Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Dvořáček
podnikatel, Rudolf Jelínek
Ivan Langer
politik a podnikatel
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Co bylo jen pro bohaté, dostali všichni. Jak spořitelně přibývají klienti
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
7. 4. 2020 7:57, Markus
Tak já jsem úplný opak toho, co popisuje článek.
Nechci se vídat s nějakým bankéřem, už vůbec nechci, aby mě někdo otravoval hovory, jestli mi něco nechybí nebo jestli jsem nezapomněl pin proboha, když něco snad chci, tak si o to zažádám.
Co je snad nejhorší, tak určitě nechci, abych byl někde na pobočce, vedle bankéř a teď by probíhal videohovor s někým, kdo mě natlačí do převodu smlouvy třeba elektřiny, asi nic trapnějšího si neumím představit. Já si chci najít dodavatele na internetu, po dlouhém procházení všech možností, ne to co si myslí někdo, že je pro mě lepší.
Moc nechápu, jak tenhle koncept “otravování a neustálého vídání se” může fungovat s někým jiným než s důchodcem, který za totáče nic jiného ani neznal.
Osobně mám úplně nejradši, když jde vše udělat přes mobil, nemusím nikam chodit nebo volat, a věřím, že nejsem sám.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
7. 4. 2020 8:18, anna
Mám čsas ráda.Bankéř mě oslovil a ušetřil plno času.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)
8. 4. 2020 21:54 | Petr
8. 4. 2020 17:54 | radeji anonym
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 4. 2020 17:47 | radeji aninym
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 4. 2020 17:38 | radeji anonym
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 4. 2020 17:35 | radeji anonym
7. 4. 2020 17:37 | xls
7. 4. 2020 16:20
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 15:46 | Škodolibka domácí
"Naším cílem rozhodně není prodej, jde o péči o klienty."
7. 4. 2020 14:11 | JAna
Citace - marxista-leninista-maoi sta / 07.04.2020 13:10
Nedělejte si falešné naděje. Vy zůstanete chudý duchem nezávisle na společenském zřízení.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 13:10 | marxista-leninista-maoista
7. 4. 2020 12:50 | qwertz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 12:33 | občan
7. 4. 2020 11:30 | Jarda
Citace - kalich / 07.04.2020 10:52
No vidíte. A jinde byste tohle měl i bez té ztráty peněz na burze.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 10:52 | kalich
7. 4. 2020 9:56 | qwertz
Mimochodem i technologicky gramotny klient nemusi byt schopen pouzivat IB Spořitelny (viz George) :)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 9:52 | qwertz
Tím ale výčet výhod končí. IB George je naprostý nefunkční paskvil, který aktuálně znemožňuje používat ČS jako hlavní banku, pokud klient od banky očekává něco víc, než úhradu inkasa a ojedinělý jednorázový příkaz k úhradě. Paradoxně nejlíp jsou na tom ti zmiňovaní klienti, co IB vůbecn nemají :)
Koncept MZF je naprosto směšný. Jeho jediným cílem je maximálně podchytit klienta a prodat mu co nejvíc produktu skupiny banky. Klient je pak ještě přesvědčen, jak skvěle se o něj postarali. Napřiklad jim nevadilo v minulém období vesele prodávat konzervativním klientům dluhopisové fondy, i když bylo 100% jasné, že vzhledem k situaci na trhu na tom nasledujicich nekolik let nelze vydelat (viz mnohdy dokonce zaporny vynos do splatnosti). MZF tedy fakt ne, snad jen v pripade, ze danou kombinaci produktu (ucet + neco) stejne z nejakeho duvodu vyuzivate - v tom pripade staci pozadat, at vas neotravuji. Pak to funguje.
7. 4. 2020 8:47 | občan
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 8:32 | Jarda
Citace - anna / 07.04.2020 08:18
CSAS. Tak tomu říkají jedině zaměstnanci banky.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 4. 2020 8:31 | Jarda
7. 4. 2020 8:18 | anna
Stránka 1/2
Předchozí