Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Co o webu Komerční banky soudí porotci Peníze.cz

| 22. 3. 2002
Michal Drtina, manažer internetového oddělení, Vltava-Labe-Press, a.s. Michal Drtina, manažer internetového oddělení, Vltava-Labe-Press, a.s.

Příjemné, úhledné, decentní. Srozumitelná a rychlá navigace a tím pádem i orientace v jednotlivých produktech. Vše, co jsem si usmyslel najít se mi podařilo velice rychle. Podotýkám, že se pokládám za absolutního laika v bankovnictví, takže nemohu posoudit, zda všechny předkládané informace jsou pravdivé. Spoléhám, ve všech hodnoceních, na serióznost bankovních domů. Protože jsem nechtěl jen chválit, poslal jsem dotaz na e-mail uvedený v kontaktech a očekával odpověď do týdne. A opět překvapení - reakce ve dvaceti minutách. Jak příjemné zacházení. Tak snad jen drobnost. V hlavním menu změnu odkazu "Kdo jsme" na "Who we are" jsem postřehl opravdu jen náhodou, třebaže fungují obě verze.

Eda Hekšová, Marketing  manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Pokud se chcete podívat na zdařilý web, neváhejte a vstupte. Zdařilá grafika, jednotný design, snadná orientace. V anglické verzi Vás neobtěžují mnohaúrovňová menu plná prázdných stránek, vše podstatné zde ale najdete. Stránky obsahují obrovské množství informací, které se Vám však nabízí až v okamžiku, kdy víte, co vlastně chcete a nejste tedy nuceni prokousávat se desítkami pro Vás nepotřebných nabídek. Je zde vidět velmi profesionální přístup nejen po technické, ale i marketingové stránce. Jen tak dál!

Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscali Czech Republic Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscali Czech Republic

Web se mi velmi líbí, navigace je jednoduchá a obrázky lidí dávají webu lidský rozměr a umožní rychlou orientaci. Jediné, co mě mrzí, je absence anglické verze, která by měla podle mě být zvykem, protože moje čeština není natolik dobrá, abych se mohla rozhodnout, zda své peníze KB svěřím a nebo ne. Jinak mi však přijde, že v české verzi asi klient najde vše, co potřebuje. Velmi oceňuji také bankovní slovník, který může pomoci lidem porozumět mnohdy složitým pojmům u jednotlivých produktů.

Pavel Janeček Pavel Janeček, IT Manager, Pioneer Investments

Web Komerční banky je velmi dobře strukturovaný a je vytvořen s ohledem na jednotlivé zákaznické segmenty banky. Pojetí, kdy se nabízí řešení životních situací, je mi velmi blízké. Použití Flash animací je účelné a webové stránky příznivě oživuje. Hezkým nápadem je scriptově animované "Kdo jsme?/ Who we are?". Kladně rovněž hodnotím rychlý, přímočarý přístup k nabízeným produktům, u kterých bych uvítal prolinkování na aktuální sazebník služeb, což by velmi usnadnilo rozhodovací proces pro potenciální zákazníky. Nectností webu je absence full-textového vyhledávání, či alespoň mapa stránek. Slovníku bankovních pojmů by na některých pojmech prospěla provázanost s ostatním obsahem webu. Rovněž tak vývoj akcí KB by snesl častější aktualizaci. Polovina srpna 2001 je doba přece jen dosti vzdálená. Celkově tedy drobné výtky = lepší dvojka.

Kamil Kožíšek, ředitel agentury Forrest Gump Kamil Kožíšek, ředitel agentury Forrest Gump

Původně jsem zamýšlel vzdát se hodnocení prezentace Komerční banky, protože hodnotit práci kolegů se mi zdálo tak trochu svazující. Svazující směrem k nim, ke klientovi, směrem sám k sobě. Nakonec jsem si řekl, že když to tak udělám, ničemu neposloužím. Pokusím se být tedy natolik objektivní, jak mi to moje profesionální čest umožní.

Prezentace www.kb.cz je velmi rozsáhlá, poměrně hezká, avšak zcela statická. Nenabízí nic jiného nežli informace a několik málo možností, které dnešní internet poskytuje. Za povšimnutí podle mého názoru stojí netradiční "potřebová" strategie. Myslím, že v rámci českého internetu jde o novou a originální komunikační strategii, která představuje krok správným směrem. Je vidět, že Komerční bance jde v první řadě o klienty, ne o produkty jako takové. Při vypnutém Java Scriptu je sice navigace plně funkční v rámci celé prezentace, ale už není tak přehledná. Produktové sekce jsou přizpůsobeny pro potřeby internetu, a to jak po grafické, tak po stylistické stránce.

S výjimkou Komerční pojišťovny mají ostatní dceřiné společnosti KB naprosto odlišný grafický styl, pokud se to dá v některých případech vůbec nazývat stylem. Možná se někomu bude zdát, že už jsem s tímto tématem trochu nudný, ale v rámci této prezentace postrádám využití dynamických aplikací, až na openscoring nebo Euro kalkulačku, což se mi zdá být opravdu velmi málo. Jsme s využitím internetu opravdu jenom krok za západním světem nebo jde o celý rok?

Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia

Již hlavní stránka webu Komerční banky vzbuzuje dojem opravdu kvalitně a esteticky zpracovaného webu. Příjemné barvy, obrázky, dobře zpracované Flashové menu ať už Osobního a Firemního bankéře nebo horní menu odkazující na samostatné weby Moje banka, Profi banka a Expres linka. Celkově je opravdu hlavní stránka velmi dobře vypracovaná a je dost přehledná a uspořádaná. Všechny grafické symboliky produktů jsou velmi hezké a výstižné. Vzhled stránek na mě opravdu zapůsobil. Jsem zvědavý, jestli jej ještě někdo překoná.

Jako drobný nedostatek bych snad viděl zvolené písmo v textech, které je trochu moc malé a asi bych musel informace skutečně hodně potřebovat, abych si všechno přečetl. Zároveň mi chybělo více informací například k e-Card, něco jako FAQ, více možností získání (online žádost). Chápu, že KB nabízí široké spektrum služeb a že je nechtěli nacpat na hlavní stránku a někam je umístit museli, proto vítám spíše menu Rychlé vyhledávání produktů, ale tohle rovněž mohlo být zpracováno přehledněji, aby to více odlišovalo jednotlivé produkty od sebe a třeba i jinak, než podle abecedy. e-Card jsem pod V našel téměř náhodou :) V každém případě tento web považuji za velice zdařilý a jsem rád, že právě domácí banka (no, česko-francouzská) má takto kvalitní web, kde je i hodně vidět zachování CI.

Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny

Prvotní dojem je neuspořádaný. Manekýnka a manekýn sdělují, že chtějí peníze, auto a taky profinancovat. Zřejme ve snaze o lidský přístup je nasazen žargon, který mně osobně nesedí. Kombinace světle modré s vínovou mi připadá nevkusná, ale jak známo, co člověk, to jiný vkus. Od "dámy mezi bankami" bych čekala více šarmu, zejména po sňatku s Francouzem. Některá grafická řešení se mi ale líbí, např. zvýraznění horní lišty po najetí na jednu z možností, nebo poměrně poutavé zvýrazňování jednotlivých částí menu po najetí na jednu z nich. Celkově mám ale dojem, že prezentace není ucelená, že přináší nahodilé a kusé informace. Chtěla jsem zjistit něco o bance. Po troše hledání jsem nalezla miniaturní "Kdo jsme", ale zde už grafika téměř chybí. Seznam drobně psaných hesel mě už dále ke zkoumání nevyprovokoval. Stejně tak při proklicích do nižsích úrovní zjišťuji, že zde panuje věcnost, stručnost, jendoduchost. Celkový dojem mohu shrnout slovy: strohé.

Mezi porotce patří také také Petr Bednář ze společnosti Ringier, Naveed Gill z Tiscali a Martin Vymětal z Boomerang publishing, jejichž hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost.

Už jste někdy surfovali stránkami KB? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

0
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Expat, Renting, Bludný kruh chudoby, podnikání, andrej babiš, euro, martin stára, petr fiala, pašování, IVG Immobilien, evropské akcie, irena vlčková, univerzity, bezpečnostní chyba, darování, Martin Skalický, asociace provozovatelů mobilních sítí, kartové asociace

7U32574, 8B12900, 5E63456, 2C38023, 2AC5486

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK