Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 108 komentářů)

30. 8. 2001 0:05

Nemáte pravdu ve smyslu, že se slušní lidé musí podepisovat. "CSdefence" je tady docela jasná identita. Že se "slušní lidé" podepisují, to je zajíčkovina, dost nesmyslná. Ale pravdou je, že by asi nebylo nic divného - a od spořitelny, jejíž image je stále u velké skupiny lidí negativní, by to bylo dokonce žádoucí -, kdyby se pracovník České spořitelny podepisoval svým běžným jménem s e-mailem končícím v doméně "csas.cz". Tohle skrývání se za pseudonym sice vypadá docela lákavě tajuplně, ale tak trochu naznačuje, že Česká spořitelna pořád nedokázala překročit svůj stín, že je to stále stará uprděná kampelička hrající si na banku evropského střihu, na který asi nemá a do kterého ji ani Erste Bank nehodlá dostat. Protože jinak by přeci hrdě znělo podepisovat se namísto "Vaše CSdefence" například "Vaše Klára Gajdušková, mluvčí České spořitelny" (nebo třeba "Liduška Vochmelková, sporoinformátorka"..., jak je libo). Škoda. Činnost CSdefence je sympatická, ale fakt, že se musí skrývat za anonymní mail, už vůbec ne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2001 22:13

Myslíte všechny úřednice, nebo jednotlivou zaměstnankyni ? První možnosti se mi nechce věřit. Ne v dnešní atmosféře, která mezi klientskými pracovníky převládá, ne po tom, co absolvovali, ne podle toho, jak je znám. Pokud Vám nevyhovuje jednání jedné úřednice, zkuste jí to říci, nebo třeba pochválit (pokud si to zaslouží) její kolegyni tak, aby to slyšela... :-) Všude pracují lidé, určitě je to jen nedorozumění. Děkuji Vám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2001 22:04

Pokud Vás příspěvky "CSdefence" urážejí, prosím, nečtěte je. Mnoho lidí prezentuje image a identitu, a myšlenka žádná. Proč netolerujete opak ? Berte to tak, že jsou poskytovány informace tam, kde chybějí, či jsou neobjektivní. Poslední otázka není pro mě. Děkuji za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2001 16:10 | Libor Kantůrek

Nemáte pravdu. Identita JE podstatná. Slušní lidé se v písemném projevu podepisují a vyjádřují tím nejen svou serióznost, ale rovněž úctu ke svému protějšku. Je-li CSdefence opravdu projekt placený Českou spořitelnou, považuji to za nehorázný podvod na všech klientech! Proč by se zde nemohl k problémům vyjadřovat pracovník ČS, pověřený komunikací s klienty?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 8. 2001 13:44 | Jan Hrouda

Upřímně řečeno se snažím své pobočce ČS co nejvíce vyhýbat. Vždy se bojím, za co mě úřednice zase pokárá, že jsem udělal špatně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 8. 2001 22:35

Děkuji za pochopení a zde zrnko naděje: -spořící účet ke sporožiru (inteligentní převod dle zůstatku tam i zpět) je v plánu (zatím je možno spořit k určenému datu vše, přesahující určitou částku, nebo dotovat běžné účty mezi sebou navzájem na určenou částku - "SPOROEFEKT" příkazem), další možností je termínování po telefonu - od září i přes tel.bankéře -přerod není bezbolestný, bude ale stát za to; ona integrace má několik fází, určité kroky již byly provedeny a "válec" má stále dost páry, to tedy ano :-) ženou jej totiž týmy pracovníků, zodpovědné a zainteresované na konkrétních projektech. Migrační efekty klientely jak je tušíte, jsou již delší dobu patrné...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 8. 2001 14:55 | AST

Skupečně se mně podařilo po delších peripetiích dosáhnout i na "své" pobočce zřízení IB a teď se potýkám se stejnými problémy, jaké jsou popisovány výše (absence výpisů, absence "on-line", tedy zobrazení všech pohybů a ne pouze e-operací). Tuším, že interní informační systém ČS není integrovaný a on-line, umím si představit tu obrovskou pracnost se zřízením něčeho takového při "rozměrech" ČS, ale uvítal bych alespoň zrnko naděje, že se něco změní. Pamatuji si, jak dopadl UNISYS (nebo jak se ta firma přesně jmanovala) a protože sám pomáhám inplementovat IIS, myslím si, že jsem v obraze, co to znamená, zlomit návyky lidí a ještě při tom zachovat bezpečnost a spolehlivist. Chci věřit, že ERSTE má sílu "převálcovat" české problémy (i když většina je dědictvím, nebo společným znakem K&K monarchie) a držím palce. Dál mě rmoutí absence spořícího účtu ke sporožiru, jak je to běžné v některých konkurenčních bankách. Odstraněním těchto dvou nedostatků by, myslím, pomohlo získat klientelu, rozčarovanou nad KB, znejistěnou situací okolo IPB, zaskočenou drahotou zahraničních bank (BA-C, Citi),... Zdravím Vás
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 7. 2001 21:21

1.bolístka - v IB se vypisují pouze transakce přes el.kanály - bude odstraněno po integraci systémů. Zatím bude manko informací možno řešit kombinací bankéř klientského centra (místní hovor-podzim 2001)+ výpis. 2.bolístka - spolehlivost SMS - 2/2001:nové funkce-boom uživatelů-kapacitní problémy - bude řešeno po nástupu nového klientského centra (x-násobná kapacita) Děkuji Vám za Vaše připomínky, jedná se o přechodné nedostatky, které budou odstraněny - vydržte ! :-) Zdraví Vás CSdefence
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 7. 2001 17:47

Mam Internet a SMS banking a dost jsem zklaman. V IB se zobrazuji pouze veci zadane pres IB, drivejsi veci (napr. starsi trvale prikazy) ne. Vypis z uctu pouze postou nebo faxem, zadna elektronicka forma vypisu, kterou jsem povazoval za samozrejmost.
SMS banking pred tim nez jsem mel IB slapal bez problemu, ted mam nove konto a slape spatne: na obycejny zustatek na uctu nekdy odpoved dostanu, vetsinou ne. Na infolince odpovedeli nejdriv, ze problem je, ze mam Oskara, pak ze je pretizena sit. Jednim z duvodu bylo, proc jsem vybral CS bylo, ze SMS banking CS byl nezavisly na operatorovi a nepotreboval jsem specialni simku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 7. 2001 20:14

Ano, cena je taková, jak uvádíte, přičemž uznávám, že by mělo být možné ji zjistit z oficiálních internetových zdrojů České spořitelny. Na druhou stranu ale prodej žádného cennějšího produktu nebo služby nezačíná cenovkou - nejdříve se zákazníkovi vysvětlí, k čemu by mu to mohlo být. Suma to jistě není zanedbatelná, ovšem při častém používání se Vám může poměrně snadno vrátit (příkaz za 1/2 ceny, možnost termínování Vašich prostředků, operace s tr.příkazy bez poplatku 30,-Kč...). Uvažte tedy prosím ještě jednou, zda je tato skutečnost natolik nepřekonatelnou překážkou, že byste si IB odepřel a také cenové praktiky konkurence (měsíční pronájem AK,vyšší paušály za službu). Vězte také, že za tím nebyl zlý úmysl a přístup ke klientům, nýbrž trocha prodejní taktiky... :-) Zdraví Vás CSdefence@centrum.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:51 | TGP

Třebas má dovolenou, přejme mu to :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 16:49 | bibiche

A co na to slavne CSdefence? Zda se, ze jim dosly slova!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 7. 2001 12:51 | Satrapa

Dobry den,vcera jsem si chtel nechat zridit internet banking pro svuj sporozirovy ucet. Jake bylo me prekvapeni, kdyz na mne slecna za prepazkou rekla ze budu platit 1250 Kc za kalkulator a to je jeste po 50-ti% sleve. Takze normalne stoji 2500!!! Nikde se nepise na internetovych strankach sporitelny (www.csas.cz), kolik stoji kalkulator, jenom je zminka ze mesicne se plati 5 kc za vedeni sluzby. Tato informace o cene kalkulatoru mne natolik odradila, ze jsem si nenechal zridit internet banking. Rikala ze kdyz to zrusim, ze mi penize za kalkulator vrati, ale mne uz nastvala skutecnost, ze nikde v oficialnich materialech se nevyskytuje tento udaj o cene kalkulatoru. Kdyby to tam bylo, nevazil bych zbytecne cestu do banky, protoze takovyto pristu ke klientum se mi moc nelibi. Bohuzel ho ale nezmenim a tak pisu pouze svuj nazor, jak jsem dopadl. Preji hezky den
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 7. 2001 20:57

O pružnosti se ještě přesvědčíte, katastrof už teď rapidně ubývá, stejně, jako rozzlobených klientů (to se úzce pojí s prvními dvěma atributy) a produkty jsou skvělé vždy pro toho, kdo je skutečně potřebuje - to platí v každém oboru a Česká spořitelna nyní pracuje na tom, aby se dostalo každému, co právě potřebuje. Možná už se tím nudíte, ale : identita není podstatná, důležitá je podstata věcí, o kterých diskutujeme. Děkuji za Vaši pozornost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2001 18:24 | bibiche

Snadná odpověď, potvrzená zaměstnancem ČS: Není to žádný skalní fanoušek tohoto zoufale nepružného peněžního ústavu alias "továrny na katastrofy", ale krycí adresa oddělení České spořitelny, jehož hlavním úkolem je chlácholit rozlobené klienty, potírat kritiky ČS a vysvětlovat podstatu "skvělých" produktu klientům mirně natvrdlým.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2001 20:54

Napsat ČS podnět je možné samozřejmě mailem, o diskusi na csas.cz nevím. Není v mých silách ji tam dostat, ovšem je otázka, jestli by ji některé (i zde se vyskytující) reakce vulgárního typu zcela jistě neznehodnotily.A cenzura-to není to pravé. Která instituce kalibru České spořitelny by provozovala něco takového na své prezentační stránce...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 7. 2001 20:46

Omluva za pozdní odpověď na Váš podnět je na místě, byť není v mé moci tomuto zabránit. Prostředky, jak "uhlídat" diskuse na tomto serveru jsou omezené... K věci: náběh služby byl opravdu poněkud hektický a nevylučuji, že některé (asi měnší) pobočky, jejichž klienti o podobné služby ve vetšině nejeví zájem, jej poněkud "vypustily". To je však neospravedlňuje, pochopitelně. Nyní (znovu omluva za mé zpoždění) by už ale takový problém nastat neměl, navíc by se Vám mělo podařit obdržet nový typ autentizačního kalkulátoru (za stejnou cenu) - vše zlé je tedy k něčemu dobré, pokud jste ještě nedosáhl svého. Děkuji Vám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 7. 2001 23:42

Lidovky.cz 13/7/2001 Rakušané odstartovali letos v České spořitelně řadu změn Nový styl řízení, propouštění a zvýšení konkurenceschopnosti. To je rok České spořitelny pod novým majitelem - - rakouskou Erste Bank. PRAHA - Loni v červenci zahájil nový majitel České spořitelny - rakouská Erste Bank - výkon svých vlastnických práv. Během dvanácti následujících měsíců prošla spořitelna pod správou svého rakouského majitele výraznými změnami. Posledními z nich jsou změny log a názvů společností ve finanční skupině České spořitelny. Konkrétně Spořitelní investiční společnost se bude nově jmenovat Investiční společnost České spořitelny či kupříkladu ČS-Stavební spořitelna se přemění na Stavební spořitelnu České spořitelny. Nová loga prý zvýrazní příslušnost ke skupině Erste Bank. Změny log a názvů přitom nebudou lacinou záležitostí. Náklady na nový design přijdou spořitelnu podle šéfa marketingu Václava Kubaty na půl až tři čtvrtě miliardy korun. Další peníze spolkne celková rekonstrukce poboček banky. Propouštění tisíců úředníků Kromě zavedení nové ˝vizáže˝ spořitelna pod vedením nového managementu dosazeného Erste Bank výrazně zeštíhluje. Celkový počet zaměstnanců tuzemské bankovní trojky se snížil z 15 500 zaměstnanců na konci roku 1999 na současný počet ve výši zhruba třináct tisíc. Ke konci roku 2002 chce vedení České spořitelny snížit počet svých zaměstnanců na deset tisíc. Propouštění ale není jedinou změnou. Česká spořitelna totiž přitvrdila i vůči konkurenci. Prosadila zvýšení poplatků, které ostatní banky platí za využívání spořitelních bankomatů svými klienty. Výrazné zdražení mezibankovních poplatků znepříjemní život bankovním domům, které nemají vlastní síť bankomatů, ale zároveň mají drobné klienty z malých měst a obcí. Tam je totiž často jediný bankomat, který vlastní právě spořitelna. Při zvýšení poplatků za využívání spořitelních bankomatů by mohlo dojít k odlivu klientů těchto bank do spořitelny. Krokem proti konkurenci, který však potěšil každého zájemce o hypoteční úvěr, byla nabídka zvýhodněných hypoték. Na nabídku spořitelny byly přinuceny reagovat snížením úrokových sazeb i ostatní hypoteční banky. ˝Česká spořitelna se však ještě bude muset od své rakouské mateřské společnosti ještě hodně učit. Pro spořitelnu bude důležité právě převzetí kultury samotné Erste Bank,˝ říká analytik společnosti Patria Finance Jan Hájek. Podle jeho názoru by se to mělo projevit například v převzetí úvěrových procesů. Děkuji za pozornost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 7. 2001 9:54 | smutnak

Kdo se skryva za CSdefence ???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 6. 2001 21:30 | cs-defence

Velmi potěšitelné konstatování, děkuji Vám za něj. Přeji Vám, aby tento Váš pocit byl trvalý a České spořitelně, aby jej mělo stále více klientů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Tomek

podnikatel a investor, zakladatel NetCentrum

Eva Štěpánková

podnikatelka, Ryor

Ondřej Tomek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Eva Štěpánková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services