Co se děje | František Mašek | 13. 9. 2010 | 4 komentáře
![]()
Klasický běžný účet, který má k dispozici již 92 procent české populace, postupně nahradily balíčky produktů, které umožňují využívat nejen běžný, ale také spořicí účet, internetové nebo mobilní bankovnictví, případně další služby. Jde jen o to přesně vědět, co klient potřebuje.
Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář
![]()
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.
Články | Alena Urubková | 25. 3. 2002
Díky zajímavé a výhodné kombinaci několika finančních produktů a služeb v balíčku PROFIKONTO mohou menší a střední podniky a podnikatelé získat u Raiffeisenbank a. s. výhodnou nabídku pokrývající komplexně jejich potřeby. Zajímavé cenové zvýhodnění některých služeb a produktů samotné Raiffeisenbank je doplněno o slevy na pojišťovací a leasingové produkty partnerských společností v rámci finanční skupiny Raiffeisen.
Články | Dana Chytilová | 6. 10. 2005
![]()
Znáte všechny možnosti vaší platební karty? Víte, jaké služby obsahuje a jaké si lze dokoupit? Vyplatí se například cestovní pojištění, technická asistenční služba nebo sleva na benzín zahrnuté v kartě? Nevyjdou samostatně levněji?