Co se děje | Petra Dlouhá | 10. 6. 2015 | 14 komentářů
Chránit klienta, otevřeně informovat o nákladech pojistky a zvýšit nároky na prodejce – hlavní cíle novely zákona o pojišťovacích zprostředkovatelích. Chystá se roky. Ve Sněmovně už prošla prvním čtením. Nečekaně se ale objevil ještě přílepek k jinému zákonu: má regulovat provize zprostředkovatelů. Co novinky přinesou klientovi?
Co se děje | Petr Zámečník | 25. 2. 2015 | 15 komentářů
Vláda v pondělí odmítla zapracovat do zákona o pojišťovnictví návrh České národní banky na povinné rozložení výplaty provize za sjednání životního pojištění v čase. Když tedy ne regulace provizí, co může pomoci proti poškozování klientů?
Co se děje | Petra Dlouhá | 9. 9. 2013 | 50 komentářů
„Dobrý den, jdu překontrolovat vaší smlouvu, zjistit, jestli nemáte nárok na slevu a rozšíření služeb…“ Ve skutečnosti vás ale chci jen přetáhnout ke konkurenci. A jestli je to pro vás výhodné, je mi fuk. U dealerů mobilních operátorů a distributorů elektřiny to známe. Totéž se vám ale může stát i u finančního poradce. A může být ještě větší šíbr – pokud se předem dostane k vaší smlouvě a datům, jde skoro najisto.