BrandInsight | Radim Zelený | 25. 9. 2024
![Chceme do vedení lidi z generace Z, říká manažer České spořitelny]()
Soužití takzvaných boomerů s mileniály a generací Z se neobejde bez velké míry svobody a zároveň hledání nových cest, říká David Vrba, mentor a šéf týmu People and Culture v České spořitelně. Jednou z těch cest je i stínové představenstvo složené výhradně z mladých lidí, které Spořitelna buduje.
BrandInsight | Hynek Just | 28. 3. 2024
![Zaměstnanci jsou nejlepší indikátor úspěchu, říká šéfka HP]()
Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem týmové práce,“ tvrdí Kateřina Barbier, která se loni v létě stala generální ředitelkou HP pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Komentář | Michal Kašpárek | 17. 6. 2016 | 18 komentářů
![Mlč, ale klidně nám při tom tykej]()
Tykání naordinované seshora celé firmě vytváří iluzi, že náhodné seskupení nahraditelných pracovníků funguje jako kamarádský kolektiv. A pro kamarády přece rádi uděláte práci navíc, nebo snad ne?
Aktuálně.cz | Jiří Hovorka | 12. 6. 2016 | 9 komentářů
![Šéfovi tykej. Nová firemní kultura v obchoďácích]()
„Kdo si nebude s kolegy tykat, izoluje se. A to nedělají lidé, které potřebujeme,“ říká šéf skupiny Schwarz, která i v Česku provozuje obchody Kaufland a Lidl. „Doporučení“ se týká zhruba 375 tisíc zaměstnanců po celém světe. V českém Lidlu si prý zaměstnanci změnu chválí.
Rozhovor | Martin Vlnas | 8. 2. 2014 | 4 komentáře
![Martin Palička: Mít dobře v břiše]()
„Při výběru zaměstnanců se držíme zmrd-free kultury. Cíleně vybíráme lidi, kteří nejsou zmrdi. Takoví lidí by měli být féroví hlavně k sobě navzájem. Všechno začíná u slušných lidí,“ říká Martin Palička šéf firmy Etnetera o tom, jak to ve firmě, která uplatňuje koncept svoboda v práci, dělají, aby se kolegové nesežrali navzájem.
Co se děje | Petra Dlouhá | 23. 3. 2011 | 61 komentářů
![Nové požadavky zaměstnavatelů: striptýz nebo písničku!]()
Hledáte práci? U pohovoru vám slibují pohádkovou budoucnost dlážděnou vydělanými miliony… Zaměstnání snů. První důvod zbystřit. Setkání s realitou pro vás bude hodně hořkou pilulkou. V lepším případě zděšeně prchnete. V horším uvěříte firemnímu mýtu a stanete se otrokem vlastní představivosti. Reálně nezbohatnete nikdy.