Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištění > Povinné ručení
Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více
- Pobyvam v cizine
- Pojištění audiovizuální techniky v zahraničí
- Cestovní pojitění pro piloty a palubní průvodčí
- Nemoc
- Pojištění pro dlouhodobý pobyt v zahraničí
Úrazové pojištění a pojištění v nemoci
- Metlife - Garant Plus
- Odkupné
- Porovnání
- Zrušení IŽP do 2 měsíců
- Blokace životního pojištění kvůli exekuci
- Havarijní pojištění u bouraného auta
- Vyplacení odškodného
- Zrušení pojištění
- Havarijni pojisteni
- Doplatek spoluúčasti
Pojištění nemovitosti a domácnosti
- Pojištění nemovitosti se dvěma vlastníky
- Možno zrušit smlouvu?
- Bytový dům
- Odpovědnost za škodu
- Všeobecné pojišťovací podmínky
Není pojištění jako pojištění
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
6. 1. 2011 10:53, Kateřina
A co je na tom článku nesrozumitelného či snad nepraktického. Jedinou "vadou" snad může být to, že jej psala poradkyně Partners, ale jen uvedla příklad z praxe. Mne by se případně zrovna obmyšlené osoby týkaly (jsem na rodičáku, dvě děti a sjednávám pojištění celé rodiny) a pokud bych na to zapomněla může to být špatné a ne každý o této možnosti obejít dědické řízení ví. Nebo by vám snad více vyhovovalo, pokud by to psala redaktorka a příklad by tam byl uveden jinou formou? Není to zbytečné? Ano texty spojené nějakým způsobem s Partners se tu asi objevovat budou, ale proč ne? Pokud to bude touto formou, jsem pro.
Mimochodem není to poprvé co penize.cz vlastní finančně poradenská firma, ale snad to bude poprvé co to bude k něčemu rozumnému i návštěvníkům serveru.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
7. 1. 2011 9:50, antipojistovak
kdyby chyby hochu... to je ten rozdil mezi bohatyma lidma a chudakama co se nechavaji cely zivot rvat o prachy... (jo a smajliky mam rad)
to clovek co me oznacil za exota - jestlize si nejmene polovina lidi dela pojistku za ucelem "tvorby rezerv" tak jsou to debilove, je to nejhorsi mozny produkt...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)
19. 12. 2011 2:53 | GUREVDenis35
21. 3. 2011 15:42 | dodo
15. 2. 2011 21:02 | Pandora
7. 1. 2011 9:50 | antipojistovak
to clovek co me oznacil za exota - jestlize si nejmene polovina lidi dela pojistku za ucelem "tvorby rezerv" tak jsou to debilove, je to nejhorsi mozny produkt...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 1. 2011 8:34 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 21:33 | ivostanislav
6. 1. 2011 20:53
Citace - Pavel / 06.01.2011 13:57
Kecy, vážený. Představa lidí je taková, že za pojištění dají korunu (ročně) a při pojistné události dostanou milióny (za tašku upadlou ze střechy, protože nechápou principy pojištění). Za slušné pojištění se jim nechce platit, aby ušetřili, sjednávají si sračky. Pak se tváří hrozně rozladěně, že nic nedostali. Osvícených klientů s racionálním přístupem k pojištění je naprosté minimum, vždy mě velmi potěší, když na takového narazím.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 20:42
Citace - antipojistovak / 06.01.2011 13:14
No a co by kámoš dělal, kdyby naboural už 5 dní po koupi auta, ty chytráku? Ale hlavně když umíš smajlíky...
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 20:38
6. 1. 2011 15:40 | Stenly
6. 1. 2011 13:59 | Ivana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 13:57 | Pavel
6. 1. 2011 13:35 | Petra Dusová
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 13:24 | d@n
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 13:14 | antipojistovak
Priklad z praxe: kamos si 5let platil havarijni pojisteni na svoje auto a kdyz po peti letech naboural, dostal od pojistovny cca 17tisic a radoval se jak na tom pekne vydelal. Na otazku kolik ho to pojisteni za tech 5 let stalo odpovedet cca 80 tisic.. PRIMA KSEFT!!! pak uz jenom cumel jak puk :-))))
6. 1. 2011 12:33 | jedlička
Indexace je naprosto zásadním parametrem pojištění, protože praxe jednoznačně dokazuje, že klient, který uzavře pojistku na ni "zapomene" a pokud dojde k pojistné události za "X" let, nemá k dispozici adekvátní pojistné plnění.
6. 1. 2011 11:26 | Petra Dusová
Děkuji
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 1. 2011 10:53 | Kateřina
6. 1. 2011 9:35 | Matěj