Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Již čtyři roky existuje Expandia banka (nyní eBanka) a jen o málo kratší dobu jsem jejím spokojeným klientem. Po obdržení posledního výpisu z účtu jsem ale klient naštvaný, rozhodnutý odejít se svými penězi jinam.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 5. 2002 20:59

Děkuju za radu, příště dám radši na kamarádku stejně nemovitou jako já :-) U ČSOB už jsem a jsem docela ráda. Každopádně dík za radu s tou ŽB. L.A.

Reagovat

 

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pája 16. 05. 2002 10:30)

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 5. 2002 21:08, lucie.anezka

Reaguji na posledni větu - jak jsem mohla vědět, že pro mě může být tak strašně nevýhodná eBanka, když si běžný člověk pod elektr. bankovnictvím představí to, že nemusí stát frontu s každou blbostí nebo novým příkazem nebo zjišťováním zůstatku? Já mám nonstrop připojení doma a de facto jsem taky pořád na internetu, ale nenapadlo by mě neustále kontrolovat účet, zda se tam něco neděje, o čem nevím. Třeba na něj dvakrtá třikrát za měsíc vlezu, je to pohodlné, že nemusím nikam chodit ani volat - proto nekritizüji el. bankovnictví, ale eBanku. Snesla bych i těch byvalych 55Kc mesícne za účet - za to pohodlí to skoro stojí, ale ne za ty nervy s tim nepořádkem, který eBanka má ve své databázi - viz moje problémy s rušením účtu, žádostmi o bonus a ISIC. Na jednoho člověka to bylo až trochu moc nevychytaných much, nemyslíte?

Reagovat

 

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz 20. 05. 2002 00:43)

Další příspěvky v diskuzi (116 komentářů)

20. 5. 2002 0:20 | Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz

pokud vím, tak e-city funguje i nadále...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (TGP 15. 05. 2002 16:49)

20. 5. 2002 0:31 | Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz

naprosto souhlasím s tímto názorem na věc eBanka ji internetová banka a jako takoovou je nutné ji brát (že nenabízí v takové míře služby jako banky s velikým počtem kamenných poboček, jako je napříkladpříjem drobných bez větších poplatků a mnohé jiné? vždyť vás nikdo nenutí tam mít účet - ale pokud někdo preferuje elektronické bankovnictví před tzv. standartními službami, jako já, je pro něj eBanka králem mezi bankami - super služby jako je jednorázový měsíční paušál za veškeré (u jiný bank nadstandartní) služby, odesílání peněz lidem bez účtu (nechce se mi chodit na poštu - jsou tam děsné fronty), odemykání/zamykání platební karty (novinka!) a mnohé další nikdo jiný prostě nemá!!! - nikomu eBanku nevnucuji, ale pro mne je již skoro pět let jedinou bankou, kterou budu i při dvojnásobných cenách akceptovat (profesionálům jsem ochoten za profesionální služby zaplatit, a vy?).
"Kdo utece vyhraje" alibizmem a skoro jiste se zmeni v "Z blata do louze". Hodne stesti (100% SOUHLAS)
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (vykuk 15. 05. 2002 12:56)

20. 5. 2002 0:43 | Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz

píšeš: Jsem studetka a prilis mnoho specialnich transakci neprovadim, spis platim kartou, vybiram v bankomatu... (a právě pro tebe a tobě podobné eBanka není - já provádím s účtem přesně odlišný způsob práce s účtem a proto je pro mne eBanka tím jediným řešením - změnu poplatků se dozvídám včas - jsem totiž denně on-line a na účet se připojuji více jak 10x za den a proto v tomto směru nemám žádné potíže - eBanka mě vždy včas upozornila a mimochodem byl bych ochoten za tyto extra služby platit měsíčně i více jak dvojnásobek...) Prostě každý používá účet jinak a podle toho by si měl zvolit banku - Já si také nekoupím to, co nepotřebuji... Takže příště si nekujpuj to co nechceš a nebudeš to pak muset kritizovat...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 15. 05. 2002 21:54)

20. 5. 2002 0:47 | Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz

eBanka není pro toho, kdo se přihlašuje k účtu jednou z 14 dní Já se přihlašuji několikrát denně a o změnách v ceníku jsem informován včas Mimochodem za extra služby, které eBanka nabízí bych byl ochoten zaplatit i více, než platím do této doby...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu ( 16. 05. 2002 11:25)

20. 5. 2002 7:52

Mnoo, v eBance jsem provadel tak 10 transakci primo, platil jsem kartou, a presto nejsem ochoten akceptovat toto zdrazeni. Ale je to tak, jak jste napsal v jednom svem prispevku nize, proste ty nadstandardni sluzby nepotrebuji. Vrtaji mi hlavou spis dve veci - 1. chapu, ze implementovat ty sluzby je pracne a asi to i dost stoji, ale kdyz uz to jednou mam, tak ten provoz prece nemuze byt tak drahy, ne? Podle mne automatizace jakehokoli procesu jej ma predevsim zlevnit (proc bych to pak automatizoval, ze?). A zda se, ze u eBanky tohle neplati. Jak si jinak vysvetlit to, ze tzv. kamenne banky s mnohem vetsim poctem pobocek, bankomatu a ja nevim ceho jeste chteji za sluzby 30 procent toho co eBanka. Odpovedi muze byt, ze eBanka ma malo klientu. Ale pokud vim, tak velky pocet lidi nenalakate na to, ze neco nabidnete draho. 2. Uzce navazuje na 1. - kolik si myslite, ze bude u nas lidi, kteri budou ochotni platit eBance jeste 2x vice nez dosud? Podivam - li se po okoli : Jsme mensi pocitacova firma, eBanku jsme u nas pred zdrazenim meli 3 ze 6, ja jsem od nich odesel, kolega se chysta odejit radove do ctvrt roku (platby DPH a tak - proto to zdrzeni). Chapu, ze do komentaru pisi vetsinou lide, kterym se neco nelibi, ale tech kladnych ohlasu v diskusich tady i na Zive bylo zatracene malo. Pokud je to tak vsude, moc svetlou budoucnost pro eBanku nevidim. Ale treba se mylim...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz 20. 05. 2002 00:47)

20. 5. 2002 7:53 | Franta

Mnoo, v eBance jsem provadel tak 10 transakci primo, platil jsem kartou, a presto nejsem ochoten akceptovat toto zdrazeni. Ale je to tak, jak jste napsal v jednom svem prispevku nize, proste ty nadstandardni sluzby nepotrebuji. Vrtaji mi hlavou spis dve veci - 1. chapu, ze implementovat ty sluzby je pracne a asi to i dost stoji, ale kdyz uz to jednou mam, tak ten provoz prece nemuze byt tak drahy, ne? Podle mne automatizace jakehokoli procesu jej ma predevsim zlevnit (proc bych to pak automatizoval, ze?). A zda se, ze u eBanky tohle neplati. Jak si jinak vysvetlit to, ze tzv. kamenne banky s mnohem vetsim poctem pobocek, bankomatu a ja nevim ceho jeste chteji za sluzby 30 procent toho co eBanka. Odpovedi muze byt, ze eBanka ma malo klientu. Ale pokud vim, tak velky pocet lidi nenalakate na to, ze neco nabidnete draho. 2. Uzce navazuje na 1. - kolik si myslite, ze bude u nas lidi, kteri budou ochotni platit eBance jeste 2x vice nez dosud? Podivam - li se po okoli : Jsme mensi pocitacova firma, eBanku jsme u nas pred zdrazenim meli 3 ze 6, ja jsem od nich odesel, kolega se chysta odejit radove do ctvrt roku (platby DPH a tak - proto to zdrzeni). Chapu, ze do komentaru pisi vetsinou lide, kterym se neco nelibi, ale tech kladnych ohlasu v diskusich tady i na Zive bylo zatracene malo. Pokud je to tak vsude, moc svetlou budoucnost pro eBanku nevidim. Ale treba se mylim...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz 20. 05. 2002 00:47)

20. 5. 2002 18:16 | Jiri S.

Jako novy klient HVB jsem nesouhlasil s podminkou ulozeni 30000 na 12 mesicu a domluvil jsem si individualni podminky. Takze misto 12 mesicu mam 3 mesice ... . Urok z uveru na kreditni karte je 0% pokud zaplatite do 45 dni. Zatim to funguje :O). Pri zrizeni konta zaplatite zalohu 1500,- za el. klic a 250,- Kc za jeho aktivaci (vse ostatni je skutecne zdarma). Jinak me zaujala malickost - v HVB se nemusim dopredu objednavat. V eBance jsem nekolikrat narazil - prave ted rusim ucet a pockam si hodinku az jak se uvolni prislusny pracovnik. Vetsinou dopredu nevim, kdy budu mit cas jit do banky, takze je to pro me komplikace.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Kobra 16. 05. 2002 12:31)

24. 5. 2002 20:59

Děkuju za radu, příště dám radši na kamarádku stejně nemovitou jako já :-) U ČSOB už jsem a jsem docela ráda. Každopádně dík za radu s tou ŽB. L.A.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Pája 16. 05. 2002 10:30)

24. 5. 2002 21:08 | lucie.anezka

Reaguji na posledni větu - jak jsem mohla vědět, že pro mě může být tak strašně nevýhodná eBanka, když si běžný člověk pod elektr. bankovnictvím představí to, že nemusí stát frontu s každou blbostí nebo novým příkazem nebo zjišťováním zůstatku? Já mám nonstrop připojení doma a de facto jsem taky pořád na internetu, ale nenapadlo by mě neustále kontrolovat účet, zda se tam něco neděje, o čem nevím. Třeba na něj dvakrtá třikrát za měsíc vlezu, je to pohodlné, že nemusím nikam chodit ani volat - proto nekritizüji el. bankovnictví, ale eBanku. Snesla bych i těch byvalych 55Kc mesícne za účet - za to pohodlí to skoro stojí, ale ne za ty nervy s tim nepořádkem, který eBanka má ve své databázi - viz moje problémy s rušením účtu, žádostmi o bonus a ISIC. Na jednoho člověka to bylo až trochu moc nevychytaných much, nemyslíte?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-2
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jan Svatopluk Mareš / jan_mares@email.cz 20. 05. 2002 00:43)

3. 6. 2002 12:53 | mobeslo

Já ocením to, že po pohybu na účtě dostanu do mailové schránky aktuální přehled s historií od posledního výpisu. Nechci se připojovat "jen tak", abych zjistkil co se na účtě dělo. Nicméně jsem právě zjistil, že eBanka sáhla k podstatnému zdražení generování mailových výpisů, takže jsem si to omezil na 3x měsíčně. Do HVB bych celkem šel, ale ty starosti s převedením všech plateb... Uvidíme, jak se to vyvine.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Jirka Luhacek 16. 05. 2002 10:21)

4. 6. 2002 13:06 | Daisy

Sbohem e-Bance bych být většinou z vás nedávala. Ono je to jinde totiž ještě horší. Nebudu mluvit o molochu jako je Česká spořitelna nebo třeba Komeční banka, ale o takové bance, která se pyšní tradicí a sloganem Lepší služby každý den. Pro ty, kteří nevědí, jedná se o Reiffeisenbanku. Ceny jsou rozhodně srovnatelné s eB, v mnohém ji dokonce předčí, ovšem se službami je to už prachbídné. Zprovoznění GSM bankingu trvá týden!!!! Z eB si odnášíte již funkční službu. Internet banking můžete používat také hned, u RB v lepším případě za 14 dní. Informace o došlé platbě na mobilní telefon - u eB běžná věc už od začátku. V RB se nad tím podivují, cože je to za novinku, že by to mohlo být zajímavé, že by se možná o něčem podobném v budoucnosti eventuálně mohlo začít uvažovat. Zkrátka a dobře, poplatky jsou dnes všude skoro stejné, opravdu si nevyberete a bez přímého bankovnictví se nedoplatíte. Nemá smysl si najednou hrát na strýčka Skrblíka, ale volit (dokud to ještě platí) rychlé a spolehlivé služby. Změna ceníku se mě také velmi citelně dotkla, ale po zjištění, jaká je situace jinde, raději zapomenu, jak to bylo dříve a zůstávám kritickou, avšak poučenou klientkou eB.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

6. 6. 2002 12:56 | Franta

Dovolil bych si pouze polemizovat s tim, ze ceny jsou vsude stejne. Nez tohle napisete, mela byste si udelat detailni porovnani. Mozna je tomu tak ve Vasem pripade, ale pro nekoho jineho (napr. pro mne) uz to platit nemusi. Kazdy navic preferujeme neco trochu jineho. Jak jsem napsal nekde dole(kde je uveden i dost velky cenovy rozdil pro muj pripad), od eBanky jsem odesel, ale bylo to po zrale uvaze, ktere predchazelo pocitani. Jako dalsi faktor bylo dle meho nazoru mnohem horsi chovani eBanky v souvislosti s inkriminovanym zdrazenim - Vami opovrhovany moloch Ceska Sporitelna o podobnych vecech informuje v dopisu spolu s vypisem dostatecne dopredu, u eBanky jsem nemel cas poradne zareagovat - 5 kalendarnich dni(z toho dva pripadly na vikend) je sice presne podle smlouvy, ale neni to trochu malo, Antone Pavlovici?? Tak se vztah s klientem nebuduje. Z meho pohledu je to tak, ze eBanka spolu se zdrazenim dost zhorsila svuj pristup ke klientum. BTW. kdybyste nahodou rusili ucet v eBance, tak ho predem vyrabujte (prevedte jinam), zrusil jsem ho pred puldruhym mesicem, nechal tam jen 800 s tim, at je prevedou po dokonceni operaci. Myslite, ze do dnes neco dorazilo ? NE je spravne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Daisy 04. 06. 2002 13:06)

12. 6. 2002 23:17 | Radek

Se zuctovanim zustatku eBanka rozodne nepospicha. Dle Vseobecnych obchodnim podminek na to ma "Vyporadaci lhuta cini maximalne dva mesice ode dne zaniku Smlouvy. ..." (Cast E, bod 11) - jo maximalne je maximalne :( Me pomohly az dva telefonaty na Zel. linku. Pozor, je zde vsak problem s identifikaci klienta po odevzdani nastroju pro pristup na ucet. Je vhodne se nechat prepojit na supervizora Zel. linky (sluzba pouze pres den). Ten muze provest overeni podle kontrolnich otazek a dalsich udaju uvedenych na smlouve. Jeste poznamka ke zmenam sazebniku. Ty pracovni dny byly jen dva, nebot zmena byla situovana na velikonoce, tj. volne pondeli. Na druhou stranu eBanka mela otevreno na nekterych pobockach i v nedeli a zruseni slo udelat i telefonicky. Takze kdo chtel, tak to stihnul bez Konec za 200,- A neda mi to, jeste jedna poznamka. Po one "slavne" uprave ceniku nasledovalo jeste nekolik dalsich, mensich, ktere nebyly nijak v mediich propirany a u jedne z nich se banka ani neobtezovala dodrzet 5 denni lhutu pro oznameni. Jooo, Ceska pojistovna je Ceska pojistovna, grrgrr
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Franta 06. 06. 2002 12:56)

18. 9. 2003 20:34

Jako prvni jsem vlozil 21 tisic na ucet. Potom jsem chtel zaridit staly prevod. Urednik nejdrive 20 minut neco delal na pocitaci - "nejde to, - ja nemam pristup na Vas ucet"-. Delsi diskuse o "filozofii e-banky" - ktera me nezajimala. Tedy: rusim ucet: "to nejde, - dalsi filozoficke uvahy o e-bance, "nemam Vas elektronicky podpis" - no - "tak to nejak udelame, ale 40 dni nemuzete na Vase penize" - Tak jsem si zase tech 21 tisic vyzvedl, za "pouhych" 69 Kc poplatku. Chvili jsem premyslel, kolik transakci vykonat aby z tech 21.ooo uz nic nezbylo. Cela procedura trvala hodinu. Samozrejme ze za zruseni uctu uctujeme 200 Kc. Predtim asi klasika: Ulozil jsem 3 tis. Euro, a vyzvedl 90 tis. Kc - a to nasledujicne: e-banka vzala prodejni kurz (svuj) prepocitala na Kc a zauctovala si pres jedno procento-presne receno 33 Euro. Poplatky za vedeni uctu - jedna radost. Kdyz ulozite tisic Kc (povinnych) tak po jedenact mesicich jste - bez pohybu na uctu - 180 Kc v minusu. Vrele (ne)doporucuji, - snad jen tem - kteri jsou ochotni podporovat banky v "nouzi".
T
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

26. 3. 2004 19:17

HLEDÁME FIRMU ,SPOLEČNOST KTERÁ PŘEVEZME OD NAŠEHO KLIENTA 25.000.000,-CLERINGOVÝCH FINANCÍ.POPŘÍPADĚ UVÍTAME NÁVRCH REALIZACE A PODMÍNKY S TÍMTO SOUVISEJÍCÍ.DOSTI NALÉHAVĚ VÁS OSLOVUJEME JELIKOŽ ANI MI I NÁŠ KLIENT SE TÍMTO ODVĚTVÍM NEZAOBÍRAME A NEMÁME STÍMTO PLAT.STYKEM SKUŠENOST. PŘEDEM VÁM DĚKUJEME ZA VAŠI SNAHU. M. ZACHOVAL
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+7
Líbí
Nelíbí

26. 3. 2004 19:23

UVÍTAME JAKÉKOLIV INFORMACE RADY A POZNATKY. NA NA E-MAIL MAREK.ZACHOVAL@SEZNAM.CZ POKRAČOVÁNÍ VIZ.ANONYN.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Přihlásit odběr komentářů

Odebírat příspěvky mohou pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé!

Přihlásit se

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  5 741 448 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Email:
Captcha
Opište kód:

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Eva Jiřičná

architektka

Ilona Švihlíková

ekonomka

Eva Jiřičná
ÚSPĚŠNOST
90,91 %

z 22 duelů
×
Ilona Švihlíková
ÚSPĚŠNOST
1,11 %

z 181 duelů

Naposledy navštívené

Články

Produkty a instituce

Kalkulačky

Poradna

Finanční subjekty

Nabídky práce

Obchodní rejstřík

Osoby v obchodním rejstříku

Části obce

Městské části

Obce

Okresy

Témata

OPEC, Přijetí přidělení a zřeknutí se úvěru, Faktoring, daňové odpočty, příspěvek zaměstnavatele, aleš poklop, doplňkové penzijní spoření, penzijní fondy, kampelička, mastercard standard, marcela střelcová, výběrová řízení, zákonné pojištění odpovědnosti za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání, svatopluk němeček, letecké zájezdy, náhrada platu, mkreditka, personál

4E92435, 1SB4436, 3E92435, ZRI0479, 6B96967

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2016 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK