Pozor na kontaminované mléko, varují řetězce

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 22. 10. 2021 | 6 komentářů
Pozor na kontaminované mléko, varují řetězce

Zdroj: Shutterstock

Obchodní řetězce stahují z prodeje čerstvé mléko od společnosti Olma. Ta ho dodává nejen pod vlastní značkou, ale i pod takzvanými privátními značkami řetězců – například Pilos v případě Lidlu.

„Jedná se o mléka s daty spotřeby 26. až 30. října. Kontaminované mléko poznáte tak, že nemá typickou chuť a vůni,“ upozornila společnost Olma. Podle dostupných informací ho vedle Lidlu prodávají také Billa (Clever), Kaufland, Tesco a další obchodníci.

Lidé mohou vrátit mléko v obchodě, kde ho koupili. U řetězců by mělo stačit vrátit ho v kterékoliv prodejně. Například Lidl nebude trvat ani na předložení dokladu o nákupu, pokud výrobek prodával.

Reklamovat ho lze také přímo u výrobce, a to prostřednictvím e-mailu reklamace@olma.cz. „K reklamaci přímo u naší společnosti není třeba předkládat pokladní doklad, pouze připojte prosím foto, na kterém bude vidět datum spotřeby (uvedené na hrdle lahve), počet kusů a číslo účtu, na který vám budou zaslány peníze,“ upřesňuje Olma.

„Z důvodu technické poruchy na zařízení došlo k mikrobiální kontaminaci námi vyráběného čerstvého mléka baleného do PET lahví. Kontaminace není plošná a masivní, ale mléko se může i při uchování ve správných skladovacích podmínkách kazit, a proto jej nedoporučujeme ke konzumaci,“ vysvětluje. „Závada byla odstraněna a byla přijata veškerá opatření. Všem zákazníkům se velmi omlouváme za vzniklé nepříjemnosti,“ dodává Olma.

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+17
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 6 komentářů

A tohle už jste četli?

Hromadné žaloby se blíží. Nový plán, jak mají fungovat

26. 1. 2023 | Veronika Hejná

Hromadné žaloby se blíží. Nový plán, jak mají fungovat

Soudit se s nepoctivou firmou bude pro běžné spotřebitele jednodušší. Pomoct jim mají hromadné žaloby. Jejich výsledná podoba v českém právu ale má být slabší, než se dříve plánovalo. celý článek

Změny při nákupech. Nová pravidla pro slevy, záruku, recenze i vrácení zboží

8. 1. 2023 | Petr Kučera

Změny při nákupech. Nová pravidla pro slevy, záruku, recenze i vrácení zboží

Triky se slevami mají skončit, stejně jako přihazování nechtěných položek do nákupního košíku. Zpřísní se pravidla pro recenze, jasnější bude i lhůta na dodání zboží. Spotřebitelé získají... celý článek

Ano, řekli jste v telefonu. Před šmejdy vás ochrání novinka

8. 1. 2023 | Petr Kučera

Ano, řekli jste v telefonu. Před šmejdy vás ochrání novinka

Během hovoru jste nechtěně uzavřeli smlouvu. Díky novým pravidlům teď máte možnost, abyste si závazek přečetli ještě před definitivním potvrzením. Novela pomůže i lidem, kteří podlehli... celý článek

Pozor na podvod při placení SIPO, varuje pošta

6. 1. 2023 | redakce Peníze.CZ | 1 komentář

Pozor na podvod při placení SIPO, varuje pošta

Česká pošta v posledních dnech zaregistrovala podezření na podvodné zneužití služby SIPO ze strany konkrétního příjemce. V současné době se jedná o přibližně 4000 plátců, po kterých... celý článek

Dvouletá záruka končí. Spotřebitelé si přesto polepší

8. 12. 2022 | Veronika Hejná | 2 komentáře

Dvouletá záruka končí. Spotřebitelé si přesto polepší

Zákonná záruka za jakost končí. Na druhou stranu se zdvojnásobí doba, kdy je spotřebitel v lepší pozici při reklamaci vady. A stoupnou i požadavky na kvalitu zboží.

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.