Tenhle rekord Chelsea nedala. Padesát nejdražších přestupů
Zimní přestupové okno se v největších ligách zavřelo. Chelsea během něho utrácela tolik,...více
Interaktivní grafiky
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka
Do Česka letos zamířilo dvacet nových značek obchodů a služeb. U některých se budete divit,...více
Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla
Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více
Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné
Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více
Doporučujeme
OnlyFans mění pravidla pornoprůmyslu. Miliardový byznys zlákal i Čechy
Internetová firma Fenix International Limited vznikla teprve v roce 2016. Za dva roky...více
Vysvědčení si zaslouží pozornost, nemusíme však chválit ani trestat, radí psycholožka
Už na konci ledna přinesou děti ze školy hodnocení své půlroční školní práce. Pro někoho...více
Tenhle rekord Chelsea nedala. Padesát nejdražších přestupů
Zimní přestupové okno se v největších ligách zavřelo. Chelsea během něho utrácela tolik,...více
Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále
Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jan Mládek
politik
Martin Kuba
politik
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.
Banky se bojí konkurence a informovaných klientů
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 6. 2005 16:45
Já to beru jako jednoznačné plus.........tento proces se odehrává i v jiných sférách. Např. značení spotřebičů dle energetické náročnosti ( A,B,C...)apod. Je to zprůhlednění a posílení situace spotřebitele. Konečně stát dělá něco, co je užitečné a jenom nežere peníze a nervy obyčejných lidí.
PS: Jen tak dál...........
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 6. 2005 10:17, SocPredator
To co zmiňujete není to, o čem mluvím. Když banka změní ceník bude nucena VŠEM klientům vypracovat model, ne jen těm, kteří o to požádají. Nedovedu si představit, jak by to banka s milionem klientů dělala "v ceně" a považuji to za naprosto zbytečné mrhání.
Na vyžádání a za poplatek ano, to je prakticky povaha bankovní práce.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 112 komentářů)
22. 7. 2005 12:16 | Drakobijce
28. 6. 2005 17:10
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 6. 2005 16:56
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 6. 2005 16:45
21. 6. 2005 23:43 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 6. 2005 13:23
14. 6. 2005 10:17 | SocPredator
Na vyžádání a za poplatek ano, to je prakticky povaha bankovní práce.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 6. 2005 9:53 | Rypal
13. 6. 2005 21:08
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2005 16:43 | Roman
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2005 14:22 | Jirka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2005 14:12 | Jirka
Některé banky jsou docela malé a mají jen pár poboček v republice. Jak je možné, že se takové banky udrží, pokud se chovají stejně špatně, jako ty ostatní? Není to proto, že je český klient ještě stále zvyklý, že na spoření tu byla pouze ČSTSP, na pojištění pouze ČSP, na dopravu ČSAD, ČSD a ČSA, na nákupy Pramen, Jednota a PRIOR? Pro nadlidi samozřejmě ESO. A po celé republice jednotné ceny. Kdyby byla pravda, že si banky nekonkurují, bylo by to vlastně v pořádku. Neboť český klient nehledá konkurenci. Má to rád jednotné. A státní regulátoři mu to rádi zařídí za kandidátku do urny.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 6. 2005 13:38 | Jirka
Nevyužívat služeb bank je pro mnoho lidí skutečně problém (výplaty od zaměstnavatelů, zákonem zakázané velké hotovostní operace). Je ale rozumné nevyužívat služeb bank? Pominu-li možnost krachu banky, které konkuruje možnost vykradení nebo zničení slamníku, je rozumně využívaná služba banky stále výhodnější (levnější i pohodlnější), než platba několika poplatků měsíčně složenkami na Poště.
Změní-li banka poplatkovou politiku, reaguji změnou své klientské politiky. Právě proto považuji navrhovanou povinnost bank vypočítávat dopad změny ceníku na klientovu zátěž za nesmysl. Naopak vítám zrušení výstupních poplatků, neboť to by mi umožnilo v krajním případě i radikálnější změnu. A banky se pak ztráty klientů budou více bát a nebudou pak tak odvážně až drze experimentovat s cenami služeb.
P.S.: Na pana Erika také občas vzpomínám. Není-li mu už země lehká, ať je mu jeho legendární slamník těžký! :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2005 20:06
9. 6. 2005 18:32
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2005 15:23 | Lolek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2005 13:35 | martina
9. 6. 2005 12:03 | Jara
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 6. 2005 11:09 | Radim
9. 6. 2005 7:18 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/6
Předchozí