Rozhovor | Ondřej Tůma | 13. 10. 2012 | 5 komentářů
Tomáš Čupr už není výkonným ředitelem Slevomatu. Proč? Jaká byla nejvyšší nabídka k prodeji, kterou odmítnul? A co mu nejvíc vadí na českém podnikatelském prostředí? Přečtěte si exkluzivní rozhovor s guru slevového byznysu v České republice.
Co se děje | Ondřej Tůma | 5. 9. 2012 | 8 komentářů
I když letos za slevové poukazy utratíme dvakrát víc než loni, počet slevových serverů výrazně klesá. Jaké trendy nás budou čekat v nejbližší době? A ovlivní internetový trh se slevami krušný rozchod největších portálů Slevomat a Zapakatel?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů
V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.
Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.
Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů
Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.
Když se řekne | Michaela Kadlecová | 9. 6. 2011 | 3 komentáře
Mobil dávno neslouží jen k volání. Můžeme ho třeba využít k placení pomocí speciálních esemesek. Začínalo to mikroplatbami za vyzváněcí melodii, za hlas favoritovi v TV soutěži nebo za možnost nějaké soutěže se zúčastnit. Pak přišly jízdenky na MHD – a nyní už lze platit zboží a služby v ceně několika set korun.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 20. 5. 2011 | 9 komentářů
Může se na českém trhu udržet tak velký počet slevových serverů? Jak se obrovské množství nabídek promítne na kvalitu služeb? Námi oslovení experti se shodli na tom, že současný stav je v tomto byznysu dlouhodobě neudržitelný.