Klienti preferují balíčky před samostatnými účty
Klasický běžný účet, který má k dispozici již 92 procent české populace, postupně nahradily balíčky produktů, které umožňují využívat nejen běžný, ale také spořicí účet, internetové nebo mobilní bankovnictví, případně další služby. Jde jen o to přesně vědět, co klient potřebuje.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)
13. 9. 2010 17:13 | xls
Jak balíčky nemusím, tak by to mohlo být pro někoho s dlouhodobě fixníma potřeba dobrý řešení. Kdyby ovšem banky jednostranně podmínky každou chvíli neměnily, protože pak to samozřejmě ztrácí jakýkoliv smysl.
13. 9. 2010 8:35 | cml11
13. 9. 2010 7:54 | frantisek.masek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 9. 2010 0:19 | Jana