Obchodní řetězec Tesco oznámil, že na českém trhu v únoru skončí s prodejem dárkových poukázek. Na těch již vydaných se nic nemění, zůstávají v platnosti do data vyznačeného na poukazu.
„Ukončení prodeje dárkových poukázek vychází z našeho strategického rozhodnutí soustředit naše úsilí do oblastí, ve kterých to naši zákazníci nejvíce ocení,“ odpovídá na dotaz, proč k tomuto kroku Tesco přistoupilo, Michal Kuzmiak z tiskového oddělení řetězce.
Dárkové poukázky Tesco nabízí v papírové a elektronické podobě, v různých nominálních hodnotách od padesáti korun po pětistovku. Jejich prodej ukončí k 28. únoru 2023. Zákazníci můžou poukázky uplatnit k úhradě libovolného zboží ve víc než 200 obchodech řetězce, včetně sítě čerpacích stanic Tesco, tam jen není možné využít jejich elektronickou variantu.
Redakce Peníze.cz oslovila i další potravinářské řetězce, zda se k podobnému kroku nechystají. Lidl, Globus, Penny, Albert ani Kaufland o zrušení svých dárkových poukazů neuvažují. Všechny zmiňované řetězce se shodly na tom, že dárkové poukázky jsou u nich velmi oblíbené a využívané, a to nejen mezi zákazníky, ale i mezi zaměstnanci, kteří poukázky často dostávají jako bonus.
Řetězec Billa na dotaz redakce zatím neodpověděl.
Jana Divinová
Vystudovala ekonomii a management na Vysoké škole báňské. V redakci NextPage Media působí od podzimu 2021, předtím pracovala v MF Dnes a iDnes.cz. Volný čas tráví nejraději s rodinou a přáteli. Miluje přírodu, cestování a... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem