Obchodní řetězec Billa dnes představil novou mobilní aplikaci, přes kterou si mohou zákazníci nakoupit na e-shopu.
Online obchod, který řetězec začal poprvé testovat loni v březnu, se zároveň rozšíří o další rozvozové lokality. Má jít až o 75 tisíc nových domácností.
„Uvědomujeme si, jak je pro zákazníky využívající tento způsob nakupování důležitý čas a jeho úspora, proto nyní přicházíme s mobilní aplikací, která jim umožní objednat si nákup přímo z mobilu, třeba po cestě z práce,“ říká Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce.
Jde o druhou aplikaci, kterou Billa zákazníkům nabízí. První je věrnostní, kde jsou běžně dostupné letáky či slevové kupony.
„Postupně rozšiřujeme místa, kam si lidé naše produkty mohou objednat. Aktuálně je to více než 1 000 000 domácností a postupně budeme přidávat další a další lokality,“ dodává Toupal.
Do konce roku podle něj Billa plánuje, že si online až domů objedná dalších takřka 300 000 domácností.
Už od dubna si mohou na e-shopu objednat lidé v Mělníce, Kralupech nad Vltavou, Kladně, Vyškově a v okrese Brno-venkov. V průběhu května pak přibudou rozvozové lokality Beroun, Příbram, Kolín a Benešov.
Minulý měsíc Billa oznámila, že mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se má nést v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Prodejny po Česku se postupně zabarví primárně do žluté a bílé. Podobně se mění také samotné logo společnosti. „Mizí z něho původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo implementováno v barvě žluté či bílé,“ popsala v březnu mluvčí řetězce Dana Bratánková.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem