Navýšení může v kontextu peněz znamenat zvýšení částky nebo hodnoty. Může stoupat hodnota něčeho, co má cenu, ale také se může jednat o zvýšení cen nebo obnosu peněz. Příkladem může být zvýšení platu, tedy situace, kdy za svou práci bude zaměstnanec pobírat více platu. Zvýšení cen znamená, že spotřebitelé platí za daný produkt více. Toto navýšení může být způsobeno jak konkurencí, tak proměnou cen na trhu. Zvýšení kapitálu odkazuje na navýšení peněz, které daná společnost vlastní. To zahrnuje například i zisk dalších finančních prostředků od investorů nebo bank.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.
Články | Dušan Hradil | 28. 6. 2001
Když se banky hádají, klient si mne ručičky - možná budou slevy. Ale ne vždy je tomu tak. Pokud jde o poplatky za výběry z bankomatů, čekají nás spíš horší časy. Cena automatové hotovosti půjde nahoru. A ne o málo.
Články | Tomáš Skřivánek | 19. 3. 2002
Leasing loni přes mnohé skeptické předpovědi opět výrazně rostl. Holý finanční leasing ale přestává být atraktivní. Byznys leasingových společností se stále více soustřeďuje na služby.
Články | Dušan Hradil | 9. 12. 2004
Splátkové společnosti se snaží proniknout i na trh zájezdů. Jejich nabídky jsou zajímavé, umožní vám vyřídit všechno na místě a dokonce nemusíte zaplatit ani korunu navíc nad cenu zájezdu. To ale jen za určitých podmínek. Čím lákají splátkové společnosti a co nabízejí banky?