Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 152 komentářů)

13. 9. 2021 12:59 | Aleš

Já refinancoval hypotéku z Raiffeisenbank do jiné banky. Neskutečně protahování odchodu. Na vše mají 30 dnů a přesně dodržují. Nešel bych už k nim ani kdyby měli nižší úrok.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 8. 2021 10:01 | Petra

Hypotéku u RB nedoporučuji, pyšní se rychlostí, ale je to ztráta času, vše se protahovalo. Mají nesmyslné požadavky, dělají z lidí blbce. Před uzavřením hypotečního úvěru jsem to zrušila a jako dlouholetý klient RB jsem s radostí odešla.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2021 17:31 | VaZu

Rušit účet online, to nedělá skoro žádná banka. V 99% chtějí banky osobně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2021 17:29 | Emma

Rušení účtu online nedělá skoro žádná banka.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 7. 2021 17:17 | Zuzka

Tak tohle mě pobavilo.:) Poplatek 19Kc platit nemusíte, přihlašovat se můžete zadarmo, když máte aplikaci RB Klíč, přes kterou se do IB dostanu daaaleko snadněji, než přes nějaké SMS (které už stejně nejsou). Do apky se přihlašuji přes 4 čísla, to mi tedy těžké nepřipadá ?? Taky nechci mít 50 aplikací v telefonu, ale raději oželím apku na hubnutí, na vaření, solitaire a podobné pecky, abych tam měla tu bankovní. Kartu jsem si vyzvedla na pobočce, kdo nechce na pobočku, tak holt musí na poštu. Jak to mají poslat, holubem? Vyřídit vyzvednutí karty na pobočce RB nebo na poště, je pro mě velký rozdíl. Pošta je fakt o nervy. Když to jde, poštu obcházím obloukem. Že jste čekala 2 měsíce na kartu je chyba pošty a ne Rajfky, jak správně uvádíte. Tady se RB musím trochu zastat, tady to nevypadá úplně na chybu v bance.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 7. 2021 11:52 | Tomas

Často jsem se setkával s velmi amatérským / garážovým přístupem. Dáma na infolince po mě doslova 15 minut štěkala, než pochopila o co vůbec jde a že je problém na jejich straně. Účet nelze zrušit prostřednictvím datové schránky (což je totální garáž), pouze osobně nebo úředně ověřeným dopisem.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 7. 2021 23:29

souhlas
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 7. 2021 23:27 | Kuba

RB opravdu nedoporučuji, pracoval jsem cca 10 let v jiné bance, po odchodu jsem si u nich založil eKonto Komplet, nejenom, že mi jejich operátor tvrdil, že mám Chytrý účet, ale nebyly schopni ani sdělit jaká je skutečně výpovědní lhůta při výpovědi účtu. Při komunikaci byly velmi arogantní a nechtěli pochopit, že nechci aby mne do budoucna, kdy už nebudu jejich klientem oslovovali. Hrůza NEDOPORUČUJI!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2021 12:17 | Markéta

Hrůza a děs. Poplatek 19 korun za přihlášení do on-line bankovnictví pomocí sms považuju za drzost. Nakonec to člověka donutí nainstalovat si jejich slavný RB klíč (štve mě to, nechci mít v mobilu padesát aplikací, které vůbec nepotřebuju). V životě jsem se nesetkala s něčím tak neintuitivním a nesmyslně složitým jako přihlašování do e-bankingu Raiffky. Na kartu jsem čekala dva měsíce, protože ji pošta dvakrát ztratila (kdo proboha v 21. století posílá důležité věci poštou??). Jsem zvědavá, jestli dostanu slíbený bonus, abych tuhle hrůzu mohla zrušit. Jestli k tomu zase budu potřebovat dvacet ověření, kódů a poplatků, asi to radši oželím. Opravdu nedoporučuju.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 5. 2021 15:37 | Išek

Založit účet za pár minut? Hodně přehnaná reklama RF. V mém případě založit běžný úkon trval téměř 3 měsíce!!!
Online založit účet s bonusem 3 x zamítli ( veškeré podmínky jinak splněny). Hromada telefonů, operátoři si problém přehazovali, jeden na druhého, někteří spekulovali, zkusím znovu.., reklamace, na pobočku v době bezkontaktních vládních omezení s covidem. Na pobočce účet s bonusem neumí, pouze zvládli doplnili reklamaci. Občas mezi reklamacemi zavolal nový operátor z RF o nějakých předchozích reklamacích nevěděl, vždy zjistil, že založ účet s bonusem neumí ani přes kurýra. Vyjádření z reklamací, pouze technický problém. Specifikovat blíže banka odmítá. Další kolečko znovu mám jít na pobočku, bonus dostanu následně jako omluvu bez plnění podmínek. Pak změna, podmínky pro bonus dál platí. Na POČTVRTÉ online žádost prošla. Jak dopadnu s bonusem zjistím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 13:07 | Zuzka

Takhle zlou zkusenost mam poprve. Ze se obcas neco nepovede je normalni. Ale ta komunikace!!! Po mailu nereaguji. Sms posilaji z brany, na kterou nejde odpovedet. No a kdyz volam, tak si to zapisou, ze zadaji pozadavek a druhy den me kontaktuji - nikdy to neudelali. Primo odpovedet mi neumi a prepojit ze nemuzou. Takze absolutne zadny zpusob, jak problem vyresit. Smutne.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 5. 2021 7:49 |

Stejná zkušenost. Já jsem už i skončila.... Jak šel účet pěkně založit on-line, tak zrušit už tak jednoduše nejde!!! Musíte na pobočku. Je to banda amatérů!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 4. 2021 15:35 | CSA

Taky Vám to po rozkliknutí SMS odkazu hodí chybu? Mě též, už asi 10x. Odepsali mi, ať zkusím jiný prohlížeč, nebo smazat cache, no zkusil jsem to i na zcela novém telefonu v Chrome i Safari, na PC v Chrome i Safari a vždy stejná hláška. Takže ještě jsem s nimi ani nezačal a už mám chuť skončit...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 4. 2021 21:14 | Pavel

Dnes jsem se snažil celý den založit účet pro převod Konta ING. Bezvýsledně, pořád mě to ženě na pobočku. Napsal jsem reklamaci a pokud to neopravi, končím.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2021 0:32 | Tomáš

Mám účty u tří bank v ČR - ale Raiffeisenbank je z nich jednoznačně nejhorší! Skončila mi platnost občanského průkazu - u dvou bank stačilo naskenovat novou občanku do internetového bankovnictví a nemusel jsem nikam chodit, ale u Raifky nic takového samozřejmě nelze - je nutné jít osobně na pobočku ukázat novou občanku. Opravdu vrchol, zvláště teď v době covidové. Dále RB nutí klienty k přechodu na tzv. RB klíč - přihlašování do IB pomocí chytrého telefonu, takže si musíte do mobilu stahovat zase jakousi hloupou a zbytečnou aplikaci, ověřování pomocí SMS stojí 19 Kč měsíčně!!! A do třetice, vrcholem všeho bylo, když mi bankéř z RB telefonoval, abych se dostavil na pobočku pohovořit si o mých investicích, přičemž pět dnů předtím jsem tam byl ukázat tu novou občanku. Takže s Raifkou budu pomalu, ale jistě končit, protože jejich středověký přístup je fakt tragédie - na jednu stranu hlavně všechno on-line, musíte si stáhnout aplikaci, ověřování otiskem prstu a podobné hovadiny, na druhou stranu při sebemenším problému si vás předvolají na pobočku a když se vám tam jít nechce, vyhrožují okamžitým zrušením účtu. Neschopná neflexibilní banka – rozhodně nedoporučuji!
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 3. 2021 11:03 | Pavel

Zdravím jsem neštastný se spořícím účtem. Měsíčně tam střádám 1200. Mám tam naspořeno okolo 50k. Ještě před rokem měsíční úrok dělal cca 32 korun. Letos už to je jen 0,28 korun
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2021 20:02 | Rado

Klamú klamú a klamu....ruky preč od tejto tkz Banky....nemali ani vzniknúť!!! Sa čudujem tatra banke že to dovolila....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2021 21:12 | David Bilek

Chcete peníze na nový vůz, bydlení, konsolidaci, rekonstrukci, nebo podnikání? Jste zaměstnaní, podnikáte, v důchodu, nebo na mateřské? Potřebujete vhodnou finanční pomoc za příznivé podmínky? Tak si nejprve nezávazně zažádejte ať víte, co mohu nabídnout. Pokud s nabídkou budete spokojeni, tak peníze vyplatíme do 24 hodin. Napište si o posouzeni na emailu: davidbilek693@gmail.com
-23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2021 16:00 | Olda

Taky jsem si založil účet na základě 3% SU a nevím jestli po půl roce u nich zůstanu Leda by převzali od Equa kterou kupují mobilní bankovnictví a přestali zpoplatňovat účet v cizí měně a on-line směnárnu
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 2. 2021 15:53 | Milan

Od těch zlodějů co nejdál! Bohužel jsemse taky nechal nalákat na 3% a byla to největší chyba. Naštěstí mám účet ještě u jiné banky. Končím s ní a.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Petr Chmela

podnikatel, Tescoma

Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Petr Chmela
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services