Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 75 komentářů)

26. 2. 2019 14:11 | V.

Hrozná zkusenost! Na mesic mi ztratili hypoteku! Sliby nedrzi,priserny pristup. I potvrzeni o urocich mi poslali se spatnou castkou. Hned jak bude mozne refinancuji!!! Radsi si priplatim,nez se s nimi mesice vztekat!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2019 2:51

Nikdy jsem se nesetkal s tak neprofesionalnim chovanim. Nejdrive reknou, ze dosahnete na konsolidaci jakou potřebujete a po tydnu sdělí, ze nedosahnete na nic. Ac ostatni banky se o me perou. Jedina výhoda teto banky je, ze reklamuji nejlepsi úrok . Radeji si procento priplatim a mam služby na urovni u jine banky. SBERBANKu ve Zlíně se vyhnete obloukem., tady si klienta neváží.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2018 11:11 | MB

Velmi negativní zkušenost. Banka mi po splacení hypotéky měla zaslat návrh na výmaz zástavního práva na KN, na tento dokument jsem čekala i přes mé urgence 7 týdnů...neuvěřitelná čekací lhůta mi byla stroze odůvodněna tím, že se to asi ztratilo na poště, podací číslo dopisu mi nesdělili. Až po výmazu zástavy jsem dostala peníze za prodej nemovistosti, takže díky bance jsem dostala peníze z právní úschovy o 7 týdnů později. Od banky odcházím, již jim více nedůvěřuji. Za komplikace se mi nikdo neomluvil. Nikdy více...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2018 22:50 | Anna

Za mě rozhodně jinou banku. Při rušení účtu jsem se setkala s neochotou a paní za přepážkou byla opravdu protivná. Při zrušení účtu vám peníze převedou až za 3 pracovní dny i když by to mohli udělat ihned jako při normálním převodu. Navíc ani po třech dnech se jich tam člověk nedočká a kontroluje účet na smlouvě zda není chyba na straně zákazníka- není! Rozhodne nelituji toho, že jsem si ten účet zrušila a už si u této banky ani žádný nezaložilm...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2017 13:09 | Matouš

Plusy: Bezplatná kreditní karta.
Mínusy: Nutnost použití tokenu pro přihlášení do IB. Internetové bankovnictví je nepřehledné a působí celkově velice špatným dojmem. Mobilní aplikace je prakticky nepoužitelná a působí celkově velice špatným dojmem. Možnost použití mob. aplikace jen na jednom zařízení. V přehledu karetních blokací se někdy stejná platba zobrazí dvakrát. Nelze změnit pin k. karty v IB. Nelze nastavit limity k. karty v IB. Nastavení limitů KK na pobočce stojí 70 Kč. Nelze (alespoň podle smlouvy) nastavit automatické inkaso celé splátky KK do jiné banky. Nutnost používat i jiný produkt banky, aby byla KK viditelná v IB. Nemožnost posílat pouze elektronický výpis. Nešlo mi platit na terminálech v Belgii. Jiná karta fungovala dobře. Přestalo mi fungovat přihlašování do mob. aplikace, telefon zmizel z autorizovaných zařízení. Při pokusu o opětovné přidání nešlo zvolit původní heslo, aktivace v telefonu se podařila až po reinstalaci aplikace a po zadání nového hesla. Přihlášení v mob. aplikaci ale nefungovalo s novým heslem, se starým však ano. Takovýto nepořádek opravdu nevzbudil moji důvěru. Asi po týdnu mi opět přestal přístup fungovat, napsalo to, že musím znovu autorizovat zařízení.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2016 13:55 | Josef Vyskočil

Dnes jsem si chtěl založit účet. Pobočka Praha 4, Pankrác. Po příchodu na pobočku: všechny okénka obsazené, kromě č.1, kde seděla blondýna.Bez klientů. Na obou kasách 2+2 zaměstanci. Na recepci nikdo. Po cca 5 min se ptám blondýny, jak to tu funguje. Po dotazu, co bych potřeboval, jsem vyzván, abych si na chvilku sedl. Sedám si a od lidí přede mnou se dozvídám, že oni již “chvilku sedí 15 min.” odcházím se ptát na pokladnu, jestli někdo pracuje na té recepci. Paní dělá, že mě nechápe a ptá se, co potřebuji. Opakuji svůj dotaz ohledně recepce. Stále dělá, že nechápe a mám se prý posadit. Chci zavolat vedoucího a opět dělá, že nechápe a mám se prý posadit. Trochu jsem si připadal jak ve vietnamské tržnici, když chcete něco reklamovat… Blondýna na 15 cm podpatcích se během 15 min stačila třikrát projít po hale. Po 15 min strávených zbytečně v této pobočce odcházím…lidé, kteří čekali přede mnou čekali dál…TAKŽE: Za mě SBERBANK NEBRAT!
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 12. 2014 16:26 | jaroslav

Dobry den.Chtel bych se podelit o mou zkusenost s zberbankou.Je to banka ktera neco jineho slibuje a neco jineho dela.Mesic mi tahali za fusekly az jsem to vzdal.Soveti no.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 5. 2014 16:03 | Loreley

Moje zkušenost se Sberbank bohužel skončila dříve, než mohla začít. Při srovnání spořících účtů na webu mi vyšla nejlépe hned po mBank, kde už účet mám. Nabízeli 1,6% na spořícím účtu bez dalších poplatků (pouze 18,- Kč za odchozí platbu). Plus možnost on-line založení účtu - pro mě zásadní. Po vyplnění on-line formuláře mi bylo oznámeno, že mě do 3 dnů zkontaktuje pracovník banky. Nestalo se tak. Po 3 týdnech jsem o tom banku informovala prostřednictvím formuláře zpětné vazby. Nestalo se opět nic. Zkusila jsem tedy vyplnit formulář pro založení účtu znovu. Opět bez reakce. Tímto pro mě končí veškerá i budoucí spolupráce se Sberbank, která o nové klienty evidentně nemá velký zájem.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 2. 2013 21:55 | anicka

nejhorší banka, nikdy víc...
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2012 20:56 | Andrej

Na Slovensku to iste a ako bonus platíte už aj za otvorenie dverí v banke. Zďaleka sa im vyhýbajte.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 4. 2010 12:26 | Pavel Rejn

Mám špatnou zkušenost, zapomněl jsem poslat 592 Kč a po roce mi bez jakéhokoli uponínky nebo upozornění přišel platební rozkaz na 6720 kč – pozor jsou to banditi
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 7. 2007 18:44

Vyhýbat se nejraději velkým obloukem. Pracovnící sice příjemní - ale velmi neinformovaní a navíc hrozné služby!! Každou maličkost musíte řešit na pobočce - i opakovaně - internetbankingem počínaje kontokorentem a jeho nastavením konče!! Heslo "Důvěra spojuje" zůstalo v zahraničí!
+74
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2005 20:58 | pampelka

Cenově přijatelná, příjemní pracovníci, odborná pomoc, pohodlí, srozumitelné podmínky... Pohoda, super. Doporučuji.
+85
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2003 12:22

Bezproblemova, relativne provozne levna banka. Zadne fronty, pozorna obsluha. Snad jedinym nedostatkem je jejich ponekud zastaraly "internetbanking".
+51
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2001 10:16 | urubkova

Oslovila me jejich kampan tady na serveru (to vyskakovaci okno) a tak jsem k nim dal penize. Byli mili, takze je chvalim.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 4/4

4

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Skřivánek

podnikatel, agentura Skřivánek

Michael Tretter

podnikatel, Tretter’s Bar

Pavel Skřivánek
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 5 duelů
×
Michael Tretter
ÚSPĚŠNOST
25,00 %

z 4 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services