snaží kontaktovat mou pojišťovnu. Po asi pěti, až šesti hodinách čekání mi přišla sestra říct, že mluvili s mou pojišťovnou, od které se dozvěděli, že pojišťovna nejprve potřebuje kontaktovat mou obvodní doktorku a zjistit, jestli se nejedná o chronické onemocnění (v případě, kdy by se jednalo o chronické onemocnění pojišťovna zákrok neproplácí). Že musí nejprve mluvit s mou obvodní doktorkou ale řekli doktorům v Kanadě až po zmíněných šesti hodinách, kdy jsem čekal na zákrok. Tou dobou už byla v ČR půlnoc, tudíž jsem čekal do druhého dne. Paní v pojišťovně mě ujistila, že doktorce zavolají hned jak bude následující den ve dvanáct hodin ve své ordinaci. Předpokládal jsem tedy, že druhý den ráno bude vše v pořádku a půjdu co nejdříve na zákrok.
Další den se ale až do pěti hodin českého času vůbec nic nedělo. Volat jsem nemohl, protože jsem měl v telefonu kanadskou SIM kartu, která mi nepovolila vytáčet čísla mimo Kanadu. Poprosil jsem tedy rodiče, aby pojišťovnu kontaktovali. Po mnoha telefonátech, okolo pěti hodin českého času, hodinu předtím, než doktorce končila pracovní doba (potom v pátek a o víkendu navíc ani neměla být v ordinaci), mamka zjistila, že pojišťovna nebyla za celý den schopna doktorce zavolat. Dokonce paní za telefonem v pojišťovně lhala - tvrdila totiž, že "už" na případu pracuje její kolega (v 16:00), ale za moment zase řekla, že ten kolega ještě ani není v práci. Kontakt na nadřízeného nám také dát nemohla. Mamka se tedy domluvila s mou obvodní doktorku sama a ta vše poslala emailem ještě po zavírací době.
V pojišťovně tvrdili, že žádný e-mail neobdrželi. Jelikož jsem čekal na zákrok každou minutu po dobu dvou dnů, tak jsem, krom prášků proti bolesti každé dvě hodiny, dva dny ani nic nejedl, protože to se před zákrokem nesmí. Byl jsem ochoten zákrok zaplatit ze svého.
Našli jsme si sami kontakt na nadřízeného a mamka v pátek ráno opět volala. E-mail samozřejmě obdrželi už předešlý den v sedm hodin večer. Konečně se usnesli, že zákrok zaplatí. To ale ani nebyli schopni zavolat do nemocnice a říct doktorům, že už mohou zákrok provést. Sestra jim musela zavolat sama. Zákrok trval pouze 15-20 minut a dvě hodiny po zákroku jsem mohl nemocnici opustit. Celkový účet odhaduji na 16-17 tisíc kanadských dolarů.
Po návratu z nemocnice jsem ihned poslal všechny potřebné dokumenty s tím, že požaduji proplacení zmiňovaných 800 dolarů. První odpovědi jsem se dočkal až po týdnu. Pojišťovna psala, že je jeden z dokumentů nečitelný. Obratem jsem zaslal lepší verzi. Dnes už to je bez jednoho dne tři týdny a pojišťovna napsala email s tím, že čekají na to, až jim kanadská pobočka zašle lékařskou zprávu. Prý se na to musí podívat jejich doktor. Do té doby mi nemohou nic proplatit.
Podobných zážitků si můžete na tomto webu přečíst daleko více: https://www.penize.cz/diskuze/8197-axa-pojistovna-a-s?pagenumber=1
Přeji hezký den.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

20. 3. 2018 16:42 | Habibi

Vše máge sepsané v pojistných podmínkách...a kdyby bylo cestovní pojištění dělané na pobočce a ne přes internet daný zaměstnanec by Vám to rád sdělil...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Axauznikdy 28. 02. 2018 12:46)

20. 3. 2018 16:36 | Habibi

Peníze Vám pojišťovna nekrade,jen jste si začal/a posílat jinou částku a nebylo to nahlášené pojišťovně!Tudíž Vám jde 1.000kč na smlouvu a dalších 1.000kč máte v přeplatku!Nemám ráda lidi,kteří napíší jen polovinu a zbytek už ne!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kadla 07. 03. 2018 07:43)

7. 3. 2018 7:43 | Kadla

Pozor na důchodové spoření !!!! X-let tam posílám víc peněz, než mám na smlouvě proto, abych více naspořila dokud mohu. Nikdy jsem nekontrolovala roční výpisy - Potvrzení o platbách k daním - AŹ LETOS ... nestačila jsem se divit - celých 5 let započítávají pouze Kč 1000/měsíčně a kam se ztrácí několik let dalších Kč 1000/měsíčně jsem se úplně zhrozila.Po několika urgencích mailem mi pouze stroze sdělí, že se o vše musí žádat písemně, odepsali, poslali nové Potvrzení a stejně tam nebylo vše zahrnuto. Další písemná žádost, abych docílila všeho poslaného k zapsání na můj účet. NESKUTEČNÁ DRZOST A O SVÉ POSLANÉ PENÍZE MUSÍTE STÁLE JEN ŽÁDAT, ABY VÁM JE VŮBEC PŘIPSALI. TAKŽE KONTROLUJTE OPRAVDU VŠE, NEBO ZVOLTE JINOU POJIŠTOVNU, POKUD TO LZE.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

4. 3. 2018 12:47 | Petra

Zařekla jsem se, že nebudu negativistická. Ale bohužel, silně nedoporučuji. Měla jsem silný otřes mozku v zahraničí, a naprosto amaterský přístup, chování. Místo toho, abych měla klid a měla bych snadnější průběh rekonvalescence. Přidělávali mi o to víc starostí. Bylo to absurdní drama, faktury za ambulanci a hospitalizaci v nemocnici jsem si musela zaplatit sama, pak mi to zpětně proplatila VZP. Jako že to nebyl malý peníz. Když jsem chtěla na kontrolu, že jsem stále trpěla bolestmi hlavy dva měsíce v kuse, motala se, vážně jsem se bála co se semnou děje. Nepomohli mi vůbec, pak jsem je ještě musela slyšet na telefonu jak se o mně baví, slečna na infolince nejspíš nevěděla, jak funguje přepojování. Vše jsem si pak naštěstí vyřídila přes přítele s jinou pojištovnou. Nepřeji nikomu to samé, co se mi stalo. Ta nejistota, jestli nemám nějaké vážnější komplikace, to amaterské chování, přístup, jak to vše natahovali, tolik stresu a bolesti. Ne, už nikdy více a všem silně nedoporučuji. Další paradox byl, když mi někde po měsíci odpověděli, že lekářskou zprávu mám v nizozemštině a že pan doktor tomu nerozumí!!! Prostě totální amaterismus! Připadala jsem si vážně jako kus hadru. Nejhorší bylo na všem to natahování a nejistota.
Jako komplikace mám stále po x měsících, tedka mám fysio jednou týdně. Nesmím se ale rozčilovat, pak mám šílený migrény. Ale všem nedoporučuji!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 10. 08. 2004 09:29)

2. 3. 2018 8:51 | Lucie

Velice nerada se přidávám k negativním hodnocení pojišťovny AXA. Na podzim loňského roku byl můj syn na výletě se školou v Belgii. Při hře si zlomil ruku a byl ošetřen v nemocnici. Před necelými třemi měsíci mi přišla faktura na adresu a jméno mého nezletilého syna s částkou 226 euro (nemocniční poplatek za ošetření). Při snaze vyřizovat s pojišťovnou AXA úhradu je téměř nereálné. KAždý dnem mi narůstají úroky z prodlení a nynější částka k úhradě je 232 euro.....Komunikace s pojišťovnou a vyřizování pojistné události...VELMI, VELMI ŠPATNÉ!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit všech 51 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  8 434 173 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet mzdy 2018

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK