Když se řekne | Jakub Fürst | 23. 2. 2012 | 7 komentářů
Denně nás média bombardují příběhy nebožáků, kteří neukočírovali svůj rozpočet a z různých důvodů jim zbyly jen oči pro pláč. Čekali byste, že začneme ke svým závazkům a ke svému zajištění přistupovat seriózně a uvědoměle? Nedočkali byste se!
Analýza | Petra Dusová | 6. 1. 2011 | 19 komentářů
Některé pojistné smlouvy jsou nastaveny na desetitisícové částky. Klient za ně platí velmi nízké pojistné. Když se ale něco stane, na jak dlouho mu vyplacené pojistné plnění vydrží? Mnohdy to nebudou ani měsíce.
Články | Dana Chytilová | 5. 4. 2005
Zhruba před rokem jsme zjišťovali, jak pojišťovny dodržují zákonem stanovenou informační povinnost, tedy zda poskytují svým potenciálním klientům všechny důležité informace. Výsledky byly skoro k pláči. Pojišťovny se mají zákonem řídit už jedenáct měsíců, rozhodli jsme se dát jim druhou šanci a test provést znovu.
Články | Simona Ely Plischke | 12. 1. 2005
První leden přinesl do oblasti pojišťovnictví významné změny. Tři nové úpravy ovlivnily jak podmínky pro pojistné smlouvy, tak i pravidla pro distribuci pojištění. Cílem zákonodárců bylo zajistit především lepší ochranu klientům a umožnit jim kvalifikovaněji zvolit nejvhodnější produkt. Jak se jim to povedlo a co na nás tedy letos čeká?
Články | Petr Fejtek | 17. 9. 2003
Jaký výnos dnes považujete za "solidní"? Jedno, dvě nebo dokonce tři procenta? Neohrnujte nos, protože o moc víc se čekat nedá. Najdou se ale i tací, kterým se prostředky zhodnocují o více než 8 % ročně...
Články | Martin Zika | 15. 1. 2003
ČSOB Pojišťovna je jedním z výsledků procesu, který byl zahájen v roce 2000 uvalením nucené správy na IPB. Vznikla fúzí původní ČSOB Pojišťovny a IPB Pojišťovny a pokud si chcete udělat obrázek o tom, co nabídne a jak změní tuzemský trh, přečtěte si její profil.
Články | Zdeněk Fekar | 13. 2. 2001
Letní turistická sezóna právě začala. Uplynulou sobotu v Praze veřejnosti otevřel své brány veletrh cestovního ruchu. Lidé, a možná právě i vy, začali horečnatě přemýšlet, komu letos svěří své peníze výměnou za příjemnou dovolenou. Dokáží cestovní kanceláře přesvědčit potenciální zákazníky, že jim ponocování v letištní hale nebo vyhazov z nezaplaceného hotelu už nehrozí?
Články | redakce Peníze.CZ | 3. 4. 2002
Keith Nicholson, zodpovědný za oblast pojišťovnictví v KPMG ve Velké Británii, a Chris Swift, který obdobnou funkci vykonává ve Spojených státech, přední osobnosti oblasti pojišťovnictví v KPMG celosvětově, uvádějí své prognózy a doporučení změn ve sféře zajištění v důsledku událostí 11. září.