Diskuze - Sberbank CZ, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 75 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 3/4
24. 11. 2021 12:29 | Michal Brettfeld
19. 11. 2021 19:34 | Jana
18. 8. 2021 23:12 | Gombas
9. 8. 2021 10:21 | Zdeněk
5. 7. 2021 17:16 | Petříček
20. 4. 2021 12:17 | Jana
21. 11. 2020 14:35 | David S
18. 11. 2020 15:48 | Vladan
17. 7. 2020 21:28 | Marta
3. 7. 2020 13:37 | Soňa
21. 4. 2020 9:51 | Peter
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 4. 2020 8:50 | Renata
Internetové i mobilní bankovnictví je jak z dob před Kristem, takže jsou naprosto neintuitivní, pokud dojde k chybě, tak ve většině případů hláška není správná, trvalé příkazy se v mobilním bankovnictví ani neukazují, o pokročilých funkcích si můžete nechat jen zdát (jako změny limitů nebo generování QR kódu). Můžete být rádi, když zkontrolujete zůstatek a podaří se vyplnit jednoduchý platební příkaz a zrovna vás to po potvrzení neodhlásí.
Když jsem poprvé dostala platební kartu (kontaktní v roce 2018!), tak mi po třech měsících přišla nová karta s nově vygenerovaným PINem (prý kvůli změně poskytovatele karet, opět kontaktní), který jsem si za poplatek musela opět mohla změnit. V roce 2019 opět nová karta, tentokrát přechod na bezkontaktní (heuréka!).
Co mě tedy naprosto dorazilo je, že mi vypršela platnost hardwarového tokenu během NOUZOVÉHO STAVU a karantény, a banka mě nutí jet přes celé město do pobočky v obchoďáku si ho nechat vyměnit, protože jinak nebudu moci uskutečňovat platby a přihlašovat se do internetového bankovnictví - ani během nouzového stavu nelze zařídit jinak.
No nic, končím a jdu řešit, proč mi nový token ani po týdnu nefunguje.
8. 3. 2020 20:01 | Romana
16. 2. 2020 15:05 | Jana
Citace - MB / 14.06.2018 11:11
NO NAZDAR, TAK TED UZ CEKAM MESIC NA JEJICH DOKUMENT PRO KATASTR, TAK JENOM DOUFAM, ZE TO POSLOU. VCERA TO BYL MESIC A MAJI NA TO 30 DNU.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2020 15:00 | Jana
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 2. 2020 14:58 | Jana
14. 1. 2020 8:46 | Karel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
27. 11. 2019 11:19 | M.
10. 9. 2019 7:57 | L.I.
27. 2. 2019 14:04 | Nilok