Co o webu České spořitelny soudí porotci Peníze.cz
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002
Jak na to | Miroslav Zeman, Patrik Nacher | 23. 9. 2008 | 4 komentáře
Bankovní klient, který ví, jaké služby potřebuje, dostane na různých pobočkách České spořitelny jasné doporučení: zřiďte si Osobní účet. Jenže jednotliví poradci účet namíchají různě, což znamená i různě vysoké náklady. Navíc někdy operují se špatnými cenami.
Banky | Věra Tůmová | 3. 12. 2007 | 8 komentářů
Dny předvánočního shonu si mohou lidé zpestřit hlasováním o nejabsurdnější bankovní poplatek. Soutěž, která je rok od roku populárnější, bude mít díky nováčkovi tuzemského trhu, polské mBank, s nulovými poplatky ještě pikantnější nádech.
Články | Petr Vykoukal | 21. 2. 2001 | 3 komentáře
Úhrady do zahraničí mají zajímavou vlastnost, nikdo vám dopředu neřekne, kolik vás bude stát. Především u malých transakcí tak můžete zaplatit až deset procent ze zasílané částky.
Jak na to | Patrik Nacher | 18. 8. 2008 | 7 komentářů
Běžný klient se v bankovních sazebnících vyzná jen sotva. Těžko si tak může spočítat náklady na účet a porovnat je s konkurencí. Vyplynulo to z průzkumu redakce Peníze.cz a serveru www.bankovnipoplatky.com, který hledal nejlevnější účty pro běžné klienty.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002
Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.
Články | Dana Chytilová | 1. 7. 2005
Ministerstvo financí chce, aby si klienti mohli přesně porovnat informace, které o svých službách banky poskytují. Náš průzkum ukazuje, že to je požadavek více než oprávněný. Bankovní sazebníky totiž budí dojem, že mají klienta odradit, aby raději žádné informace nezjišťoval.
Články | Dušan Hradil | 6. 11. 2001
Sazby povinného ručení pro rok 2002 přidělaly další vrásky na čele všem motoristům. Mnozí teď kalkulují, zda by nebylo výhodnější změnit pojišťovnu. Jednotlivé nabídky se totiž značně liší.
Články | Petr Vykoukal | 25. 10. 2001
Od začátku října se z lokálních poboček německé Hypoveriensbank a rakouské Bank Austria Creditanstalt stala nová banka – HVB. Její představitelé prezentovali odvážné cíle do budoucna, někteří nespokojení zaměstnanci však říkají, že banky nejsou vzájemně příliš kompatibilní a ladění jejich vzájemného fungování může trvat ještě dlouho.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Články | Petr Vykoukal | 26. 6. 2001
Platební či kreditní karty, které vydává banka společně s nějakou další společností jsou většinou vytvořeny s cílem usnadnit život zákazníkům a současně si je "zavázat" i pro budoucnost. Jsou však určitě i výhodou pro banky či různé karetní asociace. Aliance Paegasu s Maximem pomáhá Bank Austria Creditanstalt i při zpřísněných podmínkách pro vydání karty dosáhnout vysokého obratu bez zvýšení rizika.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Články | Dušan Hradil | 29. 3. 2002
Aktuálně.cz | Petr Kučera | 4. 6. 2010 | 7 komentářů
Statisíce klientů tuzemských bank se musí připravit na změny poplatků, většinou zaplatí vyšší než dosud. Po Raiffeisenbank a Komerční bance, které změnu oznámily už dříve, informovaly v tomto týdnu o chystané změně sazebníku i Česká spořitelna a mBank.
Články | Kateřina Boušová | 16. 10. 2006
Které banky připravují do konce roku 2006 úpravy sazebníku poplatků a o jaké změny půjde? Jsou sazebníky bank přehledné? Kdy a jak se o změně sazebníku dozví klient? Platí rovnice "nový sazebník = zdražení služeb"? Jsou sazebníku skutečně dostupné na internetu banky a každé pobočce?
Články | Dana Chytilová | 5. 1. 2006
Banky se od začátku ledna předhánějí ve zveřejňování přehlednějších sazebníků. Některé připravily velké změny, jiné se spíše snažily o zpřehlednění a srozumitelnější formu. Někde už změny platí, jinde je teprve připravují, v několika ústavech změny zatím neplánují. O kolik budete letos platit méně či více?
Články | Jiří Šedivý | 14. 5. 2004
Už je to tady, stát zase zdražuje své služby. Proč ne, vždyť je to přece tak jednoduché, lidé je prostě musejí zaplatit, a kdyby snad nechtěli, tak jim úřadníček placený z jejich daní jednoduše neposlouží.
Články | Jiří Šedivý | 11. 2. 2005
Očekávaná novela stavebního spoření by měla pomoci narovnat postavení klientů vůči stavebním spořitelnám, jde o zejména o zpřehlednění poplatkové politiky. Mnozí klienti by letos s uzavřením spoření počkali, až vstoupí novela v platnost, aby měli své jisté. Některé spořitelny chtějí předejít propadu obchodů a nabízejí nové podmínky již teď, ale někde jde opravdu jen o známé "když ptáčka lapají..."
Články | Dušan Hradil | 22. 3. 2002
Stránka 2/2