Nechcete na poště čekat? Na téměř 400 vybraných pobočkách státní podnik spouští systém online objednání termínu. Od začátku července se to týká poštovních poboček, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem.
Na poštovním webu je možné vybrat si konkrétní pobočku, službu, datum a čas, kdy se na poštu dostavíte. Po zadání kontaktních údajů vám přijde potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadáte na poště do vyvolávacího systému.
„Poté jde zakázník ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu 5 minut před potvrzeným časem a 10 minut po něm,“ říká Matyáš Vitík, mluvčí České pošty.
Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou například odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, Czech Point nebo bankovní a pojišťovací služby.
„Testování bude probíhat během července a srpna, poté dojde k jeho vyhodnocení a případným úpravám,“ říká Vitík.
„Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce nijak negativně nedotkne,“ dodává mluvčí.
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem