Čas na daňové přiznání končí. Návody, změny a časté chyby
30. 4. 2024 | Petr Kučera
Co je letos jinak? Jaké slevy se dají využít? Do kdy je potřeba odevzdat přehledy OSVČ? Poradíme.
Zdroj: Shutterstock
Komerční spolupráce
Zdaleka ne pouze pro ušetření času a nákladů na komunikaci se zákazníky. Virtuální AI asistent může fungovat jako rádce, průvodce i digitální ambassador značky na webu, v aplikaci, na lince i v hodinkách. Komunikuje se všemi zákazníky najednou, přesto s každým zvlášť. Zvládne zajistit průzkum spokojenosti, bezpečnostní ověření i personalizovaná doporučení.
Strukturovaná data a informace, které asistent získá díky interakcím s reálnými zákazníky, jsou vaším digitálním zlatem. V reálném čase uvidíte, jak jsou lidé spokojeni s produkty či službami, jaké řeší problémy i jak se chovají na různých kanálech.
Big data jsou však jen začátek. AI asistent umí být i osobní. Představte si třeba bankovního asistenta, který zná nákupní chování konkrétního klienta, a umí mu tak doporučit produkty či strategie na míru. Navíc bez čekání, ihned, v jakoukoliv denní i noční dobu.
AI asistent si najde místo i ve vašem marketingovém oddělení. Má vlastní osobnost pasující do brandu, umí projevit emoce (ano, i tím se v AddAI zabýváme), mluví vaším hlasem a zákazníci si jej brzy identifikují s vaší společností.
Fantasticky působí myšlenka využít jako business virtuálního asistenta GPT – umělou inteligenci od OpenAI, která je schopná samostatně odpovědět uživateli na téměř jakýkoliv dotaz. Je jí ovšem jedno, co řekne – dopředu to totiž ani neví. Nejde moderovat, takže nemluví za firmu. Jako samostatný asistent se proto zatím nehodí. Dá se ale „ochočit“, což je přesně to, co jsme udělali u nás. Díky integraci se s GPT umíme poradit, ovšem pouze v předem definovaných případech. Například při dotazu na obecné informace mimo znalosti samotného hlavního „mozku,“ který nad celou konverzací drží ochrannou ruku. Je jím nejčastěji specificky vyladěný „AI engine“ IBM Watson, který v případě potřeby komunikuje s dalšími službami, například pro získání aktuálních informací o počasí, kurzů měn, zpráv a podobně. Samozřejmostí je pak back-endové propojení s interními systémy. Díky tomu můžeme koncovým zákazníkům doručit například informace o vyúčtování, ceníky či personifikované informace. GPT je již součástí interního AddAI asistenta i bankovního dema a chystáme první spuštění v komerčním projektu.
Business AI asistent je vždy specialista, to se hodí vědět. Úspěšně pomůže v situacích, na které je předurčen a trénován. Bylo by tedy nespravedlivé po něm chtít například expertízu v bankovnictví a zdravotnictví zároveň. S týmem v AddAI.Life usilujeme o co nejširší znalostní bázi každého z našich asistentů, pro každý business je však nejlepší tvořit digitálního kolegu na míru. Ten pak skvěle padne a je užitečný vám i vašim zákazníkům.
Z hlediska uživatelského zážitku hraje nesmírně důležitou roli osobnost asistenta i každé slovo v jeho odpovědích. Příkladem skvělého zpracování je asistentka Aneta, kterou vyvíjíme pro Air Bank.
AI asistent je dostupný ve dne, v noci i na Vánoce. Pracuje vždy se stejně dobrou náladou a nikdy se neunaví. Uživatele dovede k řešení rychleji, než když hledají, proklikávají se složitým menu nebo se snaží dovolat. Ocení jej i introverti a lidé, kteří neradi telefonují. Naši asistenti jsou připraveni na přirozenou komunikaci podobnou té mezilidské, a to jak pomocí textu, tak tlačítek a hlasu, což dále usnadňuje a rozšiřuje možnosti použití.
Přemýšlíte o zapojení AI asistenta do vaší firmy? V AddAI.Life vám s tím rádi poradíme, stačí si domluvit schůzku.
Sdílejte článek, než ho smažem