Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)

1. 9. 2019 23:07 | Mrversio

Dobrý den Paulo, prvé řadě České spořitelny nejde o klienta nýbrž o to aby jejich finanční toky v miliardách skončilo v mateřské Este bank.Dávno jsem pochopil proč se jejich kvalita služeb ,tak otřesná a především nejsou nijak dobře zabezpečená. Být Vámi neváhal by ani vteřinu tuto banku opustit a porozhlédnout po jiné ,kteří k Vám budou přívětivější nebo poradí.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2019 19:44 | Paula

Jsem student denního studia a už 2.rokem pracuji (nyní dokonce na celý úvazek)- Loni mi byl schválen kontokorent na 5 000Kč, který jsem měla jako rezervu a téměř jsem ho nevyužila. Jen mám ráda jistotu. Nyní se stěhuji a chtěla jsem kontokorent navýšit - riziko nezaplacení nájmu včas. Žádost mi na Georgi visela týden, tak jsem se raději objednala na pobočku osobně. Tam mi kontokorent zamítli, protože jsem ještě ve zkušební době. Místo návrhu studentského účtu, kde by korent nebyl problém jsem byla postrašena tím, že teď ho nikde dostat nemůžu, dokud nebudou na účtu 3 výplaty. To, že mi zkušebka končí během týdne, že jde pouze o navýšení a dosud jsem vše platila včas, to že jsem student, u ČS mám účet 5 let a ani to, proč ho chci nikoho nezajímalo. Neustálé výpadky George mě už nezaskočí, stejně jako nefunkčnost bankomatu. Jakmile se ustálí má situace, tak s bankou končím.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 8. 2019 22:10 | Jiří