Co bylo jen pro bohaté, dostali všichni. Jak spořitelně přibývají klienti

Jiří Hovorka | rubrika: Rozhovor | 7. 4. 2020 | 22 komentářů
Na současnou krizi jsme připraveni lépe než jiné banky, říká v rozhovoru Marek Blaha, šéf distribuce České spořitelny. Popisuje třeba, co banka dělá pro desítky tisíc seniorů, kteří nemají internetové bankovnictví a jsou tak odkázáni na pobočky. A přidává třeba i čísla o tom, jak spořitelně roste počet klientů, za což může technologický pokrok i nasazení bankéřů. Těm vzkazuje, že propouštění ani přes krizi nehrozí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 4. 2020 7:57, Markus

Tak já jsem úplný opak toho, co popisuje článek.

Nechci se vídat s nějakým bankéřem, už vůbec nechci, aby mě někdo otravoval hovory, jestli mi něco nechybí nebo jestli jsem nezapomněl pin proboha, když něco snad chci, tak si o to zažádám.

Co je snad nejhorší, tak určitě nechci, abych byl někde na pobočce, vedle bankéř a teď by probíhal videohovor s někým, kdo mě natlačí do převodu smlouvy třeba elektřiny, asi nic trapnějšího si neumím představit. Já si chci najít dodavatele na internetu, po dlouhém procházení všech možností, ne to co si myslí někdo, že je pro mě lepší.

Moc nechápu, jak tenhle koncept “otravování a neustálého vídání se” může fungovat s někým jiným než s důchodcem, který za totáče nic jiného ani neznal.

Osobně mám úplně nejradši, když jde vše udělat přes mobil, nemusím nikam chodit nebo volat, a věřím, že nejsem sám.

+41
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 4. 2020 8:18, anna

Mám čsas ráda.Bankéř mě oslovil a ušetřil plno času.

-9
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

7. 4. 2020 8:14 | Fantomas

Článek na mě působí, jak placená reklama. Každopádně mi to ale přijde jak popis toho, jak si přesně fungování banky nepředstavuji. Chlubí se tím, že platí armádu lidí, co obvolává klienty a vnucuje se jim otázkami typu, jestli znají PIN? Kdybych ho asi neznal, tak už jsem to řešil snad sám od sebe... Já to chápu jako otravování za účelem vnucení nějakého produktu, který většinou ani nepotřebuji. A podstrkování energií z jejich skupiny - to mi spíš přijde, že to není banka, ale organizace pro podomní prodej...
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2020 7:57 | Markus

Tak já jsem úplný opak toho, co popisuje článek.
Nechci se vídat s nějakým bankéřem, už vůbec nechci, aby mě někdo otravoval hovory, jestli mi něco nechybí nebo jestli jsem nezapomněl pin proboha, když něco snad chci, tak si o to zažádám.
Co je snad nejhorší, tak určitě nechci, abych byl někde na pobočce, vedle bankéř a teď by probíhal videohovor s někým, kdo mě natlačí do převodu smlouvy třeba elektřiny, asi nic trapnějšího si neumím představit. Já si chci najít dodavatele na internetu, po dlouhém procházení všech možností, ne to co si myslí někdo, že je pro mě lepší.
Moc nechápu, jak tenhle koncept “otravování a neustálého vídání se” může fungovat s někým jiným než s důchodcem, který za totáče nic jiného ani neznal.
Osobně mám úplně nejradši, když jde vše udělat přes mobil, nemusím nikam chodit nebo volat, a věřím, že nejsem sám.
+41
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Teplý

ekonom

Michal Mejstřík

ekonom

Petr Teplý
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 4 duelů
×
Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services