Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

| rubrika: Co se děje | 9. 9. 2013 | 49 komentářů
„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 9. 2013 16:50, Obdivovatel Partners

Dobrý den, mě zase neuvěřitelně vytočil dopis od Partners,kde mám i vizitku jako ředitel jejích pobočky!? Jakým právem si takhle drze dovolují oslovovat poradce,kteří pracují u jiných společností a nikdy by do Partners nešli??? Tuhle vizitku vidět moji klienti tak můžu mít nachystáno tak na storno.

Reagovat

 

+20
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (49 komentářů)

19. 9. 2013 8:51 | Elis

Já si myslím, že článek mluví za vše, každý kdo ho čte pochopí o co tady jde, takže bych se zase tak nerozčilovala. Je to konkurenční boj a tohle byl tah, který určitě moc nevyšel a třeba pro mě pošpinil spíše autory článku, než zmiňovanou SMS. To, že SMSka vydala prohlášení mě utvrzuje v tom, že to byl krok vedle....
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

19. 9. 2013 23:47 | 124

tendenčně napsaný článek na stránce kterou platí společnost Partners tak aby propagoval pouze Partners a pomlouval jiné společnosti...pro vysvětlení dané situace pokud si pan Holínek opravdu něco uzavíral přes společnost Kapitol tak dává souhlas s nakládáním a zpracováním osobních údajů..vyjádření Kooperativy je opět uplná blbost protože každý poradce pokud má rodné číslo a jméno klienta může v jakémkoliv serveru společnosti zabývající se prodejem povinného ručení ověřit bezeškodný průběh a najde zde i datum počátku smlouvy u koho smlouva je, dokonce i číslo smlouvy....pan Holínek asi za svůj poradenský život neudělal moc povinných ručení když tudle skutečnost neví, společnost Partners nedisponuje rodným číslem člověka který u nich uzavřel smlouvu? a jak ji teda uzavřeli bez rodného čísla...
Pokud má stálého finančního poradce, měl by jej okamžitě kontaktovat a o telefonátu ho informovat. Nemá totiž důvod se scházet s kýmkoliv jiným, než se svým poradcem...a co kdyby se s daným poradcem ten člověk sešel a ten mu na dané auto udělal levnější pojistku, nebo nabídl lepší služby?? Proč má společnost Partners takový strach aby nikdo nechodil k jejich klientům když dělají finanční poradenství jinak a podle všech testů na peníze dělají finanční poradenství nejlépe...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

20. 9. 2013 15:05 | Jakub Malének

Jasně, že to dělají u Partners úplně stejně a ne jinak (jak se snaží neustále ve svém sloganu opakovat). Souhlasím zde s komentářem, že v jakémkoli programu ať je to ISOS od Kooperativy nebo Poradce od Generali nebo programu od Allianz, lze na základě rodného čísla a jména zjisti vše. Kdy byla uzavřena pojistná smlouva, kdy byla nějaká pojistná událost, číslo předešlé smlouvy atd. Takže pokud toto neví u Partners tak buď lžou nebo to poradenství dělají opravdu jinak, ale potom se teda bojím jak :-). Poradci přechází z jedné společnosti do druhé a svůj pojistný kmen si dobře opečovávají. Nebo by snad měli všechny své kontakty zahodit, skartovat a vymazat z počítače a ze své hlavy? Je potom přirozené, že mají údaje o klientovi. Myslím, že by se měli spíše všichni zamýšlet nad tím jak udělat povolání finančního poradce důvěryhodným a profesionálním povoláním. Tím, že se bude házet špína na ostatní toho určitě nedosáhneme. Zde připojuji link na vyjádření společnosti SMS finanční poradenství, a.s., po kterém tak Partners prahne http://www.sms-as.eu/aktualne/440-oficialni-vyjadreni-spolecnosti-sms-financni-poradenstvi-a-s-k-clanku-prekontrolujeme-vasi-smlouvu-podpasovky-ve-financnim-poradenstvi-autorky-petry-dlouhe-uverejnenem-dne-9-9-2013-na-webu-penize-cz/
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

3. 10. 2013 8:36 | Marek Pechal

Dobrý den,
každý nechť si zamete před svým vlastním prahem. V každé makléřské společnosti se najdou tito filutové. Nejen ve společnosti SMS, ale i v Partners, stejně tak jako ve VŠECH ostatních společnostech. Bohužel česká povaha se mnohdy nezapře a záleží na každém klientovy koho si pustí do svého domu. :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

17. 12. 2013 11:58 | Radovan Pospíšil

souhlasím, každý kdo je oprávněn podepsat jakoukoli smlouvu je i právně odpovědný a tudíž odpovědný především za své chování a jednání. Tímto ale nehájím nepoctivé a neférové "obchodníky"
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Marek Pechal 03. 10. 2013 08:36)

15. 6. 2014 22:38 | Dack

Dobrý den, vyjádření Kooperativy vs. Kapitol je směšné. Všichni ví, že vedoucí obchodní skupiny v Kapitolu mají přístupy do interní sítě Kooperativy. Pak nastává boj, kdy obchoďák z Kapitolu předělá smlouvu obchoďákovi z Kooperativy. Bohužel samotní klienti z toho mají guláš, protože společnost Kapitol se do tel. představuje jako společnost Kooperativa. Obchoďák z Kapitolu pak předělá jakoukoliv smlouvu, kterou navýší třeba o 30,- a shrábne provize, které obchoďák musí vracet. Takže práce o ničem, když každá druhá externí společnost se může jednoduše dostat na data Kooperativy. Já osobně jsem klientem Kooperativy a volalo mi nemálo společností, které věděli nejen moje údaje, ale i číslo smlouvy a co v ní přesně mám. Bohužel, je to konkurenční boj, každý si chce urvat to svoje. Tohle je chyba Kooperativy které si nedokáže uchránit data klientů!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

11. 8. 2014 20:36 | Pavel Kohout

Zrovna nedávno se mě jeden poradce z Partners snažil přesvědčit, že má skvělou možnost zlevnit moji životní pojistku. Prý se jedná o nějaké "chytré" řešení... Nakonec mi předložil novou smlouvu s Generali... Opravdu skvělé řešení, hlavně pro poradce, který za to shrábne provizi, ale co tratí klient, na to nehledí... Partners už nikdy.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

18. 12. 2014 21:12 | J.B.

Při práci se setkávám s klienty, kteří říkají, že callcentrum společnosti je ke schůzce tlačí a tvrdí, že je nutné se setkat a další směs polopravd. Sama jsem si jednou takový hovor vyslechla a můžu to potvrdit. Perličkou a skutečností dokazující klamání lidí je, že dle callcentra důvodem ke schůzce je změna zákona (nyní asi konkrétně novelizace zákona č.586/1992 sb.). Jak všichni víme, pojišťovny tuto věc řeší zasláním dopisu klientovi. Poradce, který na takto navolanou schůzku přišel, se o změnu zákona vůbec nezajímal. Chtěl vidět životní pojistku, protože prý může něco uspořit. Za tohle by je ČNB měla už konečně nako*** a myslím, že by to měla mít i snadné. V callcentru si totiž ty vlastní lži klientům oficiálně nahrávají pro případnou kontrolu právě z ČNB. Stačí se pak zeptat klienta podle záznamu hovoru, co tam poradce řešil :-). Takto oklamaných lidí mohou být tisíce.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

12. 10. 2016 8:42 | Bedřich Jouda

Zloděj křičí chyťte zloděje.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: 3.reklamace stejne vady
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, mám si jet pro mobil, který jsem reklamovala po 3. s zadosti odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu nesplneni podstaty a ucelu telefonu. Vada byla dvakrat uznana a opravena (novým dilem) nicmene... více

Spotřebitelská poradna

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Šárka Grossová

podnikatelka

Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
69,23 %

z 13 duelů
×
Šárka Grossová
ÚSPĚŠNOST
1,13 %

z 177 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

Ážio, Věčný dluhopis, Cenový index, banky, matteo renzi, eet, zaměstnanec, evropská unie, nezávislý regulátor, Vaníček, novorozenec, podmínky získání úvěru, nezabavitelná částka, telecommuting, minimální zdravotní pojištění, 159/1999 Sb., rok 2008, člen

6T48639, 3T62565, 6T48639, 6T48636, 6T48636

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK