Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 108 komentářů)

12. 10. 2001 8:53

Pro mě byl sporotel taky nepochopitelný, než jsem našel toto: http://sweb.cz/vx
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 9. 2001 2:13 | AST

Nekončete příliš brzy, je milé neházet hrách na stěnu, ale mít také odezvu na své nářky a zklamání. Byť neoficiální, přesto velmi příjemnou. U žádné jiné banky jsem nic jiného na těchto stránkách neviděl (ale také ne všechny jsem prohledával) a bylo by jim "obrany" věru třeba... To jsem se zase pobavil, když se mně vinou mé neinformovanosti zablokoval "kalkulátor". Víte, že nemůžete zadat dva stejné příkazy, lišící se jen variabilním příkazem, příliš brzy po sobě. Já už ano. Stálo mne to půl dne vyřizování na pobočce. Strach, který čišel z paní vedoucí, když se bála, že si na ni budu někde stěžovat za neznalost její a jejích podřízených mne zcela ochromil a ohromil. Neděste své zaměstnance tolik! Strach není nejlepší motivací. Jsem přesvědčen, že ona paní neměla sebemenší vliv na to, že z I-bankingu byl vyškolen na její (dost velké) pobočce jen jeden člověk, a ten byl zrovna nedostupný. Doufám, že nové image povede i zlepšení technického zázemí mimopražských poboček, jediný telefon s přelomenou šňůrou v bance se stamiliónovými zisky, pracovní prostředí, jako před dvacíti lety, ts, ts?!?! Mnoho zdaru!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 9. 2001 1:59 | AST

Opět ty mé překlepy po půlnoci. Má být "na západě", i když ten nový tvar je také zajímavý....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 9. 2001 1:56 | AST

Zkuste sem-tam někoho pochválit. Třeba i toho řidiče v tramvaji. Uvidíte, že to zvedne náladu jemu i Vám. A svět bude mnohem hezčí a lidé se možná začnou na sebe usmívat i v Čechách, nejen "na záúpadě". To je vše.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 9. 2001 21:10 | CSdefencecentrum.cz

Děkuji panu Čábelovi za upozornění na jeho příspěvek e-mailem a k věci: Identita CSdefence již byla probírána, nemám, co dále sdělit k této otázce. Ani infolinka, ani PR - takže bohužel neoficiálně a pod jménem CSdefence - o změně úvaha pouze v tom směru, že tato činnost skončí - pravděpodobně již brzy nebude mít smysl (příčinu-nápravu dezinformací a pomluv). O změně fukčností Sporotelu obdrželi všichni klienti služby osobně adresovaný dopis odeslaný 14.2.2001 z centrály České spořitelny, podepsaný členem představenstva a NGŘ panem Martinem Škopkem, který o věci informoval a v příloze obsahoval přímý popis nejčastějších funkcí a možností získat další informace včetně kompletního návodu.Pravděpodobně k Vám zásilka nedorazila, což je mi líto. Neumím si představit (při množství funkcí nové varianty), jak do jednoduchých kódů obsažených v SMS zprávě vměstnat data operací - znáte-li jej,angažujte se. Ale perspektivně není SMS komunikace, zválště pak v aktivních operacích, cílovým produktem. Ovšem (jak již bylo uvedeno), musíme podporovat to, co je dostupné. A SMS jsou nyní nejdostupnější, nemluvě o jejich popularitě. S oddělovacími znaménky mám též zkušenost z praxe, poradili dokonce na zelené lince 0800/129129 (nyní 0800/207207)- je-li problém, řešte jej. Ale to Vy děláte, jak vidět. Poplatky za telefon ? SERVIS 24 ! Vzhledem k datu Vašeho příspěvku mě překvapuje, že o službě nevíte. Prosím, podívejte se na výpis z účtu za srpen, nebo volejte 0800/207207 - potěší Vás.... :-) Obecně: nebudu obhajovat chyby, omyly, neprofesionální poklesky... Na druhou stranu ale není na světě ústav ten, který by se zavděčil lidem všem a též žádný negarantuje 100% bezchybnost. Stalo se, a každého profesionála mrzí (ať již předpokládáte cokoli), když má klient problém ze zavinění banky. Doufám, že již brzy pocítíte změnu - ne, garance oněch 100% nepřijde, ale neměl by být problém napravit cokoli. Děkuji Vám za důvěru kterou dáváte České spořitelně. CSdefence@centrum.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 9. 2001 20:01

Odstavce se bohužel v HTML formátování ztratily, takže se omlouvám za zhoršenou čitelnost mého dlouhého příspěvku. Miloš Čábel
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 9. 2001 19:59

Poplatky za účetní položky mi přijdou taky hrozně nepříjemný,asi emigruju do anglie. Úroky z peněz na běžném účtu nepotřebuji, na spoření jsou jine produkty. Mám ale několik připomínek k "CSdefence": Proč se jako zaměstnanec ČS skrýváte za anonymní mail? Stydíte se za svoje jméno? I operátoři infolinek se představují svým jménem. Takže bych očekával totéž od vaší podobné pozice. Minimálně je to slušnost. Tedy alespoň podle mě. Co se týče SMS bankingu: používám jej už déle než rok a žádný dopis o změně systému mi nepřišel. Natož s nějakou příručkou. Vše jsem zjistil až když mi nefungovaly poslané SMSky. Infolinka nefungovala (několik dní jsem se na ni marně pokoušel dovolat - několikrát denně) a to že se SMS zadávají jinak jsem se dozvěděl až z internetu, kde byl naštěstí k dispozici návod. Ten návod je sice podle mě strašně nepřehledný a složitý, ale po značném úsilí se dá zjistit, jak zadat SMS. Ale i tak je ten systém značně divný. Když v dotazu zadám hvězdičku místo desetinné tečky (nebo se zadává čárka?), tak mi žádná odpověď nepřijde. Systém ji prostě zahodí. A to jsem si myslel, že to tak zadávat jde. I v návodu o tom něco píšou. Pak jsem to zadal s čárkou a přišla mi chyba, že mám zadat tečku. No tak napotřetí, Hurá. A co se týče placení za telefonáty - jsem pro, kdyby se zavedla nějaká ta bílá (nebo modrá?) linka - platil bych místní hovor a zbytek spořitelna - proč mají být pražáci pořád ve výhodě? A sporoinvest? Chtěl jsem zavést dva pravidelné roční odkupy. Prý to ale nejde v jeden den a na středisku by se to nespárovalo. S tím druhým mám prý dojít za dva dny. Asi za týden udělala jiná pracovnice při zadávání toho druhého příkazu drobnou chybu (datum), tak ten příkaz zrušila a zadala znovu. Najednou to šlo v jednom dni. Takových drobných příhod je bohužel víc, a i když jsem celkem klidný člověk a nad spoustou věcí flegmaticky mávnu rukou, tak mě spořka občas dokáže vytočit až k nepříčetnosti. Ale doufám v lepší budoucnost. Ale pokud budou problémy u tohoto ústavu pokračovat, tak fakt půjdu jinam.
Miloš Čábel
PS: Spořka by měla zavést, pokud nefunguje nějaký její bankomat, tak by měla umožnit výběr u nejblišžího automatu (konkurenčního) bez těch hrozných poplatků. Proč mají klienti sponzorovat nespolehlivost zařízení ČS?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2001 18:28

Dobrý produkt.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2001 12:50 | SkrivanekT

Člověk by od spořitelny apriori čekal jenom to špatné, ale zdá se mi, že se čím dál tím víc lepší. Přiznávám, že mě překvapili.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2001 7:59

Používám již 10 let a jsem spokojen.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2001 2:13 | Petr Procházka/alexcs@seznam.cz

Pro mě je sporotel nepochopitelný, jsem totiž technický antitalent. Blouděním po internetu jsem našel velice zajímavý program, který i pro mě nepochopitelný systém sporotel objasnil. Vyberete si operaci, zadáte tam totiž všechny potřebné údaje zmáčknete jakési tlačítko a kód máte v plném znění, který jenom opíšete do mobilu a odešlete. Všechno se mi povedlo na první pokus. Myslím že s tímhle programem měla přijít spořitelna a ne nám cpát nějáký bichle papírů. Zkuste ho je na stránkách: http://www.sporotel.vyrobce.cz/ a můžete si ho tam stáhnout je totiž zadarmo, Ale musím říct, že sporotel je skvělá věc a jsem rád, že jsme tak na úrovni, že homebanking tu je a funguje.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2001 10:54

Jen abychom byli ve svém povolání všichni takoví profesionálové, jak to tu požadujeme... Osobně zažívám spíše rozčarování nad ochotou prodavačů, nad znalostmi pracovníků informačních oddělení, nad solidností a spolehlivostí služeb různých firem (bez rozdílu velikosti). Souhlasím s Vámi, ale připojuji doušku: zkontrolujme si, zda je zameteno i před vlastním prahem ! (o Vás se, zdá se, nemusíme bát)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 9. 2001 12:21 | jurcek

To snad CSdefence nemyslí vážně!!! Chválit úřednici na přepážce? Její jedinou pochvalou je její plat a laskavost a uctivost ke klientům povinností. To abychom za chvíli začali chválit i řidiče tramvaje, že s námi dojel až na konečnou!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 23:22

Zajímavý námět - pro csas@csas.cz - nemám možnost ovlivnit. Ale děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 23:15

Souhlas i nesouhlas - a poděkování. A ještě jeden údaj k použití pro Vás: kgajduskova@csas.cz... Ani stopa po exhibicionismu či grafománii, věřte. Čistě zájem o věc. Anonymní - neplacený a nefalšovaný atd... Nyní je na pořadu myšlenka, zda bude tato činnost nadále potřebná. Transformace pokročila, změny se rýsují, nový design na obzoru - možná, že už by to bylo spíše na škodu... Uvidíme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 23:05

To je tedy osud ! :-) Těší mě, že to berete takto a doufám (s reálným předpokladem) ve zlepšení..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 23:02

Jaká radost:argumenty ! Těší mě, že jste byla se sporožirem spokojena. A to přesto, že z Vašeho nového pohledu je drahé. Ale to souvisí s celkovými podmínkami na trhu a historií. Až budou banky tak kapitálově silné, jako na ostrovech, až nebude mezibankovní převod zatížen 2,-Kč od centrální banky (a to je nejnižší sazba!), až nebudou datové služby Českého telecomu stát Českou spořitelnu 1 miliardu ročně, až..až..až.. - potom se můžeme porovnávat s Bank of Scotland - až budou náklady na podobné výši. 100,-Kč - příliš peněž? Nu, až budou klienti českých bank považovat za samozřejmé hradit své závazky, nebudou banky podobné "jistiny" vyžadovat... Stav v bankomatu/internetbanking jste správně odložila, to by nebylo fair hodnotit teď... Prostě všude je něco dobrého a špatného. A to nemluvíme o některých konkurenčních produktech v ČR, že... Děkuji Vám!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 18:44

Dobry den, od ledna jsme zacali pracovat ve Skotsku a proto jsme si zridili i bezny ucet u Bank Of Scotland. Do te doby jsme meli zkusenosti pouze se sporozirem CS, se kterym jsme do te doby byli spokojeni. Na rozdil od Sporozira nema bezny ucet Bank of Scotland zadne uroky, ale: - pri zalozeni uctu jsme nemuseli davat zadny zakladni vklad (u CS 100 Kc), cili stav uctu byl do prvni vyplaty 0. - za trvaly ani jednorazovy prikaz si banka neuctuje ani penny - za vyber z bankomatu si banka nauctuje ani penny - za jakykoliv vyber, prevod na jiny ucet si banka neuctuje ani penny Proste na uctu mame presne to, co jsme tam dali, krome toho, co jsme si sami odebrali. Vypisy nam nechodi jednou mesicne, ale ctvrtletne, ale to neni problem, protoze si stav uctu muzeme zkontrolovat v kazdem z bankomatu. Dale si penize muzeme vybirat v bankomatech vetsiny bank - a jak jinak nez bez poplatku. Zato u nas nas mame na sporozirovem uctu porad mene - vypisy, vedeni uctu,... Kdyz tady kolegum vykladam, ze u nas se plati kazda transakce, tak se jim to nechce ani verit. A moje otazka tedy je, jakto, ze to nejde u nas? Myslim, ze by se take vetsina lidi prijala ucet bez uroku, ale take bez stalych poplatku? Dalsi vec je Internetovy pristup - opet bez polatku, tj. bez kalkulatoru. Ze by to bylo mene bezpecne? A samozrejme vidime i transakce, ktere nebyly provedeny via www. Ale to tu bylo prislibeno, tak se nechme prekvapit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2001 14:29 | Jan Hrouda

Bohužel mám smůlu jenom na jednu úřednici. Vždycky čekám ve frontě, která postupuje tak, jak se uvolňují přepážky, a na mě vždycky vyjde ONA. Až budu někdy vedle, tak budu chválit. Určitě! :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2001 0:15

Nevyplatilo by se zavést dvě varianty služby? Paušál versus volání na běžnou linku? Vzhledem k tomu, že nabízíte variantu druhou by to znamenalo spíš potenciál dalších příjmů, než vícenáklady. Technologicky by to neměl být problém. Není tomu tak?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Meda Mládková

sběratelka umění a podnikatelka

Marek Dospiva

podnikatel, Penta

Meda Mládková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Marek Dospiva
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services