Rozhovor | Ondřej Tůma | 7. 6. 2014 | 3 komentáře
Jeden čas jich bylo na tři sta. Do dneška nevydržela ani stovka. Spoluzakladatel druhého největšího slevového portálu Vykupto.cz je přesvědčený o tom, že nakonec zůstane mezi slevovými weby jen pár hráčů. Vykupto.cz pochopitelně jako jeden z nich.
Aktuality | Petr Kučera | 10. 10. 2019
Na sto korun měsíčně po dobu jednoho roku láká podzimní kampaň Raiffeisenbank, zaměřená na účet eKonto Student Premium. Podmínkou je založit si tento studentský účet do konce letošního října – jde to i online.
Seriál | Jan Müller | 14. 7. 2023 | 1 komentář
Psychologie je mocná čarodějka. Nejen jasní podvodníci, ale i firmy a obchody s nejlepší reputací používají manipulační techniky, aby z vás dostali peníze. Někdo za ně dá něco jako protihodnotu, jiný je sbalí a sbohem. Když budete vědět, jak ty triky fungují, poznáte je a neskočíte na ně.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 2. 11. 2019 | 15 komentářů
Přežijí kamenné pobočky a dobírka? Budeme běžně platit kryptoměnami? A jak se k nám nejrychleji dostane objednané zboží? Jiří Ponrt, finanční ředitel největšího českého e-shopu Alza.cz, má jasno.
Co se děje | Petra Dlouhá | 28. 7. 2011 | 12 komentářů
„Agresivní bolševník“ a „zloděj s predátorskými manýry“. Podobně nevybíravými přídomky častoval v médiích Alexej Litvin Radima Jančuru. Válka obou mužů se táhne roky. Zdálo se, že pomalu utichá. Teď však spor mezi Asianou a Student Agency opět hřímá. Na stole ho má soud.
Analýza | Jakub Balada | 30. 11. 2021 | 10 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Jakub Balada z datového startupu Apify ukazuje, co hlídač zjistil během letošního Black Friday.
Aktuality | Jiří Hovorka | 18. 8. 2020 | 5 komentářů
ČSOB láká mladé lidi a studenty ve věku od 18 do 26 let na tisícikorunu k založení účtu. Odměnu získá ten, kdo si nově založí Plus Konto a následně provede platbu kartou a přihlásí se do bankovní aplikace ČSOB.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 3. 2022 | 23 komentářů
Air Bank dnes oznámila, že má už milion klientů. Podařilo se jí to po necelých deseti a půl letech fungování – na trh vstoupila 22. listopadu 2011. Každý rok tak v průměru roste o sto tisíc klientů.
Jak na to | Jindřich Hradecký | 7. 12. 2011 | 3 komentáře
Automobilové značky ji hojně využívají v reklamách na nová auta – obří slevu. Leč pouze při využití tzv. značkového úvěru. Na papíře dosahuje výhoda i přes padesát tisíc. V reálu ale za auto zaplatíte víc. Proč? A o kolik?
Když se řekne | Michal Chleboun | 12. 3. 2012 | 2 komentáře
Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby na trhu. Oblast marketingu přitom nabízí nepřeberné množství nástrojů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 5. 4. 2011 | 5 komentářů
Ano, slevový server na principu toho prvního – amerického Grouponu mohl realizovat každý. Proč u nás uspěl právě Slevomat Tomáše Čupra? On sám v druhé části exkluzivního rozhovoru pro Peníze.cz říká, že jeho podnikatelské aktivity řídí chladný analytický rozum.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 9. 2022
Lidé, kteří platí kartou od České spořitelny, mohou ušetřit až 500 korun při nákupech v řetězcích Albert a Globus také během října. Banka totiž prodloužila akci o další měsíc. Strop pro odměnu se v říjnu počítá nově od nuly, tedy bez ohledu na jeho využití v srpnu nebo září.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 13. 4. 2022 | 7 komentářů
Obchodníci budou nově muset u zboží ve slevě uvádět nejnižší cenu, za kterou ho prodávali před poskytnutím slevy. Zakázány budou falešné spotřebitelské recenze na internetu. U nevyžádaných podomních prodejů budou moci kupující od smlouvy odstoupit do 30 dní.
Co reklama neřekla | Tereza Mynářová | 22. 8. 2011 | 6 komentářů
„Billa kartičku máte?“ Podobný dotaz jste určitě nejednou slyšeli. Možná jste se také zamysleli, k čemu taková kartička je a jaké výhody má pro své držitele. Anebo už ji používáte, ale vrtá vám hlavou, co z toho vlastně má váš supermarket.
Jak na to | Táňa Chadrabová | 15. 1. 2008 | 9 komentářů
Slevy v řádu desítek procent, které lákají zákazníky do obchodů k lednovým výprodejům, bývají mnohdy nepravdivé. Prodejci zkoušejí i další triky, které zákon na ochranu spotřebitele nedovoluje.
Aktuality | Petr Kučera | 5. 10. 2023 | 2 komentáře
Po španělském, italském nebo retro týdnu přichází Lidl s novinkou: Týdnem pro seniory. Všem lidem od 65 let věku dá desetiprocentní slevu na vybraný sortiment.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 5. 2020 | 22 komentářů
Novou akci na podporu svého běžného účtu spustila mBank. Láká na odměnu 1500 korun a úrok pro pravidelné spoření 1,2 % ročně.
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 18. 3. 2017
„Nechceme lidem jen cpát zboží a podporovat impulzivní nakupování věcí. Zákazníci u nás hledají hlavně inspiraci, jak trávit volný čas, kam jet na víkend, nebo tipy na dárky“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
Co si o tom myslíte | Martin Vlnas | 30. 8. 2012 | 24 komentářů
Mirko, dneska jsem ve Špáru sehnala fajnovej olej za polovičku. Vzala jsem si šest lahví, ale víš, že smažený moc nemusím a péct jsem přestala, protože už nejezdíte na chatu. Nechceš se pro pár lahví stavit?
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 18. 12. 2023
Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP) přispěje dětem dvěma tisíci korunami na lyžařský výcvik organizovaný školou. Jedinou podmínkou bude potvrzení, že se dítě výcviku zúčastnilo.
Co se děje | Petr Kučera | 3. 10. 2022
Poslanci schválili novelu, která má pomoct spotřebitelům i poctivějším obchodníkům. Pomůže?
Když se řekne | Pavla Adamcová | 11. 4. 2024 | 2 komentáře
Prodejci chtějí, abyste u nich nakoupili co nejvíc a vrátili se. Projděte si nejpoužívanější taktiky, jaké k tomu používají.
Jak na to | Lada Kičmerová | 1. 6. 2012 | 13 komentářů
Hodně zajímavý byznys pro banky, hodně nebezpečná záležitost pro držitele, který kreditku neumí správně používat. Jak se vyhnout ročnímu úroku, který se blíží 30 procentům, a využít kladů kreditních karet, jako jsou bonusy za platby, slevy u obchodníků nebo bezúročné období?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře
V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.
Co se děje | Táňa Chadrabová | 30. 1. 2008 | 13 komentářů
Čeští spotřebitelé budou od poloviny roku zase o něco více chráněni před nekalými reklamními praktikami. Z obchodů by třeba měly zmizet nápisy oznamující bankroty firem. Podle některých odborníků je však další regulace zbytečná.
Aktuálně.cz | Tereza Mynářová | 1. 9. 2013 | 13 komentářů
Mezi důvody, proč Češi omezili nákupy, patří i stále vyšší daň z přidané hodnoty. Od roku 2008 vláda postupně zvýšila její sníženou sazbu z pěti až na letošních 15 procent, základní sazbu pak na 21 procent.
Jak na to | redakce Peníze.CZ | 31. 8. 2023
Než poprvé nakoupíte na neznámém e-shopu, začněte úplným základem: Jsou na něm věrohodné kontakty na provozovatele? A podívejte se na recenze. K dispozici jsou i seznamy podvodných e-shopů.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 3. 2023 | 3 komentáře
Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení jejího běžného účtu. Akce má dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air.
Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2023
Triky se slevami mají skončit, stejně jako přihazování nechtěných položek do nákupního košíku. Zpřísní se pravidla pro recenze, jasnější bude i lhůta na dodání zboží. Spotřebitelé získají lepší postavení při reklamaci vad, na druhou stranu už nemají zneužívat e-shopy jako bezplatné půjčovny. To jsou nejvýznamnější změny, které od 6. ledna přinesla novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku.
Jak na to | Daniel Kotula | 17. 8. 2011 | 4 komentáře
Hledání vhodné nemovitosti je časově nejnáročnější část investování do realit. Nenechte se odradit, pokud ji nenajdete za půl roku či za rok. Musíte navštívit desítky nemovitostí, nasbírat zkušenosti a získat představu, co a za kolik se dá pořídit.