Články | Dana Zwiebová | 28. 3. 2001
V loňském roce jsme byli svědky historicky nejnižších úrokových sazeb. Snižování úroků se promítlo jak do nových půjček, tak bohužel i do vkladů. Na běžných účtech a termínovaných vkladem mají občané uloženo stále téměř osmdesát procent všech úspor. Tento vysoký podíl především drobných klientů bankám samozřejmě nahrává, a proto také stále více peněžních ústavů rozšiřuje svou orientaci právě na retailové bankovnictví.
Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001
Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.
Články | Petr Vykoukal | 26. 6. 2001
Platební či kreditní karty, které vydává banka společně s nějakou další společností jsou většinou vytvořeny s cílem usnadnit život zákazníkům a současně si je "zavázat" i pro budoucnost. Jsou však určitě i výhodou pro banky či různé karetní asociace. Aliance Paegasu s Maximem pomáhá Bank Austria Creditanstalt i při zpřísněných podmínkách pro vydání karty dosáhnout vysokého obratu bez zvýšení rizika.
Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001
Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.
Články | Danuše Pecharová | 30. 3. 2001
Do třetice všeho … a tentokrát dobrého. Třetí největší banka chce používat svou internetovou prezentaci jako komunikační kanál. Svou webovou stánkou nás docela potěšila.
Články | Lukáš Půda | 23. 3. 2001
Pokud dnes žádá klient u Citibank o vydání kreditní karty a bydlí přitom na malém městě, má smůlu. Banka totiž produkt poskytuje pouze klientům majícím bydliště či práci v jednom z devíti vyvolených měst. Dříve inzerovaná snaha Citibank o vstup do retailového bankovnictví tak vyznívá poněkud komicky.
Články | Danuše Pecharová | 25. 5. 2001
Hodnocení internetových prezentací stavebních spořitelen uzavírá Wüstenrot. Porota Peníze.CZ serveru udělila bronzovou medaili. Jaké ty stránky vlastně jsou?
Články | Petr Vykoukal | 24. 5. 2001
Nejhůře vás obslouží v ČSOB. Alespoň to tvrdí průzkum, který pro společnost Accenture provedla agentura Incoma Research. V minulém kole dopadla nejhůře Česká spořitelna, v tomto skončila o prsa druhá za Komerční bankou a dosáhla tak ze všech hodnocených bank největšího zlepšení služeb za uplynulých devět měsíců.
Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001
Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.
Články | Petr Vykoukal | 27. 2. 2001
Všechny předplacené karty český operátorů - Go, Twist a Oskarty - je už možno dobíjet v bankomatech. U některých můžete ještě v následujících týdnech získat kredit navíc.
Články | Petr Vykoukal | 11. 1. 2001
Ještě před rokem platilo rčení "všichni tam musíme" i o pobočkách bank, dnes se díky rostoucí nabídce služeb elektronického bankovnictví stává osobní návštěva banky spíše zbytečnou ztrátou času. Před dvanácti měsíci nabízela většina bank pouze zjištění zůstatku po telefonu a homebanking, dnes je v nabíce každé z nich alespoň jedna možnost přímé komunikace, kterou využívá každý desátý klient.
Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001
Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Lukáš Půda | 30. 11. 2000
Je posledního listopadu, zanedlouho se dočkáme vánočních svátků, nastává čas kupování dárků blízkým a přátelům. Při rozhodování o tom, co koupit, hraje významnou roli stav peněženky. Pro ty, kteří mají hlouběji do kapsy, je právě nejvyšší čas, aby řešili financování nákupu. Vyřízení spotřebitelského úvěru totiž leckde trvá až dva týdny.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Tomáš Prouza | 10. 1. 2002
Kvalitní nabídka produktů sice hraje při volbě banky velkou roli, ale průměrný Čech je stále velmi loajální zákazník.