Daňové odpočty pojistného na univerzální životní pojištění
Články | Simona Ely Plischke | 24. 10. 2006
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Simona Ely Plischke | 24. 10. 2006
Banky | Věra Tůmová | 2. 11. 2007 | 2 komentáře
Pro odborníky je letos Bankou roku 2007 Komerční banka, pro laickou veřejnost je jednoznačně Nejdůvěryhodnější bankou Česká spořitelna. Banky prý inovují a zaměřují se na klienty. Že by se blýskalo na lepší časy?
Banky | Patrik Nacher | 7. 11. 2007
Volba nového finančního arbitra se v Poslanecké sněmovně uskutečnila bez zájmu veřejnosti. Je to škoda, protože v sázce je budoucnost postavení bankovních klientů vůči jejich bankám.
Co se děje | Věra Tůmová | 6. 12. 2007 | 1 komentář
Pojišťovny by chtěly prodávat více životních pojistek. Bojují s finanční negramotností klientů i mýty o životních pojistkách, které samy v minulosti vytvářely. Starosti jim dělají i pojišťovací zprostředkovatelé, kteří ruší staré pojistky kvůli novým provizím.
Rozhovor | Světlana Rysková | 15. 12. 2010 | 4 komentáře
Média z nedávné valné hromady Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců - AFIZ citovala hlavně zprávu o náhlém odchodu Fincentra z AFIZ a následné ostré reakce. Generální sekretářka AFIZ Marta Gellová ale vidí daleko důležitější problémy jinde.
Co se děje | František Mašek | 29. 6. 2011 | 9 komentářů
Představa, že se česká velkovýrobna automobilů může za pár let stát fondovým centrem pro střední a východní Evropu, nepůsobí příliš reálně. Podle odborníků to však scestná myšlenka není – stačí využít možnosti dané směrnicí EU o alternativních investicích. Nutná by ovšem byla i podpora vlády...
Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 9. 2013 | 50 komentářů
„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.
Jak na to | Ondřej Tůma | 23. 4. 2014 | 20 komentářů
Proč by si měl začínající investor nechat poradit od odborníka? Jaký je rozdíl mezi investičním zprostředkovatelem a investičním poradcem? Má smysl investovat, když věci dokonale nerozumíme? Odpovědi najdete v pokračování velkého investičního seriálu.
Seriál | Ondřej Tůma | 28. 5. 2014 | 11 komentářů
Na koho se má investor obrátit, když se cítí podvedený? Kdy je tento pocit oprávněný a kdy jde pouze o frustraci z nepovedené investice? A jaké jsou největší prohřešky investičních poradců a zprostředkovatelů? Tím se budeme zabývat v dalším pokračování série článků o investičních začátcích.
Co se děje | Petra Dlouhá | 10. 6. 2015 | 14 komentářů
Chránit klienta, otevřeně informovat o nákladech pojistky a zvýšit nároky na prodejce – hlavní cíle novely zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích. Chystá se roky. Ve Sněmovně už prošla prvním čtením. Nečekaně se ale objevil ještě přílepek k jinému zákonu: má regulovat provize zprostředkovatelů. Co novinky přinesou klientovi?
Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 8. 10. 2016
„Tohle téma měly mnohem dřív řešit jak finančněporadenské firmy, tak pojišťovny. A vlastně i Česká národní banka,“ říká v pokračování rozhovoru předseda Unie společností finančního zprostředkování a poradenství Jiří Šindelář.
Stránka 2/2